Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Verkar som du svarade på din egen fråga.
Jag menar att jag är farlig för att jag skulle kunna kontakta rätt många av rikets välkända journalister ang detta om jag så önskade. Eftersom jag inte hyser några extrema ställningstaganden, är verbal, och känt flera av dessa så pass länge (ungdomsåren, ibland sedan barnsben) lär de inte avfärda mig som en random dåre i alla fall.
Jag är inte farlig/eller ett hot mot vänstern, högern, socialliberaler, libertarianer , gröna eller nationalister. Tvärtom skulle jag kunna föra en sansad diskussion med tänkande individer inom alla dessa rörelser; vilket säkert skulle vara givande för samtliga parter.
Att jag skulle vara farlig för den svenska staten är ett stort skämt om de skulle se mig som det. Jag skulle kunna ordna demonstrationer till stöd för polisen; det är ett faktum. Hur kan en sådan individ, i mitt tycke utan fiender, uppfattas som ett hot? (om det nu är så)
Ligger nära till hands att det är någon riktigt knäpp anledning till att jag valts ut för detta och sedan har någon individ betalat stora summor för manipuleringen att detta skall ske. Eller ett gäng gått ihop och manipulerat myndigheter till detta.
Jag börjar återigen tänka i termer av att FSB ligger bakom; även om det är ytterst långsökt givetvis.
Vilka andra skulle nämligen tjäna på att svartmåla den svenska staten. Får se; blir det för långdraget så kontaktar jag nog försiktigt några myndigheter angående detta. Dock har de ju ofta tyvärr en finger med i spelet - så egentligen är det kanske ingen bra idé.
Enligt SÄPO finns det extremister som håller på med påverkansoperationer för att skapa polarisering. Detta är alltså något jag är strängt emot; däremot kan ju några typer infiltrerat polisen och liknande. Och detta är en sådan påverkansoperation. Det är ju inte säkert att alla är med vet hela vidden av det; snarare tvärtom. Även polisen kan ha låtit sig manipulerats av exempelvis extremister eller främmande makt; vad vet jag.
Du får ursäkta att jag inte tror på din teori om det hela. Det skulle vara en fullständig världsensation om random mängd människor får se ens privata information - och utför random trakasserier därefter. Inte minst i Sverige. Sverige är ett korrekt land; och skulle de svenska myndigheterna verkligen helhjärtat ligga bakom något sådant här sjukt är ju all etik fullständigt borta. Då finns det ingen godhet alls, och ingen rättvisa. Då kan en person aktivera sig i något riktigt extremt stalinistiskt projekt eller i Afs - för att ta två exempel - om det ändå inte alls finns några rätt eller fel längre - om alla moral och etik är fullständigt utkörd genom dörren. Om en sådan - låt mig kalla det "nihilism på statsnivå" - verkligen råder; då kan man ju utan några moraliska betänkligheter alls engagera sig i så pass extrema partier (ingenting jag skulle göra ändå förvisso vill jag understryka; men fungerar som ett tankeexempel) - och ett bevis på att anledningen kan vara att smutskasta och demoralisera det demokratiska västerlandet.
Ryssarna ligger bakom och de har infiltrerat hela riket, veganrörelsen, de gröna, vänsterrörelsen. Moderaterna, polisen - ja precis allt. Vi är helt fucked.
En teori i alla fall.