2022-05-05, 12:05
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
I det läget vet han ju inte att han är lurad. Så varför ta screenshot? Och vem skulle han anklaga? Skulle han förstå att det var Dumpen?
Har inte så mycket mer att tilläga. Litar fullt på Saras omdöme och tvivlar starkt på att hon skulle med uppsåt riskera hela Dumpen.
Citera
2022-05-05, 12:05
Medlem
Citat:
Om det är pedofiler som letar barn borde det väl vara barnspel där man kan chatta eller tikok, något sådant. Pedofiler letar nog inte efter barn på Tinder.
Gädda #95 #94 och Cannabisgäddan är fiskade på BC. En sidan för medlemmar som är 18+.
Citera
2022-05-05, 12:08
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har inte så mycket mer att tilläga. Litar fullt på Saras omdöme och tvivlar starkt på att hon skulle med uppsåt riskera hela Dumpen.
Okej, men argumentet att någon skulle kunna visa att de sänker åldern håller inte.
Citera
2022-05-05, 12:09
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Gädda #95 #94 och Cannabisgäddan är fiskade på BC. En sidan för medlemmar som är 18+.
Jag vet inte vad det är, Gädda #95 osv
Citera
2022-05-05, 12:10
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Gå in och läs första meddelandet fiskaren skriver till gäddan på BC så förstår du att det inter komemr fungera. Du kommer även förstå att ingenstans på fiskarens profil står det att denna är under 18 utan något gäddan får reda på i första meddelandet från fiskaren. Här hade en normal människa slutat snacka och anmält profilen som fakeprofil.
Måste dessvärre erkänna att jag inte hänger med i ditt resonemang.
Citera
2022-05-05, 12:11
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Gå in och läs första meddelandet fiskaren skriver till gäddan på BC så förstår du att det inter komemr fungera. Du kommer även förstå att ingenstans på fiskarens profil står det att denna är under 18 utan något gäddan får reda på i första meddelandet från fiskaren. Här hade en normal människa slutat snacka och anmält profilen som fakeprofil.

Ja precis och de som istället fortsätter är pedofila barnk*ullare!
Citera
2022-05-05, 12:12
Medlem
Citat:
Jag vet inte vad det är, Gädda #95 osv
Du vet vad dumpen.se är?
Citera
2022-05-05, 12:13
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Du vet vad dumpen.se är?
Ja men jag vet nästan ingenting om det. Upptäckte det idag genom den här tråden.
Citera
2022-05-05, 12:14
Medlem
Citat:

Verkar alltså vara ett vatten de börjat fiska i på senare tid. Kik hugger väl inte lika bra längre.

Om jag öppnar en sida för vuxna är det inte bara för att hålla underåriga borta, utan också säkerställa att medlemmarna är på det klara med att alla där är vuxna. Det är också ett sätt för mig som äger sidan att den inte används till annat än vuxenkontakter.

Sara säger att de inte utger sig för att vara arton och inte söker sig till män som söker andra vuxna. Det är ju ren lögn.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-05 kl. 12:19.
Citera
2022-05-05, 12:19
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Ja precis och de som istället fortsätter är pedofila barnk*ullare!
Det sista ordet kan du nog ta bort eftersom de inte hittar barn på Tinder som vill ha gubbkuk. Äckliga gubbar men harmlösa eftersom barn inte vill knulla med en gubbe från Tinder.
Citera
2022-05-05, 12:23
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Verkar alltså vara ett vatten de börjat fiska i på senare tid. Kik hugger väl inte lika bra längre.

Om jag öppnar en sida för vuxna är det inte bara för att hålla underåriga borta, utan också säkerställa att medlemmarna är på det klara med att alla där är vuxna. Det är också ett sätt för mig som äger sidan att den inte används till annat än vuxenkontakter.

Sara säger att de inte utger sig för att vara arton och inte söker sig till män som söker andra vuxna. Det är ju ren lögn.

De går över till KIK och det är många underåriga som smiter in och reggar sig på "hemsidor för vuxna". tyvärr!
Senast redigerad av granny-panties 2022-05-05 kl. 12:26.
Citera
2022-05-05, 12:23
Avslutad
Moderatorer, Dumpen som tar olika roller, Flashback och vissa utomstående som skriver ett par kommentarer och sen går vidare - mer är inte denna tråd.
I samma sväng som kommentarerna försvann från Dumpen ökade de i motsvarande grad på Flashback. Bedrövligt att se // Mark
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in