2022-05-05, 13:36
Medlem
Har Dumpen redigerat uthängningen med kostym-mannen? Har för mig att när jag såg klippet igår så sa Sara "barnvåldtäktsman" till honom i början i samband med att hon först började springa? Eller drömmer jag bara?

Att en framgångsrik småbarnsförälder skulle utsätta sig för något så här sjukt är förvånansvärt. Visst, många är egoistiska och skiter i utsatta unga tjejer vilket suger så klart men att så oblygt dyka upp på plats när han har så mycket att förlora är ju förvånande.
Citera
2022-05-05, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Har Dumpen redigerat uthängningen med kostym-mannen? Har för mig att när jag såg klippet igår så sa Sara "barnvåldtäktsman" till honom i början i samband med att hon först började springa? Eller drömmer jag bara?

Att en framgångsrik småbarnsförälder skulle utsätta sig för något så här sjukt är förvånansvärt. Visst, många är egoistiska och skiter i utsatta unga tjejer vilket suger så klart men att så oblygt dyka upp på plats när han har så mycket att förlora är ju förvånande.
Det kan nok stemme, den har bare 2000 visninger
https://rumble.com/c/c-1454233
Citera
2022-05-05, 13:40
Medlem
Citat:

Nej, du har inte drömt och klippet är redigerat.
Citera
2022-05-05, 13:41
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Nej du drömmer inte. Jag hörde det också igår. Det blev väl lite fel där i första upplagan...
Citera
2022-05-05, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Nej du drömmer inte. Jag hörde det också igår. Det blev väl lite fel där i första upplagan...

Dumpen har väl antagligen klippt det för att det är lika med förtal då mannen inte är dömd för att ha haft sex med ett barn eller att bevisning för att något faktiskt har inträffat med ett barn saknas.

Undrar hur detta skulle se ut om hon skulle anmälas för förtal? Knäppt att hon inte tänker sig för innan hon öppnar munnen, något sånt här hade ju kunnat förstöra för Dumpen totalt.
Citera
2022-05-05, 13:45
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Dumpen har väl antagligen klippt det för att det är lika med förtal då mannen inte är dömd för att ha haft sex med ett barn eller att bevisning för att något faktiskt har inträffat med ett barn saknas.

Undrar hur detta skulle se ut om hon skulle anmälas för förtal? Knäppt att hon inte tänker sig för innan hon öppnar munnen, något sånt här hade ju kunnat förstöra för Dumpen totalt.
Precis, det gäller att försöka hålla sig saklig även om adrenalinet strömmar till.
Citera
2022-05-05, 13:46
Medlem
Citat:

Ja, hennes uttalande har ju bland annat lett till att visa här hängt ut han som tidigare dömd för våldtäkt. Dumpen har fått sin uthängning men även en uthängd människa kan ju bli förtalad.
Citera
2022-05-05, 13:49
Medlem
Thegns avatar
Citat:

Stämmer, de har absolut redigerat ljudet på videon. Jag hörde också att Sara tydligt sa "barnvåldtäktsman" igår när jag såg klippet. Tänkte direkt att det där kan falla under förtal och säkert därför det är bortredigerat.
Citera
2022-05-05, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, hennes uttalande har ju bland annat lett till att visa här hängt ut han som tidigare dömd för våldtäkt. Dumpen har fått sin uthängning men även en uthängd människa kan ju bli förtalad.

Detta är ju anledningen till varför dessa två inte ska hålla på med vad dom gör. Dumpen hade varit toppen om det hade varit kunniga och rimliga människor som skulle driva det. Men att springa efter någon mitt på dagen bland människor och skrika "barnvåldtäktsman" efter denne gör ju knappast någon något gott och verkligen inte för Dumpen själva.

Och eventuellt vara på väg att göra något är inte samma sak som att ha gjort något, en mördare är inte en mördare innan gärningen har begåtts. Och nej, jag hoppas så klart aldrig att någon begår några som helst övergrepp på någon stackare men självdisciplinen saknas uppenbarligen.
Citera
2022-05-05, 13:52
Medlem
Om man får spekulera tror jag Kik är utfiskat och de flesta gäddor just nu hittas på sidor där 18-årsgräns gäller. Ska bli intressant att följa i så fall.
Citera
2022-05-05, 13:55
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=9AeRQo7gAUM

Nu har klippet även spridits på Youtube där hon kallar mannen för barnvåldtäktsman. Det är ju ett solklart fall över förtal. Men å andra sidan lär inget hända, ingen som hängs ut på Dumpen skulle få för sig att starta en rättsprocess då det hade skapat massvis med uppmärksamhet gentemot den personen.

Sen att mannen får det hett om öronen bryr jag mig inte om, fan ska en vuxen gift man med barn träffa ett barn för. Men å andra sidan är en snart arbetslös och frånskild man inte en mindre fara för samhället och barnen.
Citera
2022-05-05, 13:57
Medlem
Citat:
Detta är ju anledningen till varför dessa två inte ska hålla på med vad dom gör. Dumpen hade varit toppen om det hade varit kunniga och rimliga människor som skulle driva det. Men att springa efter någon mitt på dagen bland människor och skrika "barnvåldtäktsman" efter denne gör ju knappast någon något gott och verkligen inte för Dumpen själva.

Och eventuellt vara på väg att göra något är inte samma sak som att ha gjort något, en mördare är inte en mördare innan gärningen har begåtts. Och nej, jag hoppas så klart aldrig att någon begår några som helst övergrepp på någon stackare men självdisciplinen saknas uppenbarligen.

Ja, kan tänkas att många av hans arbetskamrater eller halvbekanta nu tror att han är dömd för våldtäkt. Ja, inte bara våldtäkt, utan våldtäkt på barn. Barn kan ju också tolkas fritt. Vad fan, har han våldtagit femåringar, eller vad?! Typ så. Lyckat Sara och Dumpen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in