2022-04-12, 13:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Min analys: de två gränsländarna kommer ansluta till lag nord (de som sitter i karantän) och fortsättningsvis kommer det vara tre lag som deltar i varje tävling: Nord, Syd och Öst.

Det är Lag syd som sitter i karantän.
2022-04-12, 13:44
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zimbabwe9
Gränslandet del 15 - Riktigt svagt Gorm:

2022-04-12, 14:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns ju ändå en del variationer
2022-04-12, 14:20
Medlem
Dasslocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Jo men det är han. Slogs (och vann) mot Wisam Feyli i K1 eller nåt.
Men innan dess var han en rätt ökänd gangster, men tror den karriären gick åt skogen.

Alright. Det var mer än vad jag visste men jag är dock inte det minsta förvånad då större delen av Stockholms kampsportssfär inom MMA/Kick/thaiboxning back in the day verkade vara överrepresenterade inom kriminalitet.
2022-04-12, 16:28
Medlem
peterZiipens avatar
Att Shevin röjer runt i robinson-grupper på Facebook och polisanmäler till höger och vänster tycker jag bara bekräftar att man inte fått en felaktig bild av henne i programmet. ¯\_(ツ)_/¯
2022-04-12, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Att Shevin röjer runt i robinson-grupper på Facebook och polisanmäler till höger och vänster tycker jag bara bekräftar att man inte fått en felaktig bild av henne i programmet. ¯\_(ツ)_/¯

Berätta mer
2022-04-12, 16:47
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Berätta mer

Finns en grupp som heter Robinson 2022 (4,7k medlemmar). Gå med där. Jessica och Shevin skriver kilometerlånga inlägg om att de aldrig sagt något taskigt till Joel, att de aldrig gjort något för att få honom att känna sig utanför osv. Och Shevin säger att hon polisanmäler alla som lämnar kränkande eller rasistiska kommentarer.
2022-04-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Turkbruden är riktigt nasty, fy fan, inavlad ser hon också ut att vara.
Jessica mer mänsklig, men ändå inte helt ok.
Gluggen tycker jag mig ha sett på reklamposters, återkommer.
Den isolerade "tjejen", usch vad judisk hon verkar, med allt vad det innebär.
Gorm och Hayse, skäms att bo i samma stadsdel som er, ickestockholmare.
Joel, fight fire with fire.

Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Anna Fryklund...patetisk bitterfitta med ett enormt bekräftelsebehov.
Hayes...stor "stark" man med liten stake.
Linn...babblande föredetting.
Mattias... svag man med alldeles för stort självförtroende.
Peter...laget före jaget...jo tjena!
Shivin...bitterfitta som har svårt för kritik.
Jessica...svag & intetsägande.
Joel...stark i sinnet men tyvärr...
Angie... "styvstark" kvinna som förmodligen kommer åka ut med huvudet före.
Gorm...ännu en besserwisser som tycker sig vara förmer än någon annan.
Philip & Hanna...
Herreguuud...
Patetiska besserwissrar rakt igenom.
Hoppas att de skiljs åt genom en tävling och hamnar i olika lag.
Skulle vara kul att se!

Peter - Kunde man nog gillat mer om han inte paktat ihop sig med två riktiga nötter. Verkar okej i fysiska grenar. Hjärnan glömde han på stranden. Känns som en hycklare som gärna visar en bättre bild av sig själv till Joel än vad han visar i trion.

Shevin och Jessica - mobbare och översittare som tror att alla ska dansa efter deras pipa. ”Du kommer aldrig stå i final” och ”Nu är du i ett lag Joel!”. Shevin har dessutom starkt narcissistiska tendenser.

Joel - En underdog, kan bli farlig, särskilt i ett nytt lag. Har byggt allianser över lagen (Mattias). Dessutom fick han ju (omedvetet?) ut Hayes som alla andra tog som ett större hot än Anna (så de borde vara lite tacksamma). Utfryst och motarbetad i sitt eget lag, vann trots allt i sitt lags pristävling och grävde så in i helvete i senaste tävlingen.

Fryklund - Ingen tävling duger. Ena stunden ska en tävling vara ”lek”, nästa gång är en liknande tävlingen ”ingen riktig tävling” - så länge hon var dålig i den. Har inte visat sig bra på någonting. Ogillar paktande (låtsas hon, men enda sättet hon kan vinna på) - men valde en svag pakt.

Hayes - Lat och svagare fysiskt än vad han ser ut att vara. Går lätt i försvarsläge: ”det är
synd om mig”- psykiskt svag. Dålig taktiker - ”de kan få tävla om immuniteten”, hade han kämpat för att vinna hade ingen av de ju fått den…

Linn - Listig spelare, har gått till finalvecka förr. Mattias får nog akta sig för henne. Fysiskt sämre än många, men inte sämst.

Mattias - Ännu mer ”tyck synd om mig” än Hayes men verkar utnyttja det till sin styrka istället, som när han försökte få motspelare att välja en annan gren på grund av hans axel, och fick ut Hayes med psykiskt spel. Kanske inte den fysiskt starkaste, men han kan nog spela spelet bra.

Angie - Svårt för män? Kan inte lyssna, alla har fel, om Gorm förklarar någonting, exempelvis om pakter, så tar hon det direkt som mansplaining. Verkar annars kvicktänkt, men kommer åka ut direkt då hon är för trög för att förstå vikten av paktande och har svårt att lyssna.

Gorm - En överflödig gubbe med alla tillhörande attribut. Vill nog gärna visa sig duktig men är mest i vägen och jobbig att lyssna på, trots sin mjuka röst. Verkar riktigt korkad och skyller på matbrist. Alla får väl ungefär lika mycket mat. Tyder på svaghet. Ingen vinnare.

Philip - Tror han är Robinson själv. Känns som killen som jobbar med skiduthyrning och tror han är äventyrare. En ”bror duktig”. Har dock mer att visa och det är egentligen det enda negativa.

Hanna - Jobbig människa med ett stort bekräftelsebehov.

Sammanfattningsvis gillar jag Mattias, Linn, Joel och Philip bäst.
Senast redigerad av Sarajevo 2022-04-12 kl. 17:13.
2022-04-12, 18:11
Medlem
Shevin är inte av annan ras än oss svenskar, så att snacka om rasism är helt galet av henne.
2022-04-12, 18:26
Medlem
Shevin vilken mobbare och elak person. Jäkla förtryckare.
Dvärgen (Linn?) är en nervpärs, så jäkla jobbig, hade lämnat henne efter 1 dag.
Anorexi-fia är fan så jobbig, ser helt jäkla tärd ut.
2022-04-12, 18:54
Medlem
preben1969s avatar
2022-04-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Anorexi-fia är fan så jobbig, ser helt jäkla tärd ut.
Är blek trots att hon varit utomhus i solen i flera veckor. Hon måste ha en blodbrist som heter duga.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in