2022-05-05, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Sara kan mycket väl ha haft för avsikt att varna allmänheten, på goda grunder, när kostymen rusade fram, troligen kåtrusig i sin dröm att utomhusknulla en nybliven 14-åring.

Nu kan klippet redigeras när det inte längre är relevant för den hotfulla situationen.

Det där fixar en bra advokat.

Bra advokater är dock inte gratis precis.
Citera
2022-05-05, 14:28
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Så då vet du inte med andra ord.

Han ska tydligen ofta klä sig som en väggarbetare
Citera
2022-05-05, 14:29
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Någon som har namnet på kostymmannen!

De säger hans namn. https://youtu.be/9AeRQo7gAUM
Riktigt ful fisk. Nån som känner honom?
Citera
2022-05-05, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Bra advokater är dock inte grattis precis.

Funkar med en dussinadvokat också. Ser fram mot en stämningsansökan. Den vore trevlig att följa.
Citera
2022-05-05, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
https://www.youtube.com/watch?v=9AeRQo7gAUM

Nu har klippet även spridits på Youtube där hon kallar mannen för barnvåldtäktsman. Det är ju ett solklart fall över förtal. Men å andra sidan lär inget hända, ingen som hängs ut på Dumpen skulle få för sig att starta en rättsprocess då det hade skapat massvis med uppmärksamhet gentemot den personen.

Sen att mannen får det hett om öronen bryr jag mig inte om, fan ska en vuxen gift man med barn träffa ett barn för. Men å andra sidan är en snart arbetslös och frånskild man inte en mindre fara för samhället och barnen.
Hon springer exakt så man kan tänka sig en från Bjuv springer
Citera
2022-05-05, 14:53
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Enligt min källa ska det vara en man i södra Sverige ca 150-165cm lång i åldern 55-65
Eventuellt ska han ha glasögon som kännetecken

Det var en jävla kort stackare. Inte lätt å vara liten.
Citera
2022-05-05, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det var du som hade uppgifter om tidigare domar och hintade om andra länder.

Vad vet du?

Mvh
Jag vet inget mer än vad Sara säger. Inte heller vet jag vem "granny-panties" är men vad jag kan rekommendera till verksamhetschefen är att stämma Sara. Även förlust vore vinst.
Chefen kommer inte få jobb ens på ica-butik att packa upp varor. Vilken butik vill förknippas med honom även om fem år?
Prova JK men förvänta ingenting. Kolla rättsskydd. Kontakta jurist. Spar på antalet timmar. 50k, inte mer. Jurist ska bara sköta formalia. Skadeståndet ska inte vara högre än vad som bevisligen kan åläggas Sara.

Vidare finns ingen anledning att springa, smyga och gasa iväg som dårar. Målar ni bänkar så fortsätter ni måla. Är ni ute med hunden så fortsätter ni att vara ute hunden. Handlar ni mat fortsätter ni handla mat. Ert enda handikapp är att ni är stendöva. Finns inget mer att säga.
Citera
2022-05-05, 15:11
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Happy Socks är Vulkanen alltså? Är det så då vet vi att det tagit veckor att fiska honom. Vi vet också att BC var där de hittade honom. Om Happy Socks är Vulkanen, träd fram i tråden, vore fan guld och höra din sida av detta.

Fasen vad ni traggar om vulkanen.
- Nej du har fel
- Troligtvis meddelar dumpen i inlägg vem vulkanen är

Strumpmongot är inte vulkanen. Han är bara ett strumpmongopeddo
Citera
2022-05-05, 15:20
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Det var du som hade uppgifter om tidigare domar och hintade om andra länder.

Vad vet du?

Mvh

Kommer att göra i framtiden. Det låter som minority report med Tom Cruise om du sett den.
Citera
2022-05-05, 15:27
Medlem
Har Dumpen gått ut med något kring deras filosofi med uthängningarna? Vi vet ju att väldigt få av männen faktiskt gör sig skyldiga till något brott då offret inte är ett riktigt offer eller barn så rättsliga påföljderna är ju i dom flesta fallen inga alls.

Jag tänker framförallt på att många av männen säkerligen förlorar sina jobb och isoleras totalt från både vänner, kollegor och familj och om man faktiskt har ett genuint (och vidrigt) intresse av att träffa barn, är inte risken större då att man bara blir betydligt mer försiktig men betydligt mer driven i att faktiskt hitta utsatta barn som man kan utnyttja? Och utan jobb och sociala kontakter så kan dessa individer lägga ännu mer tid på den här skiten? Eller?
Citera
2022-05-05, 15:27
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brodermark
Jag vet inget mer än vad Sara säger. Inte heller vet jag vem "granny-panties" är men vad jag kan rekommendera till verksamhetschefen är att stämma Sara. Även förlust vore vinst.
Chefen kommer inte få jobb ens på ica-butik att packa upp varor. Vilken butik vill förknippas med honom även om fem år?
Prova JK men förvänta ingenting. Kolla rättsskydd. Kontakta jurist. Spar på antalet timmar. 50k, inte mer. Jurist ska bara sköta formalia. Skadeståndet ska inte vara högre än vad som bevisligen kan åläggas Sara.

Vidare finns ingen anledning att springa, smyga och gasa iväg som dårar. Målar ni bänkar så fortsätter ni måla. Är ni ute med hunden så fortsätter ni att vara ute hunden. Handlar ni mat fortsätter ni handla mat. Ert enda handikapp är att ni är stendöva. Finns inget mer att säga.

Tack, önskar även dig en bra dag...

Mvh
Citera
2022-05-05, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 404filenotfound
Någon som har namnet på kostymmannen!

Finns redan i tråden inte alls långt bak!! Kan va läge o kolla själv först!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in