2022-05-03, 19:58
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad beror det på tror du?

Nu blir det patriakul diskussion snart i avsnittet!
Förlåt nästa avsnitt!
2022-05-03, 20:01
Medlem
mr.demons avatar
Robinson är att bra gulligt.

Anders får medla mellan två ”vuxna” män.
2022-05-03, 20:02
Avslutad
Att Hayes börjar med hederskultur och Hanna med radikalfeminism samma dag hade jag inte trott. Vore otroligt roligt om de 2 möttes någon gång
2022-05-03, 20:05
Medlem
TheGhostLords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Det är ju Hayes som inte kan bete sig överhuvudtaget.. hans snyfthistoria och ursäkt ger jag inte mycket för, 100 % produktionen som tvingade honom. Att han sen har mage att kalla Mattias för orm och allt möjligt är ju absurt med tanke på hur han själv pratar skit och talar om att Mattias har skadad axel, döper toan till "skithuset Mattias" m.m , patetiskt.

Håller med. Dubbelmoral grande.
2022-05-03, 20:10
Medlem
Hur tänkte Tommie egentligen med sitt val? Är planen att få över dem till öst-pakten eller att han vill bilda en ny pakt? Jag fattar ingenting...
2022-05-03, 20:14
Medlem
Galna och farliga Hayes 🦍
2022-05-03, 20:17
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mckenzy
Det är ju Hayes som inte kan bete sig överhuvudtaget.. hans snyfthistoria och ursäkt ger jag inte mycket för, 100 % produktionen som tvingade honom. Att han sen har mage att kalla Mattias för orm och allt möjligt är ju absurt med tanke på hur han själv pratar skit och talar om att Mattias har skadad axel, döper toan till "skithuset Mattias" m.m , patetiskt.
Ja det är sanslöst vedervärdigt. Hur Hayes hejar på Shevin att ta hänga längst och båda hänvisar till Mattias axelproblem.
2022-05-03, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Hur tänkte Tommie egentligen med sitt val? Är planen att få över dem till öst-pakten eller att han vill bilda en ny pakt? Jag fattar ingenting...
Han sa ju att han tänkte taktiskt. Han försöker väl att inte bli utröstad av Nordpakten. Risken är att Nord får Öst med sig på att rösta ut honom istället….
2022-05-03, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1

Det hade ju varit en vändning.

Men jag tror Linn och Joel står på tur på listan, sedan Angie.

Kanske var det medvetet att sätta Mattias och Hayes tillsammans för att få upp tittarsiffror för Gränslandet.
Så lågt ändå av TV4 att hela tiden ändra på reglerna.
Man blir alltid lurad som tittare.
2022-05-03, 20:24
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Han sa ju att han tänkte taktiskt. Han försöker väl att inte bli utröstad av Nordpakten. Risken är att Nord får Öst med sig på att rösta ut honom istället….
Ja han har nog bitit sig i foten då han även har en svart röst
2022-05-03, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denoskyldiga
Det hade ju varit en vändning.

Men jag tror Linn och Joel står på tur på listan, sedan Angie.

Kanske var det medvetet att sätta Mattias och Hayes tillsammans för att få upp tittarsiffror för Gränslandet.
Så lågt ändå av TV4 att hela tiden ändra på reglerna.
Man blir alltid lurad som tittare.

De har ingen aning om tittarsiffror när programmet spelas in.
2022-05-03, 20:33
Medlem
Mattias vilken trött jävel. Ser ut som en råtta, pratar som en och beter sig som en.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in