2022-05-05, 12:25
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Det sista ordet kan du nog ta bort eftersom de inte hittar barn på Tinder som vill ha gubbkuk. Äckliga gubbar men harmlösa eftersom barn inte vill knulla med en gubbe från Tinder.

Nu var det BC vi "pratade" om och det är inte ovanligt att underåriga reggar sig på hemsidor för vuxna.
Citera
2022-05-05, 12:27
Medlem
Sobrilbils avatar
Flashbacks äckligaste tråd. Folk som har som intresse att kolla på peddogubbar som blivit avslöjade genom bluff och njuter av skadeglädje.
Citera
2022-05-05, 12:28
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Nu var det BC vi "pratade" om och det är inte ovanligt att underåriga reggar sig på hemsidor för vuxna.
Ni är insatta i det här. Jag vet inte vad BC är.

Dags att lämna tråden
Citera
2022-05-05, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Okej, det tror jag i och för sig att varken du eller jag har någon koll på. Hur skulle du kunna veta det liksom? Jag tror att om en gubbe går ut på internet och försöker hitta ett barn som vill knulla, då är hans chanser minimala. Riktiga pedofiler, som är de farligaste typerna, flummar inte runt på internet och hoppas.
Finns intervjuer och diverse domar där unga människor berättar att de som ett av sina självskadebeteende varit att ha sex med äldre män de finner motbjudande när de själva varit 13-14-år , Ju mer de äcklas desto bättre eftersom det är en form av att straffa sig själv
Citera
2022-05-05, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
De går över till KIK och det är många underåriga som smiter in och reggar sig på "hemsidor för vuxna". tyvärr!

Underåriga som reggar in sig på hemsidor där 18-årsgräns gäller utger sig för att vara 18. Sara säger att de aldrig utger sig för att vara över 18 och att de inte riktar sig till män som söker vuxna. Hon ljuger alltså.
Citera
2022-05-05, 12:34
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Finns intervjuer och diverse domar där unga människor berättar att de som ett av sina självskadebeteende varit att ha sex med äldre män de finner motbjudande när de själva varit 13-14-år , Ju mer de äcklas desto bättre eftersom det är en form av att straffa sig själv
"Det finns". Självklart är det extremt ovanligt.

Ni får jaga vidare och grotta ner i peddos.

Hej!
Citera
2022-05-05, 12:34
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Finns missbrukande 13-åringar som tänker sig att de på detta vis kan få in pengar antingen genom att se till att få betalt eller hota med att anmäla . Finns 13-åringsr som självskadar genom att utsätta sig för allt möjligt varav en är att ha sex de inte vill ha .
Ja precis. Utsatta barn och unga kan bli lätta offer för empatilösa människor.
Den senaste Gäddan, i bastun, tvekade inte fast flickan sa att hon bodde på HVB-hem.
Mycket allvarligt.
Citera
2022-05-05, 12:37
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brodermark
Det måste bero på att han är våldtäktsman, d v s att han blivit dömd för våldtäkt. Men jag hittade inget på Mrkoll och Lexbase.
Det kanske är något väldigt gammalt som blivit gallrat eller något han gjorde som minderårig eller kommer att göra i framtiden men inte än blivit dömd för.

Dumpen är tillförlitligt. Jag känner Sara, hon skulle inte ljuga. Jag ringde och frågade. Jo, J*cob är både pedofil/gädda och dömd våldtäktsman. Korrekt.

EDIT: Fan! Jag glömde fråga om Dumpen har domar från andra länder.

Det var du som hade uppgifter om tidigare domar och hintade om andra länder.

Vad vet du?

Mvh
Citera
2022-05-05, 12:37
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Varje gång jag hör om en tjej som mår dåligt. Då tänker jag på denna låten. Magnum Bonum Marie. Speciellt texten.
https://www.youtube.com/watch?v=DDkPILzVeBY
Citera
2022-05-05, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Här spekuleras det hejfriskt som vanligt. Om vi skulle utgett oss för att vara 18 för att sedan sänka åldern så skulle rimligtvis gäddorna kunnat presentera chatloggar och visa detta. Nu är fallet inte så. De män som vi konfronterar har fått informationen om ålder, och varför skulle vi fiska på män som söker vuxna när det finns massor som jagar barn?

Förutom BC, finns det andra sidor avsett för vuxna ni är inne på? Tinder möjligen? Om problemet med män som direkt söker barn, jagar barn finns i massor varför då fiska på sidor som är avsedda för vuxna?
Citera
2022-05-05, 12:48
Medlem
Kostymslisket har inaktiverat sin fb och hans fruga har tagit bort alla bilder på honom på sin fb.

Edit: Han har även dolt sin adress på mrkoll men finns tillgänglig på alla andra upplysningssidor
Senast redigerad av felloh 2022-05-05 kl. 12:50.
Citera
2022-05-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Förutom BC, finns det andra sidor avsett för vuxna ni är inne på? Tinder möjligen? Om problemet med män som direkt söker barn, jagar barn finns i massor varför då fiska på sidor som är avsedda för vuxna?
Er det så at du vil ha en trygg arena du kan ragge barn?

En side hvor barn kan lyve om at de er 18+ - mens dumpen forbys å lyve om at de er under?

Et slags pedo paradice
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in