Citat:
Förmodligen för att du är en desinformatör som inte har dessa erfarenheter. Du kör över den enda som kommit med en rimlig teori i denna tråd som funnits i 7 års tid och håller på och snackar ned det, och lägger fram det som att det här i själva verket är en positiv sak som kommer göra dig rik i framtiden och att de ska skaffa en fru åt dig. Annars är du rejält jävla hjärntvättad av gruppen bakom det här.
Det är sant att du skulle kunna berika dig själv p.g.a att du varit utsatt för det här. Men inte för att du deltar i ett forskningsprojekt, (vilket för övrigt är väldigt dumt, vill jag delta i forskning och få pengar från det gör jag det helst frivilligt.), utan för att staten har utsatt dig för kränkningar mot mänskliga rättigheter såsom rätten till privatlivet och förbudet mot tortyr, i åratal. Så det är kanske inte så konstigt att det är hysch hysch, för det råkar vara grova brott som är totalt grundslagsstridiga. Så du kan garanterat få en saftig ersättning för detta om det hela avslöjas.
Jag klarar mig rätt hyfsat efter närmare 10 år som utsatt för dessa trakasserier och terror, jag tar inga droger och hjälper mig själv så gott jag kan.
Det är sant att du skulle kunna berika dig själv p.g.a att du varit utsatt för det här. Men inte för att du deltar i ett forskningsprojekt, (vilket för övrigt är väldigt dumt, vill jag delta i forskning och få pengar från det gör jag det helst frivilligt.), utan för att staten har utsatt dig för kränkningar mot mänskliga rättigheter såsom rätten till privatlivet och förbudet mot tortyr, i åratal. Så det är kanske inte så konstigt att det är hysch hysch, för det råkar vara grova brott som är totalt grundslagsstridiga. Så du kan garanterat få en saftig ersättning för detta om det hela avslöjas.
Jag klarar mig rätt hyfsat efter närmare 10 år som utsatt för dessa trakasserier och terror, jag tar inga droger och hjälper mig själv så gott jag kan.
Du eller han kan lika gärna vara desinformatörer.
Jag har inga bevis alls för min teori. Men eftersom extremt stora resurser och ingen logik bakom mind gamesen så tyckte jag det lät åtminstone mest logiskt. Eller så är det sektvärvning/värvning av aktivister. Jag har ju också haft sådana med. De vill försöka försvaga en för att man sedermera skall kunna värvas, gissar jag. Det är dock extremt udda att de använder sådan här avancerad avlyssning iaf. Sannolikt någon hos polisen eller säk som missbrukar sin makt; kanske köpta? vad vet jag.
Tycker det är konstigt att olika typer av aktivister lägger ned en massa energi på mig på en sådan här illegal väg. Har ju varit flera år nu. Har ju visat tydligt att jag inte är intresserad samt förklarad att precis varenda gång då jag försökt engagera mig i något liknande som de sysslar med så har jag fallit ifrån precis efter första mötet. Inte rätt typ som de söker efter.
Att de skulle se ens privata information alla i nätverken irl tycker jag bara låter så otroligt otroligt otroligt oetiskt så jag kan inte tro på det. Jag har aldrig lämnat ens en liten antydan att jag skulle önska något sådant. Av integritetsskäl bl a använder jag varken facebook, instagram eller andra sociala medier; inte ens gmail använder jag. Jag vill inte ens att googles reklambotar skall läsa mina, visserligen normala mail. De olika aktivisterna är ju värre än allehanda nazister/stalinister om de verkligen alla ser ens information; jag ser detta som helt orimligt på alla sätt. Det är helt orimligt att de olika aktivisterna skulle tycka det vore ok. Däremot kan ju de som är efter en för tillfället spåra en; så är det; men vad jag tror så är det för att de får en tidsbegränsad länk skickade till sig (gissning; eftersom mer rimligt).
Michal (min main handler på ön). verkade dock försöka antyda flera gånger att det fanns en sådan här app, samt även två andra på ön lade sina telefoner med avsikt i närheten av mig. Alternativt så ville de bara visa på att min privata information spreds i någon grupp. Men det är ju helt sjukt om det skulle förhålla sig på något av dessa sätt. Det är för sjukligt helt enkelt. Alldeles för sjukt. Det betyder ju döden för samtliga grupper som är med på något sådant, eller att de som sagt har planerat 50m sek i skadestånd för sitt spel eller vad det nu är de sysslar med.
Har varit minst två svenska topp-politiker med på det hela, vilket visar att staten är med på ett hörn. En mötte mig på Arlanda, men vad skulle jag säga, vad skulle han säga. En vän som är högt uppsatt i politiken och nog vet vad som sker råder mig att ignorera det hela bara. Det rådet har jag fått av en annan vän med mycket autonoma kontakter också. Michal gav mig samma råd efter ett tag (fast hon var min main handler): att jag skulle ignorera det som de sysslade med.
Konstigt att de gett sig på mig. Jag känner flera VÄLDIGT kända journalister samt besitter själv verbal förmåga; skulle lätt kunna redogöra för vad som hänt om jag så önskade. Skulle så ske har Sverige gjort bort sig fullständigt på den internationella arenan övh och dessa aktivistgrupper kan hälsa hem fullständigt.
Jag tycker det låter för orimligt helt enkelt. För oetiskt samt jag är för farlig att ge sig på; samt ser inte heller logiken. För mig personligen blir det därmed betydligt mer logiskt att det rör sig om ett slags experiment. Michal sade till mig att det inte handlade om sektvärvning, hon sade också att hon "var dömande" och att hon "var vegan" och att hon "var en moder". Alla har i princip sagt olika anledningar till att de håller på. "Du är en sådan som folk följer", "'Det handlar om DNA" och ett flertal andra skäl.
Strunt samma.
Men oavsett vad det är så tror jag samtliga medverkade är bra betalda - inga dårar som springer ut och volontärar för att trakassera någon random dude (låter ju helt insane).
En del av de medverkande har sett ut att ha mått extremt dåligt i alla fall.
Är det säpo eller den autonoma rörelsen som gjort bort sig med något fatalt misstag så... Ja riket lär inte återhämta sig efter något sådant. Och inte de olika aktiviströrelserna heller. Därav låter det rimligt med ett stort skadestånd.
Jaja. Får se.
Men de har skickat bra tjejer på mig i alla fall.
Man vet inte heller om FSB har någon funktion i det hela. Kan också vara storkapitalet, CIA/whatever som vill påvisa att aktivistkretsar är kretsar för dårar. Tusentals skäl kan det vara. Tusentals tolkningar av mind gamesen och tusentals möjliga utfall.
Min mor hävdade vid tillfälle att om jag skulle "sätta dit de ansvariga" så skulle jag "få en kula i skallen" - vilket i mina öron låter helt loco av alla skäl som finns. Dels att hon säger det. Men också; skulle den svenska staten göra det mot mig? Eller dessa aktivister? Helt ologiskt allting ifrån min synvinkel.
Att det är FSB som vill starta inbördeskrig kan också ligga nära tillhands. Vilket säger något om hur orimligt det är att svenska staten skulle ligga bakom. Att svenska staten skulle vilja radikalisera någon till något håll; i mitt tycke helt sjukt.
Nåväl. De har lugnat ned sig betydligt iaf.
Hoppas det löser sig för alla i alla fall.