Shit så skrämmande Shevin är. Tacksam över att "Lilla Joel" inte var på örådet. 😅 Förövrigt, Angela är rolig och gillar henne överlag, men största orsaken att hon och Linn inte kmr överens är för att de är rätt lika. Båda ska alltid ha rätt och det är därför de krockar.
Angela hade ju t.ex. inte rätt om att Linn och Joel skulle tänka annorlunda hade de varit på svarta listan. Redan innan de visste vem Lag Nord hade valt så sade ju Joel glatt att han vill bli vald p.g.a. att det skulle vara en häftig upplevelse. 😅 Han tänker på ett lite annat sätt och ur ett annat perspektiv.
Och riktigt synd att Mattias åkte ut. Stark spelare och gillade honom rent allmänt också. Hans gäng kommer vara förkrossade.
Edit: Den där gruppkramen som Lag Öst gjorde var förresten det roligaste i programmet på länge. Hoppas på mer roliga scener nu vid sammanslagningen. Har varit rätt många jobbiga och negativa scener senaste.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-01 kl. 15:54.
Var kul när Anders frågade Shevin 2 gånger om varför hon tror att hon blev vald till örådet. Det var uppenbart vad han ville ha för svar.
Att inte Öst röstade på Peter? Visst Shevin är en mycket mer otäck person men Peter är ett hot i tävlingen.
Nu slipper ju Joel att hantera Shevin i sammanslagningen men nu tror jag att vi kommer få se en värre mobbing i gränslandet. Tycker verkligen synd att Mattias ska behöva komma dit, nog den personen som passar sämst in i gränslandet bland de där människorna.
Mattias kommer säkert få Hayes och Shevin efter sig. Hayes som ignorerar och snackar skit bakom ryggen på honom. Han har en toalett döpt efter sig, och man får se att Shevin står och garvar åt det. Tänker hon göra samma sak när hon blir lärare? Shevin och Hayes är verkligen vidriga, de borde gifta sig för ett sånt maka par har nog aldrig skådats. Usch!
Elin, vad jag tror om henne är att hon inte är stark nog att stå upp för Mattias. Som när hon såg toaletten, så skrattade hon med bara och sa inte vad hon tyckte. Kan hända att hon blir en medmobbare för att hon inte vågar gå emot de äckliga. Nu skulle Joanna från förra året behövas och visa rätt och fel.
I robinson nästa vecka får nog lag Nord övertag. Men hoppas Joel med sin extra röst och Linn med sin docka kan ställa till det för dem. Skulle verkligen varit Jessica som åkt till gränslandet istället för Mattias, hade passat alla bättre.
Shevin lägger upp på sin story att hon som person är snäll och även massa andra personliga egenskaper hon inte har. Vem jämför hon sig med, Putin? För då kan man kalla henne snäll. Hon tillhör bland de mest elaka personerna man kan hitta. Hennes självbild är verkligen helt förvrängd, har hon någon psykos?
Senast redigerad av chaga 2022-05-01 kl. 16:05.
Mattias kommer säkert få Hayes och Shevin efter sig. Hayes som ignorerar och snackar skit bakom ryggen på honom. Han har en toalett döpt efter sig, och man får se att Shevin står och garvar åt det. Tänker hon göra samma sak när hon blir lärare? Shevin och Hayes är verkligen vidriga, de borde gifta sig för ett sånt maka par har nog aldrig skådats. Usch!
Hade helt glömt bort skithuset. Undrar om Hayes kommer resa sig upp i panik när han ser Mattias komma gående på stranden och vaggandes, som en anka, ta sig så fort han kan över vattendraget för att gömma skylten - i hopp om att undvika konflikt. Eller om han mer än gärna visar upp det åttonde underverket.
Hade helt glömt bort skithuset. Undrar om Hayes kommer resa sig upp i panik när han ser Mattias komma gående på stranden och vaggandes, som en anka, ta sig så fort han kan över vattendraget för att gömma skylten - i hopp om att undvika konflikt. Eller om han mer än gärna visar upp det åttonde underverket.
det är nog något han vill visa upp som den barnungen han är
Shevin lägger upp på sin story att hon som person är snäll och även massa andra personliga egenskaper hon inte har. Vem jämför hon sig med, Putin? För då kan man kalla henne snäll. Hon tillhör bland de mest elaka personerna man kan hitta. Hennes självbild är verkligen helt förvrängd, har hon någon psykos?
Nej, men vissa deltagare lägger verkligen upp så mycket bullshit på IG att man bara ogillar dem ännu mera. Ingen självinsikt överhuvudtaget.
Det bästa med kvällens program var helt klart att Shevin röstades ut, hoppas att det var sista gången man såg hon i Robinson. Det var ganska väntat att Mattias var den andra som fick lämna och det vred sig lite i magen när det stod klart att han skulle följa med Shevin till gränslandet. Jag har tyckt om Mattias den här säsongen, han har haft ett bra och inkluderande ledarskap och jag tror lag öst kommer få det mycket svårare att hålla ihop nu. Men det väntar nog en riktigt tuff tid för Mattias i gränslandet. Shevin och Hayes tillsammans, dom kommer bryta ner Mattias till molekyler på en dag med deras vidriga översitteri. Jag är inte säker på att han kommer orka hålla ut utan att han antingen självmant lämnar eller lägger sig frivilligt. I en intervju har han sagt att det var sista gången han var med i den där jävla skiten.
Jag brukar kolla runt lite på nätet efter programmen för att få någon uppfattning om hur alla relationer ser ut idag. Shevin, Hayes och Peter följer varken Joel eller Mattias på Instagram. Shevin och Peter har även gjort någon live efter programmen där dom tar NOLL ansvar för det som visas på TV. Dom har helt enkelt inte begått ett enda misstag. Shevin fortsätter att nöta på om Joel och hon måste känna sånt fruktansvärt hat mot honom då allt dåligt som händer är Joels fel. Hayes har ju gått in flera gånger och försvarat Shevins äckliga beteende. Men Jessica, Filip och Hanna följer både Joel och Mattias som följer tillbaka vilket måste tyda på att dom har en helt annan relation. Dom uttrycker sig även på ett helt annat sätt kring detta och känns som ganska reko och empatiska personer men drogs med i mycket av detta pga laget. Min önskan är att någon av dom kommer gå ut i sociala medier och ta starkt avstånd från deras beteende men kommer någon att våga det?
Det bästa med kvällens program var helt klart att Shevin röstades ut, hoppas att det var sista gången man såg hon i Robinson. Det var ganska väntat att Mattias var den andra som fick lämna och det vred sig lite i magen när det stod klart att han skulle följa med Shevin till gränslandet. Jag har tyckt om Mattias den här säsongen, han har haft ett bra och inkluderande ledarskap och jag tror lag öst kommer få det mycket svårare att hålla ihop nu. Men det väntar nog en riktigt tuff tid för Mattias i gränslandet. Shevin och Hayes tillsammans, dom kommer bryta ner Mattias till molekyler på en dag med deras vidriga översitteri. Jag är inte säker på att han kommer orka hålla ut utan att han antingen självmant lämnar eller lägger sig frivilligt. I en intervju har han sagt att det var sista gången han var med i den där jävla skiten.
Jag brukar kolla runt lite på nätet efter programmen för att få någon uppfattning om hur alla relationer ser ut idag. Shevin, Hayes och Peter följer varken Joel eller Mattias på Instagram. Shevin och Peter har även gjort någon live efter programmen där dom tar NOLL ansvar för det som visas på TV. Dom har helt enkelt inte begått ett enda misstag. Shevin fortsätter att nöta på om Joel och hon måste känna sånt fruktansvärt hat mot honom då allt dåligt som händer är Joels fel. Hayes har ju gått in flera gånger och försvarat Shevins äckliga beteende. Men Jessica, Filip och Hanna följer både Joel och Mattias som följer tillbaka vilket måste tyda på att dom har en helt annan relation. Dom uttrycker sig även på ett helt annat sätt kring detta och känns som ganska reko och empatiska personer men drogs med i mycket av detta pga laget. Min önskan är att någon av dom kommer gå ut i sociala medier och ta starkt avstånd från deras beteende men kommer någon att våga det?
Fast Filip verkar inte alls följa Mattias och Mattias följer inte Filip vad jag kan se. Såg ett inlägg på hans Insta nyligen där han skrev bra saker om varenda person i Lag Nord, och där han i princip försvarade laget.
Kloka insikter tycker jag Själv trodde jag bättre om Hayes fram tills Gorm verkligen fick Hayes att visa en obehaglig sida med sin aversion mot Mattias. Visst är det en tävling men hos en del verkar det ha gått överstyr och då menar jag Hayes Shevin och Peter. Anna hade lite udda sätt att vara på - aggressiv - men det tyckte jag inte att hon for ut direkt mot någon person även om hon ogillade t ex Mattias och Linn. Trist överlag att Robinson Sverige har fått in dessa personligheter.