Citat:
Om du läst så har jag inte vänt mig mot själva handlingen. Jag tvivlar starkt på att att Ebba vill behålla en massa bråte oxå, och som du säger är nog det mesta bara värdefullt för Esbjörn. Jag har ingen aning om vad för saker Esbjörn finner värdefulla. Men det stod ju med inventarier på kontraktet. Så är lagfarten hennes så får hon självklar slänga vad hon vill.
Jag vet inte om jag tycker det är så mycket bättre att öppet håna någon om den inte får reda på det. Handlingen och syftet är ju den samma i alla fall.
Vi har samma åsikter om social media. Många visar precis som du säger upp en 2,0 version av sig själv. Men detta betyder ju inte att man måste vara elak eller få liks på billiga poänger. Som att elda upp en gammal mans tillhörigheter exempelvis.
Det är klart hon har röjt, vem skulle inte vilja göra det? Frågan är ju bara om hon fick Esbjörn att skriva på i tron att hon inte skulle göra det.
Fattar du skillnaden, att slänga saker =inte fult. Att visa upp det på Instagram= fult. Att inte vilja bo på en igenväxt tomt =inte fult. Att ha lurats att man vill det= fult.
Ta och lugna ner dig lite är du snäll.
Jag vet inte om jag tycker det är så mycket bättre att öppet håna någon om den inte får reda på det. Handlingen och syftet är ju den samma i alla fall.
Vi har samma åsikter om social media. Många visar precis som du säger upp en 2,0 version av sig själv. Men detta betyder ju inte att man måste vara elak eller få liks på billiga poänger. Som att elda upp en gammal mans tillhörigheter exempelvis.
Det är klart hon har röjt, vem skulle inte vilja göra det? Frågan är ju bara om hon fick Esbjörn att skriva på i tron att hon inte skulle göra det.
Fattar du skillnaden, att slänga saker =inte fult. Att visa upp det på Instagram= fult. Att inte vilja bo på en igenväxt tomt =inte fult. Att ha lurats att man vill det= fult.
Ta och lugna ner dig lite är du snäll.
Suck, lugna nu ner dig lite med användandet av invektiv som ”värdefullt för Esbjörn” ” öppet håna någon” ”elda upp en gammal mans tillhörigheter”.
Det som var värdefullt för säljaren och dennes syskonbarn har redan hämtats, skräpet är lämnat.
Hur hånar man någon genom att röja upp, elda skräp och samla ihop metallskrot på sin egen tomt?
Som sagt har säljaren hämtat sina värdefulla tillhörigheter, köparen eldar upp det skräp hon köpt.