Citat:
Ursprungligen postat av
Kallvattenberedare
Jag använder numera i princip bara vitt snus och då ZYN mini. Coffee är den jag kör mest, men även Citrus förekommer. Båda smakar kanon. Problemet är att dom tappar smaken så snabbt. Framför allt Citrus. Det känns som dom håller i nästan bara en kvart medan Coffee står sig lite längre. Upplever ni som använt dom här samma problematik? Skärpning med det här, ZYN. Bättre kan ni!
Ok, cirka 3 mg nikotin per påse då. Kolla på helwits sortiment, dom är slim och dom flesta av deras sorter har 3mg per prilla också men finns även nån med 4,5 och nån med 6mg och sen då lite starkare 9mgs. Har inte provat alla men mint, salmiak, cola, menthol är goda. Vattenmelon är lite för söt för mig. Dom har en som heter mocha som ska smaka typ kaffe med lite karamell o choklad inslag, kan ju vara värd o prova kanske. Gemensamt för alla smaker är att dom håller länge, över en timme för min del.
Kör egentligen mest lös men har provat o variera med vitt snus senaste året och det här är nog det märket jag fastnat mest för. Zyn har jag bara tyckt att northern woods var redigt god men den har dom slutat sälja.