Citat:
Ursprungligen postat av
LightFandango
Det är nog inte bara jag
Nej, du verkar inte särskilt unik, framförallt inte i denna Flasback-peddotråd.
Citat:
som upplever en viss kognitiv dissonans mellan din avatar och dina återkommande Göbbels-liknande rants mot den dekadenta kultursektorn?
Det kanske kan bero på att du präglas av antaganden och fördomar. Ska vi ta historien bakom avataren? Jag fick den av en användare utifrån hur han uppfattade min användare. Varken mer eller mindre. Din tolkning gällande min användarpersonlighet behöver inte nödvändigtvis matcha avatargivarens.
Jag anser att en av Dumpens mer trovärdiga sidor är likvärdigheten. Dumpen verkar inte göra skillnad på sina gäddor, ingen går säker, detta oavsett klass, sexualitet, etnicitet, religion, ålder. Dumpens likvärdighet är raka motsatsen till deras största kritiker, kultursektorn och de rödgröna, totalt oförmögna till självkritik. Det gänget har skämt ut sig fullständigt, exempelvis: RFSLs grundning och det öppna peddokramandet, ointresset över Ursula/Federleys attraktion till pedofiler, den kommande skandalen med könskorrigering på barn/unga, nämndemän som fixade Sveriges första shariadomar, Metoo. Listan kan göras lång.
Citat:
Om det är något jag personligen lärt mig av Dumpens statistik så är det att det är bättre att bränna lastbilar än böcker.
Dumpen har alltså lärt dig något. För min del bekräftar de mina redan inhämtade kunskaper. Ingenting har förvånat, hittills.