2022-04-29, 23:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Experimentera. Se om de är seriösa.

Hur har dina ex behandlat dig? Har de sagt/gjort något som tyder på att de blivit rekryterade?

Får göra det.

Man ska nog räkna med att i princip alla runt en blir rekryterade.
Citera
2022-04-30, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
I mitt fall "tror" jag de slutar dels då jag får en partner.
Samt också då jag helt lärt mig ignorera deras operationer.
Har nästan gjort det nu, nästan helt, samt undviker situationerna ifråga övh.
Knappast att de håller på i 5-10 år till med sina meningslösa operationer iaf.
En teknik för att hantera deras grejer är meditation (vilket de också vill få in en på). Har testat förut och det funkar absolut. Kan ju alltid köra igen.

Jag tror jag kommer kompenseras för det hela iaf, eftersom så många har sagt det. Även en affärsinnehavare i byn som jag verkligen gillade sade att jag inte behövde oroa mig för kompensationen ifråga.

Mitt liv har ändå blivit radikalt bättre de senaste åren trots deras operationer. Så även om de försökte med motsatsen (antar jag) så har det ändå fått motsatt effekt, vilket inte behöver vara deras förtjänst; men visar att det går att må rejält bra även fast man har en massa ryggradslösa dårar/losers efter sig.

Det är en ren underättelseoperation tror jag om man nu ska härleda det någonstans definitivt. Och de tar väl isf till vad de har i verktygslådan sas, vilket är i stort sett allt man kan tänka sig. Det är inte så sofistikerat, bara en massa resurser basically. Poängen är att om man är med en viss medvetandegrad ska man väl in i deras fåra då på någon vänster antar jag, det är det enda alternativet sas. De har nog baser på månen, och på mars. Inte alls omöjligt. Du kanske har förtjänat din tripp dit? LOL. Dom vill att man ska ha en partner det har jag fått mig tilldelat själv så det kanske vore en plan, vi får väl se hehe. Det är ju sedan gammalt iof om man snackar underättelsetjänster. Men inte alltid och kan lika gärna vara individuellt betingat. För att hålla dig på mattan sas. Jag tycker det är lite weird hela grejjen men samtidigt rätt intressant. Världen är weird men spännande
Kul att vara en kritiskt observerande oberoende granskare iaf dock haha.

En del med en viss medvetandegrad kan i större mån påverka universum. Jag tror det kan vara nåt sånt... Har jag hört iaf, hur det nu än är med den biten hjälper man ju iof gärna till, även som kritisk granskare

Vad dett gäng ju dock saknar .. är ödmjukhet. Bevisligen. Så det är nog ganska nyttigt för dem faktiskt att de får lära sig värdet av att ibland kanske vara en aning ödmjuk också hehe, inför världalltet. Ingen är ju perfekt liksom lol
Senast redigerad av Beach2021-TOPPform 2022-04-30 kl. 00:51.
Citera
2022-04-30, 11:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beach2021-TOPPform
Det är en ren underättelseoperation tror jag om man nu ska härleda det någonstans definitivt. Och de tar väl isf till vad de har i verktygslådan sas, vilket är i stort sett allt man kan tänka sig. Det är inte så sofistikerat, bara en massa resurser basically. Poängen är att om man är med en viss medvetandegrad ska man väl in i deras fåra då på någon vänster antar jag, det är det enda alternativet sas. De har nog baser på månen, och på mars. Inte alls omöjligt. Du kanske har förtjänat din tripp dit? LOL. Dom vill att man ska ha en partner det har jag fått mig tilldelat själv så det kanske vore en plan, vi får väl se hehe. Det är ju sedan gammalt iof om man snackar underättelsetjänster. Men inte alltid och kan lika gärna vara individuellt betingat. För att hålla dig på mattan sas. Jag tycker det är lite weird hela grejjen men samtidigt rätt intressant. Världen är weird men spännande
Kul att vara en kritiskt observerande oberoende granskare iaf dock haha.

En del med en viss medvetandegrad kan i större mån påverka universum. Jag tror det kan vara nåt sånt... Har jag hört iaf, hur det nu än är med den biten hjälper man ju iof gärna till, även som kritisk granskare

Vad dett gäng ju dock saknar .. är ödmjukhet. Bevisligen. Så det är nog ganska nyttigt för dem faktiskt att de får lära sig värdet av att ibland kanske vara en aning ödmjuk också hehe, inför världalltet. Ingen är ju perfekt liksom lol

Kostnaden för operationen tycks ju mer eller mindre gigantisk, avslöjas den blir det kostsamt för alla parter. Dessutom kan den få motsatt effekt lika gärna. Vad de nu vill. I stället för att objektet håller sig på mattan kan objektet orsaka skada, som annars inte hade gjorts, av ett sällan skådat slag - exempelvis; ja det hade varit möjligt. Samtliga utfall kan ske av operationen; som jag ser det. Därmed ser jag inte det rationella i det hela. Vill de att objektet skall skaffa sig en partner? Visst i mitt fall kommer det säkert bli så; men har också lekt med tanken att hoppa över det också; och skulle jag gjort det hade ju den delen av deras projektet misslyckats.

Det är det som jag tycker är konstigt med att det skulle vara en underrättelseoperation. Eftersom de kan se till att skapa vad de vill hitta, eller helst inte vill hitta. Jag ser inte logiken i en operation som kan få samtliga utfall helt enkelt. Uppåt väggarna, som jag ser det.

Hade förstått det om det hela skedde i en diktatur och de på något sätt ville förhindra objektet att vara verksam mot styret. Problemet är att Sverige kanske är så långt ifrån en diktatur man kan komma och att jag inte är i någon opposition mot staten heller, utan tvärtom, ställer mig bakom statsskicket etc. Detta torde stå helt klart för dem dessutom.

Prestige del i det hela tror jag. Objektet har hamnat i programmet av någon anledning som kan vara alltifrån rent maktmissbruk till någons oroan eller något slags straff. Någon eller några med för mycket makt kan ha beslutat fel; sedan fortsätter operationen för att objektet skall bli nöjd (få en partner och ev också ekonomisk kompensation) så att det inte skall vara några hard feelings ifrån objektets sida så att säga; gissar jag.

Ok, du tror att det redan finns marsbaser och bas på månen. Det tror ju inte jag.

Fåror förändras och det skapas nya fåror. Det har alltid funnits nytänkare inom diverse områden och samhället har förändrats i rasande fart de senaste hundra åren och i synnerhet just nu, med bl a Space X.

Ödmjukhet är nog alltid bra. De har försökt få mig till att tro att operationen är till för att jag själv ska bli mer ödmjuk, visst har jag stundom haft fläckar där, det är sant, men inte i närheten av den eller de som satte igång operationen om man säger så... Låter minst sagt konstigt om allt skulle handla om det. Dessutom kan det få motsatt effekt där också. De kan bidra till objektet tror sig vara Jesus eller vem som helst - vilket spontant känns minst sagt kontraproduktivt.

Blir säkert bra med allt.
Citera
2022-04-30, 18:32
Medlem
Citat:

Konstigt att de gett sig på mig.

Jag är för farlig att ge sig på; .

Verkar som du svarade på din egen fråga.
Citera
2022-04-30, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dheegrolle
Ingen som märkt av extremt märkliga operationer i Göteborg?
Där de rika klanerna / Kommunen / Utländsk o svensk underrättelse upphandlat med lokala hårdingar., så ingen har "färgerna" på sig och det verkar som att dem har strikta order om att inte skada... t.o.m. soc handläggare gör referenser till olika gruperingar... Mycket verkar komma från just inom socialförvaltningen i kommunen men även från Frivilligorganisationer som räddningsmissionen och Stadsmissionen. Det verkar nästan som att NA i Johanneskyrkan är en rekryteringsbas.
När dem insåg att jag inte var det lättaste bytet så kontrakterades mina 2 senaste ex. Den första i Barelona och den andra i Göteborg, den senare var dessutom personal på Stadsmissionens 5:e när den fanns kvar. Där förförde hon mig, nymuckad 1,5 år. totalt förstörd och sökte hjälp för att jag åkte fast med en del ladd. Dem är lite som old school Sovjet och gör 5-års planer :/

Förföljelser, hot, trakasserier, extremt sofistikerade hacks, uthängning i GP, domstol / rättsväsende totalt korrupt i Göteborg, karaktärsmord, manipulerat filmer på svt så dem blev temporärt regionsfria: Tittarservice vägrade att ta mitt nummer. Fick vända mig till MSB och till sist cert.
Mest förmodligen hade min mac adress vitlistats hos SVT då jag använder VPN.
Många polisanmälningar som aldrig upprättades, den anmälan om SvT grejjen tog 3 samtal och 3h innan det upprättades en anmälan.
Polisen har bara förhalat alla begäran om allmänhandling men fick till sist ut foton som GP använt, dessa fick dem under bordet då inte NFC heller såg något spår av att foton förmedlats. Polisanmälde hela skiten gav dem 3 gärningsmän och bevis, polisen upprättar en anmäla om tjänstefel och utelämnar det misstänkta helt o hållet. Till och med Dan fucking Eliasson sneglade åt mitt håll o flinade. Förmodligen den dyraste gangstalkingen i världshistorien ( började i Asterdam 2011).
Vägrar att inleda förundersökning trots att levererat loggar, screenshots etc. Där det tydligt framgår att jag är ett mål för utländsk underrättelse. Verkar som att många får till sig feta lägenheter för bli vänner med mig och fucka sönder allt.
Till och med barn används som verktyg för att försöka manipulera mig. Oftast väldigt snabba och intensiva kontakter. De flesta gangstalkar nog helt gratis då dem lyckats bygga ett narrativ som får folk göra de mest vidriga saker.

Allt detta startade i Amsterdam, med att jag fuckade över Unisys rejält.
En olaglig husrannsakan av interpol och Holländsk polis medans kameran filmar på. Försökte ladda upp materialet på en av Aftonbladets FTP men 50% i överföringen så dör all kommunikation i byggnaden, inte ens 112 funkade. Fick aldrig mer tag på den journalisten. ...och helt plötsligt är det inte klassiska civilare / underrättelse utan bara organiserade.
Det sjukaste var när det stod 100 talet organiserade på flygplatsen.

Det sjukaste av allt är dessa grupperingar inte fattar att dem jobbar för deras fiender.

Ja du kan räkna med att totalförsvaret har 5% av befolkningen inom dessa gang stalkiing nätverk. Sådana här nätverk har väl i olika former funnits åtminstone sen 50-talet i Sverige.

Erfarenheterna från Malmö är att även kretsarna kring gängkriminella ingår inom dessa nätverk. För underrättelsen ser nog dessa personer bara som kontaktnätvek, rekryteringsvärde och källa. I värsta fall kan det vara som ii mitt hemland med fängelseagenter(nätverksperson som döms för brott och beslutar fortsätta sin tjänst i fängelset som golare) och polisinformatör(värdelös information om konkurenter)

Mycket tyder att det finns de inom dessa nätverk som till och med betalar för att få vara med.

Inbördes känns det nog som ett socialt skyddsnätverl. Att så länge de är inne kan de känna sig trygga att de inte själva blir måltavlor.

Inom ett sådant nätverk är det nog lättare att få jobb, tjänster, billiga bostäder och sex. Sedan kan de leka låtsaspoloser och jaga pedofiler, autister ocj politiska fiender
Sanningen däremot är nog egentligen den att deras kommunikations- och monitoreringssystem egentligen används av den organiserade brottsligheten inom dessa mätverk och till korrupton, skambud och trakasserier för att komma över fastigheter, sätta på varandra flickvänner, aktieblagsspiomage för börsspekulation, trafficking och inbrottsligor.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-04-30 kl. 19:22.
Citera
2022-04-30, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Verkar som du svarade på din egen fråga.

Jag menar att jag är farlig för att jag skulle kunna kontakta rätt många av rikets välkända journalister ang detta om jag så önskade. Eftersom jag inte hyser några extrema ställningstaganden, är verbal, och känt flera av dessa så pass länge (ungdomsåren, ibland sedan barnsben) lär de inte avfärda mig som en random dåre i alla fall.

Jag är inte farlig/eller ett hot mot vänstern, högern, socialliberaler, libertarianer , gröna eller nationalister. Tvärtom skulle jag kunna föra en sansad diskussion med tänkande individer inom alla dessa rörelser; vilket säkert skulle vara givande för samtliga parter.

Att jag skulle vara farlig för den svenska staten är ett stort skämt om de skulle se mig som det. Jag skulle kunna ordna demonstrationer till stöd för polisen; det är ett faktum. Hur kan en sådan individ, i mitt tycke utan fiender, uppfattas som ett hot? (om det nu är så)

Ligger nära till hands att det är någon riktigt knäpp anledning till att jag valts ut för detta och sedan har någon individ betalat stora summor för manipuleringen att detta skall ske. Eller ett gäng gått ihop och manipulerat myndigheter till detta.

Jag börjar återigen tänka i termer av att FSB ligger bakom; även om det är ytterst långsökt givetvis.
Vilka andra skulle nämligen tjäna på att svartmåla den svenska staten. Får se; blir det för långdraget så kontaktar jag nog försiktigt några myndigheter angående detta. Dock har de ju ofta tyvärr en finger med i spelet - så egentligen är det kanske ingen bra idé.

Enligt SÄPO finns det extremister som håller på med påverkansoperationer för att skapa polarisering. Detta är alltså något jag är strängt emot; däremot kan ju några typer infiltrerat polisen och liknande. Och detta är en sådan påverkansoperation. Det är ju inte säkert att alla är med vet hela vidden av det; snarare tvärtom. Även polisen kan ha låtit sig manipulerats av exempelvis extremister eller främmande makt; vad vet jag.

Du får ursäkta att jag inte tror på din teori om det hela. Det skulle vara en fullständig världsensation om random mängd människor får se ens privata information - och utför random trakasserier därefter. Inte minst i Sverige. Sverige är ett korrekt land; och skulle de svenska myndigheterna verkligen helhjärtat ligga bakom något sådant här sjukt är ju all etik fullständigt borta. Då finns det ingen godhet alls, och ingen rättvisa. Då kan en person aktivera sig i något riktigt extremt stalinistiskt projekt eller i Afs - för att ta två exempel - om det ändå inte alls finns några rätt eller fel längre - om alla moral och etik är fullständigt utkörd genom dörren. Om en sådan - låt mig kalla det "nihilism på statsnivå" - verkligen råder; då kan man ju utan några moraliska betänkligheter alls engagera sig i så pass extrema partier (ingenting jag skulle göra ändå förvisso vill jag understryka; men fungerar som ett tankeexempel) - och ett bevis på att anledningen kan vara att smutskasta och demoralisera det demokratiska västerlandet.

Ryssarna ligger bakom och de har infiltrerat hela riket, veganrörelsen, de gröna, vänsterrörelsen. Moderaterna, polisen - ja precis allt. Vi är helt fucked.

En teori i alla fall.
Citera
2022-04-30, 20:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Jag tror mer på teorin att det är en oberoende grupp som på olika vis infiltrerar såväl privata personers liv som organisationer med uppsåt att utverka inflytande & påverkan. Det är en i grunden nationellt oberoende grupp eftersom de verkan transnationellt. De står över lagen; gränser finns inte; de har inga hinder som vanligt folk eller organisationer.

Deras huvudmål verkar vara att utföra gaslight-effekter. De tar kontakt med folk via SMS eller telefonsamtal vilket de har fullt koll på i sitt register. De övervakar all elektronisk kommunikation. De tar även kontakt i realtid med nya kontakter som kommer in i ens liv.

Finansiering för denna grupp är inte föremål om hur länge eller hur omfattande operationen blir.

Det är ett fullt arsenal med mjuka attacker mot en person; hårda attacker är mer fysiska & därmed lättare att bevisa.

Hemlighet är deras primära mål. Att hålla deras identitet & operationens identitet hemlig är inbyggd samt syftet av operationen måste förblir hemlig. Det har min egna mor sagt; att jag kanske aldrig får reda på vilka det är. Sedan gaslightar hon mig att det ska röra sig om psykologiska syften att undersöka mig. Det krävs riktigt dumma personer att göra samma sak i 15 år & tro på annat resultat. Eller så hatar de mig så pass; eller vill påverka mig för att påvisa eller bevisa något.

Om jag fick som jag ville hade alla ansvariga blivit åtalade & fängslade. I många fall verkar de som rekryterats att delta mot mig motvilliga att delta. Alltså är de på ett sätt tvingade att samla information & utföra saker mot mig. Det här sker alltså inte av ren fri vilja men tvång på olika vis, eller motiverat falsk eller incitament med pengar/gåvor.

Det de sagt till mina stalkers år 2013 verkar vara det som sägs idag - nästan efter 10 år. Det är något de DESPERAT vill av MIG.

Det folk sagt är att de är psykopater som tror att jag ska bli anti-Kristus eller att jag är det - eller att mitt öde är det vilket denna grupp ska förverkliga bakom scenen! Vilken kult/sekt/kyrka/sällskap som är bakom irrationella tron med basis i bibeln så verkar de flesta i TI/GS-sällskapet höger i sina tron - kristna bibeltroende som tror på demoner etc.

Utan tvekan har de tillgång till NÅGON professionell statlig eller privat underrättelsegrupp!!

Helt olagligt, omoraliskt & oetiskt!
Citera
2022-04-30, 20:50
Medlem
Citat:
Jag menar att jag är farlig för att jag skulle kunna kontakta rätt många av rikets välkända journalister ang detta om jag så önskade. Eftersom jag inte hyser några extrema ställningstaganden, är verbal, och känt flera av dessa så pass länge (ungdomsåren, ibland sedan barnsben) lär de inte avfärda mig som en random dåre i alla fall.

Jag är inte farlig/eller ett hot mot vänstern, högern, socialliberaler, libertarianer , gröna eller nationalister. Tvärtom skulle jag kunna föra en sansad diskussion med tänkande individer inom alla dessa rörelser; vilket säkert skulle vara givande för samtliga parter.

Att jag skulle vara farlig för den svenska staten är ett stort skämt om de skulle se mig som det. Jag skulle kunna ordna demonstrationer till stöd för polisen; det är ett faktum. Hur kan en sådan individ, i mitt tycke utan fiender, uppfattas som ett hot? (om det nu är så)

Ligger nära till hands att det är någon riktigt knäpp anledning till att jag valts ut för detta och sedan har någon individ betalat stora summor för manipuleringen att detta skall ske. Eller ett gäng gått ihop och manipulerat myndigheter till detta.

Jag börjar återigen tänka i termer av att FSB ligger bakom; även om det är ytterst långsökt givetvis.
Vilka andra skulle nämligen tjäna på att svartmåla den svenska staten. Får se; blir det för långdraget så kontaktar jag nog försiktigt några myndigheter angående detta. Dock har de ju ofta tyvärr en finger med i spelet - så egentligen är det kanske ingen bra idé.

Enligt SÄPO finns det extremister som håller på med påverkansoperationer för att skapa polarisering. Detta är alltså något jag är strängt emot; däremot kan ju några typer infiltrerat polisen och liknande. Och detta är en sådan påverkansoperation. Det är ju inte säkert att alla är med vet hela vidden av det; snarare tvärtom. Även polisen kan ha låtit sig manipulerats av exempelvis extremister eller främmande makt; vad vet jag.

Du får ursäkta att jag inte tror på din teori om det hela. Det skulle vara en fullständig världsensation om random mängd människor får se ens privata information - och utför random trakasserier därefter. Inte minst i Sverige. Sverige är ett korrekt land; och skulle de svenska myndigheterna verkligen helhjärtat ligga bakom något sådant här sjukt är ju all etik fullständigt borta. Då finns det ingen godhet alls, och ingen rättvisa. Då kan en person aktivera sig i något riktigt extremt stalinistiskt projekt eller i Afs - för att ta två exempel - om det ändå inte alls finns några rätt eller fel längre - om alla moral och etik är fullständigt utkörd genom dörren. Om en sådan - låt mig kalla det "nihilism på statsnivå" - verkligen råder; då kan man ju utan några moraliska betänkligheter alls engagera sig i så pass extrema partier (ingenting jag skulle göra ändå förvisso vill jag understryka; men fungerar som ett tankeexempel) - och ett bevis på att anledningen kan vara att smutskasta och demoralisera det demokratiska västerlandet.

Ryssarna ligger bakom och de har infiltrerat hela riket, veganrörelsen, de gröna, vänsterrörelsen. Moderaterna, polisen - ja precis allt. Vi är helt fucked.

En teori i alla fall.

Du verkar redan ha glömt bort IB-skandalen på 70-talet. Då framkom faltiskt 22 tusen arbetsplatsombub och att socialdemokratiska SAP tidigare bedrivit egen underrättelsetjnst och att deras eget nätverk kopplats samman med ststens.

Nu är det ju så att innehavande officerare och underhållshandläggare finns reglerat inpm säkerhetslagarnaZ sådana finns bara om det finns etablerade angivar och agent nätverk bland civilbefolkningen så det är inte en fråga om det finns utan hur måmga.

Tillbaks till dig så räcker det om du varit kritisk mot koronaåtgärder, rökt joints, blivit annäld för djurmisshandel, bråkat med någon, tyckt synd om muslimerna efter 911, hängt i konspirationsttådae eller har fått en psykiatrisk diagnos. Så enkelt är det.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-04-30 kl. 20:53.
Citera
2022-05-01, 02:04
Medlem
RiktigTIs avatar
En teknik de använder är att skapa artificiella synkronicitet. Det betyder samband med mening där kausalitet INTE ska finnas. Gruppen bakom det här ÄR kausaliteten MEN de vill vara hemliga. Samtidigt när vi anmärker på alla de ARTIFICIELLA synkronicitet så gaslight:ar de rekryterade oss.

Därmed är hemligheten att denna grupp som utför psykologiska, teknologiska & sociologiska operationer ska vara gömd för måltavlan - det hela ska verkar något som det de facto inte är! DET är poängen.

Deras mål verkar vara att psyksjukförklara oss genom att medvetet gaslighta oss när vi påpekar uppenbar infiltration.

Men VAD är det de VILL att vi ska TRO; att det här samordnas osynligt (vilket det ser ut så) men av vem?
  • Hemliga CIA-grupper
  • Osynliga demoner/änglar
  • Andar från den spirituella världen
  • Frimurare
  • med mera..

Definitionen av paranoid schizofren är exakt de symptom som skapas av operationerna. Om det är en höger kristen extremistgrupp så vill de bl.a. diskreditera psykiatri genom att påvisa att en person kan bli lurad till att tro att denne är psykiskt sjuk. Eller ett test för att se hur mycket påverkan krävs för att tvinga en person att agera mot sitt eget bästa.

Jag säger återigen det som folk inte vill nämna här: det här är ett DÖDLIGT spel där de leker med människors verklighetsuppfattningar, levebröd, mentala hälsa, emotioner etc.

Tro mig - alla ni idioter som går i denne grupps spår arbetar för mördare som lyckats övertyga er att delta i en kriminella operation som dödar folk på olika vis (självmord & förstör deras liv.

Det finns INGA mer fega ledare & dennes undersåtar som i hemlighet attackerar en person genom att infiltrerar ens sociala krets & skapa ren psykologisk, emotionell & även fysiskt lidande!!

Vad fan är det fel på er? Avslöja skitet för vad det är. Annars kommer era familjemedlemmar en dag veta allt NI gjort mot MIG. Era jubelidioter, fegisar troligen hjärntvättade dumhuvuden - ni alla är MANIPULERADE av professionella MANIPULATÖRER! Ni är värdelösa som inte bidrar till något nyttigt - från mitt perspektiv är ni galna som fortsätter i 10+ år!

Lägg ner det. Ge upp på något som INTE fungerar. Jag kommer att identifiera er & göra allt jag kan för att sprida er privata information online till alla grupper påverkade!
Citera
2022-05-01, 02:16
Medlem
Citat:
En teknik de använder är att skapa artificiella synkronicitet. Det betyder samband med mening där kausalitet INTE ska finnas. Gruppen bakom det här ÄR kausaliteten MEN de vill vara hemliga. Samtidigt när vi anmärker på alla de ARTIFICIELLA synkronicitet så gaslight:ar de rekryterade oss.

Därmed är hemligheten att denna grupp som utför psykologiska, teknologiska & sociologiska operationer ska vara gömd för måltavlan - det hela ska verkar något som det de facto inte är! DET är poängen.

Deras mål verkar vara att psyksjukförklara oss genom att medvetet gaslighta oss när vi påpekar uppenbar infiltration.

Men VAD är det de VILL att vi ska TRO; att det här samordnas osynligt (vilket det ser ut så) men av vem?
  • Hemliga CIA-grupper
  • Osynliga demoner/änglar
  • Andar från den spirituella världen
  • Frimurare
  • med mera..

Definitionen av paranoid schizofren är exakt de symptom som skapas av operationerna. Om det är en höger kristen extremistgrupp så vill de bl.a. diskreditera psykiatri genom att påvisa att en person kan bli lurad till att tro att denne är psykiskt sjuk. Eller ett test för att se hur mycket påverkan krävs för att tvinga en person att agera mot sitt eget bästa.

Jag säger återigen det som folk inte vill nämna här: det här är ett DÖDLIGT spel där de leker med människors verklighetsuppfattningar, levebröd, mentala hälsa, emotioner etc.

Tro mig - alla ni idioter som går i denne grupps spår arbetar för mördare som lyckats övertyga er att delta i en kriminella operation som dödar folk på olika vis (självmord & förstör deras liv.

Det finns INGA mer fega ledare & dennes undersåtar som i hemlighet attackerar en person genom att infiltrerar ens sociala krets & skapa ren psykologisk, emotionell & även fysiskt lidande!!

Vad fan är det fel på er? Avslöja skitet för vad det är. Annars kommer era familjemedlemmar en dag veta allt NI gjort mot MIG. Era jubelidioter, fegisar troligen hjärntvättade dumhuvuden - ni alla är MANIPULERADE av professionella MANIPULATÖRER! Ni är värdelösa som inte bidrar till något nyttigt - från mitt perspektiv är ni galna som fortsätter i 10+ år!

Lägg ner det. Ge upp på något som INTE fungerar. Jag kommer att identifiera er & göra allt jag kan för att sprida er privata information online till alla grupper påverkade!
Synkronicitet är något som bara existerar.

Återigen. Någon startade de här trådarna för att skapa paranoia hos människor. De är inte på riktigt.

Det finns ingen grupp. Antisociala människor finns överallt. Du behöver medicin.
Citera
2022-05-01, 02:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Synkronicitet är något som bara existerar.

Återigen. Någon startade de här trådarna för att skapa paranoia hos människor. De är inte på riktigt.

Det finns ingen grupp. Antisociala människor finns överallt. Du behöver medicin.

Jag har vänner & familj som erkänt så det här är på riktigt! Frågan är fortfarande varför de hemlighåller det. I min mening har de samma beteende som familjemedlemmar som är del av en mäktig kult/sekt/kyrka/sällskap!
Citera
2022-05-01, 03:20
Medlem
Citat:
Jag har vänner & familj som erkänt så det här är på riktigt! Frågan är fortfarande varför de hemlighåller det. I min mening har de samma beteende som familjemedlemmar som är del av en mäktig kult/sekt/kyrka/sällskap!
Såklart finns det grupperingar som är rätt ruttna. Men varför skulle de fortsätta som du säger 10+ år?

Förstår du vilket sjujäkla personligt motiv? För en vanlig människa? Vems hjärta krossade du då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in