2022-06-15, 10:53
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Apropå något annat så kan de senaste gäddan vara den mest multi-perverse hittills. Antagligen bög, vill köra analt, ass-to-mouth och wetsex med en tjej i nedre tonåren, samt vara inne i röven på ett litet barn (3 år) om jag läste rätt i chattloggen. Han spar inte på krutet minsann!

Måste medge att jag är imponerad av Thai-gäddans fysik, i synnerhet då han är nästan 50 år. De där musklerna lär inte ha kommit gratis.

Min spontana tanke var att han hjälpt till med lite extra testo. Det extra testot skulle kunna förklara den sortens tjatiga outtröttliga livligt experimentuella sexualitet som uttrycks i smsen. Extra testo kan få män att tuffa på som sexuellt radiostyrda multibetäckande kaniner långt efter pension. Den här mannen tror jag kvalar in i samma kategori som brandmannen, sexmissbrukare som kan anpassa smak efter meny, inget är heligt, kuken måste matas.
Citera
2022-06-15, 10:54
Medlem
Akeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Då var svinet arbetslös.

Tror inte han är arbetslös.Får kanske ligga lite lågt i företaget någon månad sedan är han med all säkerhet tillbaka.
Citera
2022-06-15, 11:09
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Vilka tror du svarar hos jourhavande människa , bris eller alla andra ställen dit människor i nöd kan ringa anonymt , jo exempelvis någon som jobbar som croupier eller lärare
Det komiska låg kanske mest i kopplingen/clashen mellan yrket och ordet "trauma"? Typ att skylta/stoltsera med att ha en "kickboxare med lång erfarenhet av trauma" för att vara övertydlig.

Men jag släpper det. Det blir inget kul om man förklarar.
Citera
2022-06-15, 11:15
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Det var väntat, säkerhetsbranschen kan inte deala med förtroendekapital.
Gäddan kanske kan omskola sig till revisor med kultursektorn som inriktning, där ryms hur mycket skit som helst, kultursektorn älskar allt som är avvikande och defekt, utom rasister. Humorpoddar kan vara en bra start för en nyexaminerad peddorevisor.
Säker på det? Då borde väl Jenny Wenhammar lovordat herr Sjöbergs eskapader? Eller de kanske inte var tillräckligt avvikande och defekta?
Citera
2022-06-15, 11:48
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Boende på Södermalm? Vem är sambon. 31-åringen (man) eller 63-åringen (kvinna) tro?
Nä. Inte söder. Odenplan /City
Citera
2022-06-15, 12:11
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Säker på det? Då borde väl Jenny Wenhammar lovordat herr Sjöbergs eskapader? Eller de kanske inte var tillräckligt avvikande och defekta?

Nej, varken Sjöberg eller Nilsson är särskilt avvikande, det avvikande de gör är att hänga ut pedofiler.

Kultursektorn och de rödgröna kommer aldrig acceptera att någon ger sig på individer från deras hemmagrupper. Det innebär exempelvis att alla som kvalar in under RFSL/HBTQIs omfamnande paraply betraktas som heliga och skyddsvärda subjekt, tex pedofiler. Enda sättet för Dumpen att accepteras av det där gänget är att de endast hänger ut pedofiler som är rasister/nazister/facister/kapitalister och starkt undvika uthängningar av pedofiler som dessutom tillhör någon minoritetsgrupp.
Citera
2022-06-15, 12:32
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Nej, varken Sjöberg eller Nilsson är särskilt avvikande, det avvikande de gör är att hänga ut pedofiler.

Kultursektorn och de rödgröna kommer aldrig acceptera att någon ger sig på individer från deras hemmagrupper. Det innebär exempelvis att alla som kvalar in under RFSL/HBTQIs omfamnande paraply betraktas som heliga och skyddsvärda subjekt, tex pedofiler. Enda sättet för Dumpen att accepteras av det där gänget är att de endast hänger ut pedofiler som är rasister/nazister/facister/kapitalister och starkt undvika uthängningar av pedofiler som dessutom tillhör någon minoritetsgrupp.
Det är nog inte bara jag som upplever en viss kognitiv dissonans mellan din avatar och dina återkommande Göbbels-liknande rants mot den dekadenta kultursektorn?

Om det är något jag personligen lärt mig av Dumpens statistik så är det att det är bättre att bränna lastbilar än böcker.
Citera
2022-06-15, 12:51
Citat:
Min spontana tanke var att han hjälpt till med lite extra testo. Det extra testot skulle kunna förklara den sortens tjatiga outtröttliga livligt experimentuella sexualitet som uttrycks i smsen. Extra testo kan få män att tuffa på som sexuellt radiostyrda multibetäckande kaniner långt efter pension. Den här mannen tror jag kvalar in i samma kategori som brandmannen, sexmissbrukare som kan anpassa smak efter meny, inget är heligt, kuken måste matas.
Det är möjligt att han är bolatorsk. Kan tänka mig att det finns viss acceptans inom hans yrke för att ta denna typ av droger. Annars är det svårt att se enbart på storlek om någon är på steroider (om de inte är hiskeligt stora då förstås), däremot kan man bli misstänksam om traps/axlar växer väldigt fort, de är illröda i skinnet osv. Även små testiklar kan vara tecken på steroidanvändning men jag känner mig inte sugen på att studera grönsakens dickpic närmare för att skapa mig en uppfattning om den saken. Han kan vara naturlig också, det är möjligt att han ätit bra och tränat i 20 år för att bli biffig.

När jag skummade i chattloggen igen så ser jag att jag missade att nämna smisk och fisting i förra inlägget. Hans penis är nog inte så kräsen som du skriver, den blir glad så fort det vankas något perverst och bizarrt.
Citera
2022-06-15, 12:52
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Det är nog inte bara jag

Nej, du verkar inte särskilt unik, framförallt inte i denna Flasback-peddotråd.

Citat:
som upplever en viss kognitiv dissonans mellan din avatar och dina återkommande Göbbels-liknande rants mot den dekadenta kultursektorn?

Det kanske kan bero på att du präglas av antaganden och fördomar. Ska vi ta historien bakom avataren? Jag fick den av en användare utifrån hur han uppfattade min användare. Varken mer eller mindre. Din tolkning gällande min användarpersonlighet behöver inte nödvändigtvis matcha avatargivarens.

Jag anser att en av Dumpens mer trovärdiga sidor är likvärdigheten. Dumpen verkar inte göra skillnad på sina gäddor, ingen går säker, detta oavsett klass, sexualitet, etnicitet, religion, ålder. Dumpens likvärdighet är raka motsatsen till deras största kritiker, kultursektorn och de rödgröna, totalt oförmögna till självkritik. Det gänget har skämt ut sig fullständigt, exempelvis: RFSLs grundning och det öppna peddokramandet, ointresset över Ursula/Federleys attraktion till pedofiler, den kommande skandalen med könskorrigering på barn/unga, nämndemän som fixade Sveriges första shariadomar, Metoo. Listan kan göras lång.

Citat:
Om det är något jag personligen lärt mig av Dumpens statistik så är det att det är bättre att bränna lastbilar än böcker.

Dumpen har alltså lärt dig något. För min del bekräftar de mina redan inhämtade kunskaper. Ingenting har förvånat, hittills.
Citera
2022-06-15, 13:06
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Dumpen har alltså lärt dig något. För min del bekräftar de mina redan inhämtade kunskaper. Ingenting har förvånat, hittills.
Fast de fångar ju, trots allt, inte så himla många från den dekadenta kultursektorn?

Migrän-Martin med f.d. pop-ambitioner. En gammal avdankad gosskör-solist som Lennart. Så många fler än det kan jag inte komma på ...
Citera
2022-06-15, 13:55
Medlem
Citat:
Fast de fångar ju, trots allt, inte så himla många från den dekadenta kultursektorn?

Migrän-Martin med f.d. pop-ambitioner. En gammal avdankad gosskör-solist som Lennart. Så många fler än det kan jag inte komma på ...

Är Lennart kastrat?
Citera
2022-06-15, 14:12
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Är Lennart kastrat?
Känner honom inte tillräckligt väl för att svara. Vi var, som sagt, klasskamrater i livets hårda skola men han relegerades ganska tidigt efter nån incident med en av mattanterna.

Koloratursopran, kanske?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in