2021-11-13, 20:06
Tycker att LOOP gör de trevligaste dosorna och portionerna. Snygga dosor med välfyllda portioner, har sällan behövt "baka runt" dem själv. Mycket bättre än LYFT och resterande märken. Hela deras lineup är svårslagen.
Citera
2022-05-03, 08:41
Medlem
Bumpar tråden lite...

Köpte Swave Daiquiri för att ta en välbehövlig paus från ciggen. Helt okej efter att ha haft en under läppen ett tag. Doften får mig dock att må rätt illa precis varje gång jag öppnar dosan och tar en ny. Usch. Får väl slängas. :-/

Nej, tacka vet jag Zyn mini dry mint. Får bli den nästa gång!
Citera
2022-05-03, 08:45
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffekoppen
Bumpar tråden lite...

Köpte Swave Daiquiri för att ta en välbehövlig paus från ciggen. Helt okej efter att ha haft en under läppen ett tag. Doften får mig dock att må rätt illa precis varje gång jag öppnar dosan och tar en ny. Usch. Får väl slängas. :-/

Nej, tacka vet jag Zyn mini dry mint. Får bli den nästa gång!
Kan rekommendera Swave Cafetini, helt klart den godaste Swaven. Har kört den i ungefär ett år nu, så börjat tröttna lite, men Daiquiri stinker melon, så den funkar inte mer än en dosa. En nyupptäckt favorit är Nixs Bergamot Tobacco, riktigt god!
Citera
2022-05-03, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Kan rekommendera Swave Cafetini, helt klart den godaste Swaven. Har kört den i ungefär ett år nu, så börjat tröttna lite, men Daiquiri stinker melon, så den funkar inte mer än en dosa. En nyupptäckt favorit är Nixs Bergamot Tobacco, riktigt god!

Bra tips! Det tackar jag för.

Mvh.
Citera
2022-05-11, 09:19
Medlem
Snusat Nordic Spirit Elderflower dagligen i säkert 3-4år nu och deras nya dosor/blandning smakar betydligt mer och dessvärre gör en även illamående efter en stund då dem rinner för mycket samt smaken är inte lockande när man snusar "strong" säkert köpt en dosa snus var annan dag men från och med nu lär jag byta snus helt.

Körde Epok i början under några år då bytte dem ut dessa mot Lyft vilket var än värre snus, sen kommer Nordic Spirit och så byter dem ut dessa också Får nog lägga snuskariärren på hyllan alltså!
Citera
2022-05-21, 15:37
Medlem
Snusar "vanligt" men har i.o.m. praktik vid tillfällen kommit på mig själv stirrig, utan snus på bla. sjukhus där tobak inte säljs. Upptäckte Zyn Northern Woods som är ett helt ok substitut.
Citera
2022-05-21, 17:17
Dags att prova tobaksfritt snus.

Beställt en gratisdosa från Niqo Co, vad tycker ni om det märket?

Det blev Swave Cafetini med kaffesmak.

Edit: Har nu även beställt gratis smakprover från ZONE X (Cold Blast) och Shiro (Tingling Mint).

Någon som känner till fler företag där man kan testa gratis snus?
Senast redigerad av Pecka- 2022-05-21 kl. 18:03.
Citera
2022-05-21, 21:34
Även på www.gotlandssnus.se kan man beställa ett gratis smakprov av Swave.

Man får en rabattkod som man skriver in när man är i kassan.
Citera
2022-06-11, 18:02
Medlem
hur funkar snus som typ Zyn? är det som vanligt snus som ger muncancer? missfärgar det tänderna? fräter det på tandköttet? det är ju "bara" smaksatta nikotinpåsar, men jag frågar ändå innan jag byter en dålig vana (rökning) mot en annan. annars får jag väl bli bög och börja med vape.
Citera
2022-06-12, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Dags att prova tobaksfritt snus.

Beställt en gratisdosa från Niqo Co, vad tycker ni om det märket?

Det blev Swave Cafetini med kaffesmak.

Edit: Har nu även beställt gratis smakprover från ZONE X (Cold Blast) och Shiro (Tingling Mint).

Någon som känner till fler företag där man kan testa gratis snus?

Citat:
Även på www.gotlandssnus.se kan man beställa ett gratis smakprov av Swave.

Man får en rabattkod som man skriver in när man är i kassan.

hur gör man på Niqo? jag har reggat mig för nyhetsbrev, men i mailet jag fick av dem står bara
" Välkommen!

Tack för att du har valt att registrera ett konto hos Niqo Co.

Med ett konto kan du logga in på Mina sidor för att bland annat se aktuell status på dina beställningar.

Med vänliga hälsningar,
Niqo Co."

inte fått någon kod eller liknande, och om jag lägger till en dosa och går till kassan så kommer jag hela vägen till "öppna swish i din telefon för att betala" utan att summan för dosan dras av, så jag verkar inte kunna få någon gratis dosa där, eller har jag gjort fel? vill gärna få det rätt på Niqo då dem ju erbjuder en gratis dosa var åttonde dag. tänkte börja handla där regelbundet isf då jag gör av med typ 3 dosor i veckan så det vore ju smidigt att få 33% gratis.

tacksam för hjälp. puss
Senast redigerad av nomen.nescio5 2022-06-12 kl. 11:51.
Citera
2022-06-12, 12:33
Citat:
Ursprungligen postat av nomen.nescio5
hur gör man på Niqo? jag har reggat mig för nyhetsbrev, men i mailet jag fick av dem står bara
" Välkommen!

Tack för att du har valt att registrera ett konto hos Niqo Co.

Med ett konto kan du logga in på Mina sidor för att bland annat se aktuell status på dina beställningar.

Med vänliga hälsningar,
Niqo Co."

inte fått någon kod eller liknande, och om jag lägger till en dosa och går till kassan så kommer jag hela vägen till "öppna swish i din telefon för att betala" utan att summan för dosan dras av, så jag verkar inte kunna få någon gratis dosa där, eller har jag gjort fel? vill gärna få det rätt på Niqo då dem ju erbjuder en gratis dosa var åttonde dag. tänkte börja handla där regelbundet isf då jag gör av med typ 3 dosor i veckan så det vore ju smidigt att få 33% gratis.

tacksam för hjälp. puss

Jag klickade på "beställ här", valde en snussort, klickade på "prova gratis" och sen struntade jag i nyhetsbrevet. Efter det fyllde jag i e-post, postnummer och personnummer, och verifierade med BankID. Sen var det klart.

Visste inte att man kunde beställa gratisprov var 8:e dag.
Citera
2022-06-12, 17:01
Medlem
Citat:
Jag klickade på "beställ här", valde en snussort, klickade på "prova gratis" och sen struntade jag i nyhetsbrevet. Efter det fyllde jag i e-post, postnummer och personnummer, och verifierade med BankID. Sen var det klart.

Visste inte att man kunde beställa gratisprov var 8:e dag.

aha, nu fick jag det att funka.

står i deras "frågor och svar" under "hur ofta kan man beställa" eller något liknande. känns rätt generöst, så de måste ju ha en rätt bra vinstmarginal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in