Citat:
Ursprungligen postat av
Torleifsdottir
Tack snälla för omtanken.
Jag har inte heller något emot Dumpens letande efter män som söker barn, jag tycker det beteendet är fruktansvärt och jag själv har tagit totalt avstånd från min bror.
Jag tycker dock att Dumpen gör helt fel när dem uppger många detaljer så att männen kan hittas av i princip vem som helst på nätet, det skapar en rejäl otrygghet för anhöriga som även dem är offer i detta och speciellt bland dem män som har barn. Det krävs bara en människa som inte är klar i huvudet som ger sig på familjen för att detta ska få katastrofala följder. Folkdomstolar är farliga och jag har uppriktigt talat varit rädd för konsekvenserna för mor och barn i vårt fall.
Du har helt rätt. Att få fram uppgifter till någon som hängs ut på dumpen går väldigt snabbt att plocka ut.
Om man är normalt funtat i huvudet så begriper man att det
inte är varken son eller mor i detta fallet som är de riktiga bovarna. Fysiska attacker får jag verkligen hoppas att dina släktingar klarar sig ifrån. Dessvärre så är de psykiska lika illa som fysiska ibland
Du får vara där och vara stark för din brorson och din brors (ex)fru så kommer denna stormen att rida ut så småningom. Vet att det känns hopplöst just nu men håll ut!
Vi är många som är på er sida.
/G_T