2022-05-01, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harbos89
Fast Filip verkar inte alls följa Mattias och Mattias följer inte Filip vad jag kan se. Såg ett inlägg på hans Insta nyligen där han skrev bra saker om varenda person i Lag Nord, och där han i princip försvarade laget.
Såg också det inlägget, där sjunk Filip i mina ögon. Hade varit bättre om han bara hållit sig tyst.

Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Anna är ju bara roligt arg och det går inte ut över någon annan, så hennes personlighet är bra till tv.
2022-05-01, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av harbos89
Fast Filip verkar inte alls följa Mattias och Mattias följer inte Filip vad jag kan se. Såg ett inlägg på hans Insta nyligen där han skrev bra saker om varenda person i Lag Nord, och där han i princip försvarade laget.

Oj miss av mig. Han verkar bara följa Joel.

Ja, jag har också läst hans inlägg kring lag nord där det bara väller positivitet om alla medlemmar. Jag tror till 100% att Filip och många fler upplevde Shevin och Peter som bra, trevliga och goda människor om man blev välkomnad i Lag nord. Men oavsett hur deras personliga upplevelser varit så tycker jag att dom bör gå ut offentligt och fördöma deras beteenden som får människor att må dåligt om dom själv besitter någon form av medmänsklighet.

Hanna som annars är snabbt ute på Instagram och pratar om jämställdhet och samtycke bör ju också kunna uttala sig om detta. Men enligt Hanna har inte Shevin gjort något fel, hon är bara rak och tydlig och det är pga hennes kvinnliga kön som hon får hat och att Joel inte alls blir utsatt. Jag undrar hur det hade låtit i Hannas instagramflöde om Joel hade varit en tjej? Hade det varit skillnad?
2022-05-01, 20:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Såg också det inlägget, där sjunk Filip i mina ögon. Hade varit bättre om han bara hållit sig tyst.

Anna är ju bara roligt arg och det går inte ut över någon annan, så hennes personlighet är bra till tv.

Ja jag menade som du skriver: Anna var en rolig personlighet och passar bra i Robinson. Hon verkade inte nära något hat direkt mot andra utan var mest arg på sig själv när hon inte lyckades i tävlingarna.
2022-05-01, 20:40
Medlem
Yokosunas avatar
2022-05-01, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollemolle
Oj miss av mig. Han verkar bara följa Joel.

Ja, jag har också läst hans inlägg kring lag nord där det bara väller positivitet om alla medlemmar. Jag tror till 100% att Filip och många fler upplevde Shevin och Peter som bra, trevliga och goda människor om man blev välkomnad i Lag nord. Men oavsett hur deras personliga upplevelser varit så tycker jag att dom bör gå ut offentligt och fördöma deras beteenden som får människor att må dåligt om dom själv besitter någon form av medmänsklighet.

Hanna som annars är snabbt ute på Instagram och pratar om jämställdhet och samtycke bör ju också kunna uttala sig om detta. Men enligt Hanna har inte Shevin gjort något fel, hon är bara rak och tydlig och det är pga hennes kvinnliga kön som hon får hat och att Joel inte alls blir utsatt. Jag undrar hur det hade låtit i Hannas instagramflöde om Joel hade varit en tjej? Hade det varit skillnad?

Har Hanna sagt så? Det var lågt. Nu sjunk hon också. Att dra upp kvinno-kortet när Shevin mobbas i tv. Bara för att Shevin är kvinna kan hon inte få bete sig hur som helst, det är inte hennes kön någon hatar på. Och ingen hyllar Joel för att han är man. Det är två människor där den ena trycker ned den andra, det är vad det är.

Är du säker på att det var Shevin som Hanna pratade om och inte Isabella? Den enda gången jag sett att kvinno-kortet kan användas var väl med Isabella, hon var ganska maskulin och tittare störde sig på det, men vill hon vara som en man varför inte? Hon skadade ingen med sin maskulinitet.
2022-05-01, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna
2022-05-01, 20:52
Medlem
Citat:
Har Hanna sagt så? Det var lågt. Nu sjunk hon också. Att dra upp kvinno-kortet när Shevin mobbas i tv. Bara för att Shevin är kvinna kan hon inte få bete sig hur som helst, det är inte hennes kön någon hatar på. Och ingen hyllar Joel för att han är man. Det är två människor där den ena trycker ned den andra, det är vad det är.

Är du säker på att det var Shevin som Hanna pratade om och inte Isabella? Den enda gången jag sett att kvinno-kortet kan användas var väl med Isabella, hon var ganska maskulin och tittare störde sig på det, men vill hon vara som en man varför inte? Hon skadade ingen med sin maskulinitet.

Om du går in på Hannas Instagram och bland höjdpunkter finns det en som heter näthat/mobbing och där tar hon upp det med att Shevin är kvinna och det hade varit annorlunda om hon varit en man. Vill även minnas att hon tagit upp det också på storyn. Jag tycker Hanna ska fokusera på hur Shevin bemöter andra människor istället för vad hon har mellan benen.
2022-05-01, 20:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yokosuna

2022-05-01, 21:12
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Shevin lägger upp på sin story att hon som person är snäll och även massa andra personliga egenskaper hon inte har. Vem jämför hon sig med, Putin? För då kan man kalla henne snäll. Hon tillhör bland de mest elaka personerna man kan hitta. Hennes självbild är verkligen helt förvrängd, har hon någon psykos?
vadå känner du henne privat? De du ser på ihop klipp på tv kan du ju iaf inte jämföra med
2022-05-01, 21:17
Medlem
preben1969s avatar
Ni är ju helt värdelösa, att jämföra personer ni inte känner, från en ihopklippt såpa från tv4. Ni har inte en aning om hur de e privat. De sitter på en öde ö, ja eller ihop på nåt ställe, de är väl inte det optimala stället att älska alla och ha en bra relation. Så lugna ner er....
2022-05-01, 21:17
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
vadå känner du henne privat? De du ser på ihop klipp på tv kan du ju iaf inte jämföra med
Behöver inte känna henne privat för att se vad hon är för sorts person. En vidrig och elak mobbare med helt avsaknad av självinsikt.
Att inte fler som medverkat fördömer hennes beteende är bara sorgligt
2022-05-01, 21:19
Medlem
preben1969s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Behöver inte känna henne privat för att se vad hon är för sorts person. En vidrig och elak mobbare med helt avsaknad av självinsikt.
Att inte fler som medverkat fördömer hennes beteende är bara sorgligt
du gör ju samma sak nu...inte så smart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in