Citat:
Ursprungligen postat av
Torleifsdottir
Forumsdelen handlar om Dumpen och jag utgick inte ifrån något förutom situationen vi befinner oss i. Du frågade mig en fråga och fick svar på frågan. Säg dessutom inte åt mig vad jag ska göra och att jag ska släppa det som har hänt, vem fan är du att säga åt mig vad jag ska göra när dessa individer skonlöst har utsatt barn och oskyldiga för enorma lidanden helt i onödan. Jag stöttar min brorson och hans mamma så gott det går, några få skrifter på ett forum förändrar ingenting.
Hur tänkte du där? "Utsatt barn och oskyldiga för enorma lidanden ".
Vad jag förstått så är det väl din bror som var ute efter att göra det.
Verkar mycket märkligt att just din brorson får så mycket skit av omgivningen.. Absolut att det finns idioter här och där men som du beskriver det känns väldigt märkligt, att aaallla vill åt ett litet barn för pappan är pedofil. Hm neh känns jäkligt udda.
Dina inlägg framstår mer som personligt hat mot dumpen, än som omtanke av din brorson.
Och om din brorson är i behov av omtanke nu för att någon varit dum behöver han nog sin familj hos honom och inte på flashback.
Hur som helst, din brorson kommer fixa detta.. Vad han eller något annat barn troligtvis inte fixat är att bli utsatt av en pedofil.
Men du verkar inte riktigt kunna väga de grejerna mot varandra.
Av dina inlägg att döma här så verkar du ju dock inte särskilt smart, framförallt inte när du kallar alla i tråden för sjuka i huvudet, pedofiler osv.
Har du funderat på professionell hjälp själv?