2023-06-04, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Din observation delas av många i dessa forum. Dock vet vi inte varför de vill förtrycka oss. Men din observation kan leda till ett logiskt felslut. Det betyder inte att de slutar GS:a oss då vi inte är själva aktiva. Exempelvis får de många fler möjligheter att påverka oss om vi har jobb och många vänner jämfört med om vi är arbetslösa och isolerade och utan vänner. Det handlar alltså om vilka möjligheter de har att på olika sätt påverka våra liv.

Deras mål verkar vara en konstant närvaro i alla delar av ens liv - även när vi är ensamma då de övervakar oss via mobilen och datorn eller i huset.

Självklart om det de gör påverkar mig mycket negativt kommer jag ingenstans i livet och kanske även arbetslös om deras inflytande och påverkar förstör ens karriär och jobbtillfällen. Våra liv blir med uppsåt svårare och folk vet om det. Men de är hjärntvättade om att det här ska gagna oss på något sätt att bli utsatta för konstanta förföljelser och att leva i osäkerhet då vi inte vet vilka dessa är och vad de vill.. Vi blir extremt kränkta i privatliv och de skapar djupa psykologiska profiler som de använder via GS att påverka oss på sätt som endast vi kan tolka och bli negativt påverkade av.

Jo så är det har ibland blivit så hårt utsatt på arbetsplatser att jag börjat uppskatta att vara arbetslös 🙄

Jo jag vet vi människor är inte byggda för att sitta hemma men efter att gång på gång blivit anklagad för saker som jag inte har gjort på arbetsplatsen så börjar man få nog😡

Och många gånger verkar det ha varit iscensatt från första början dom håller sig lugna i typ 3 månader sedan börjar dom igen med att anklaga mig för en massa saker som jag senare kommer på att jag omöjligtvis har kunnat orsaka 🙄

Men dom bryr sig inte om det är sant eller inte man är liksom skyldig ändå det går inte ens att försöka försvara sig😡

Så fungerar gang stalkarna precis som mainstream media var emot Trump han var liksom skyldig fast det inte fanns några som helst bevis för deras anklagelser 🙄
Citera
2023-06-04, 12:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det är jag helt övertygad om att du har fel om. De flesta människor är väldigt lata och de är dessutom kinkiga med vad de gör med sin tid. Många har dessutom både etik och moral.

Jag har svårt att tänka mig någon tristare och mer meningslös sysselsättning än att hålla på och förfölja dig eller någon annan "TI," jag har helt enkelt mycket viktigare och roligare saker för mig. Dessutom tycker jag det vore väldigt oetiskt och förkastligt. Och de åsikterna är jag definitivt inte ensam om.

För väldigt många människor är tid en större brist än pengar så dessa kan du helt räkna bort. Din rekryteringsbas blir typ arbetslösa, sjukpensionärer och andra dagdrivare.

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så det är därför det är så svårt att få tag på hantverkare. De har helt enkelt inte tid att jobba, de håller i stället på med att gang-stalka.

Och vad säger deras arbetsgivare om det hela? De tycker det är OK att deras anställda inte utför sina arbetsuppgifter?

Är enig med dig. Har aldrig köpt det där påståendet att de kan rekrytera vemsomhelst. Jag vet hur människor fungerar.

Men kan säga att gangstalking faktiskt förekommer, hur absurt det än låter. Det trodde jag inte för några år sen.
Citera
2023-06-04, 14:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo så är det har ibland blivit så hårt utsatt på arbetsplatser att jag börjat uppskatta att vara arbetslös 🙄

Jo jag vet vi människor är inte byggda för att sitta hemma men efter att gång på gång blivit anklagad för saker som jag inte har gjort på arbetsplatsen så börjar man få nog😡

Och många gånger verkar det ha varit iscensatt från första början dom håller sig lugna i typ 3 månader sedan börjar dom igen med att anklaga mig för en massa saker som jag senare kommer på att jag omöjligtvis har kunnat orsaka 🙄

Men dom bryr sig inte om det är sant eller inte man är liksom skyldig ändå det går inte ens att försöka försvara sig😡

Så fungerar gang stalkarna precis som mainstream media var emot Trump han var liksom skyldig fast det inte fanns några som helst bevis för deras anklagelser 🙄

Det handlar inte om de bryr sig om något är sant/falskt. Det de gör är att provocera dig vilket är meningen och de vet om det.
Citera
2023-06-04, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J

Nä, just det han är ju inte skyldig trots att han erkänt på inspelning att han har försvarat hemliga dokument som han dessutom tänkte publicera.
Är det din version av oskyldigt stalkande?
Om det är så du anser detta gangstalking är så kan vi ju konstatera att något gangstalkande inte sker och inte existerar.
Citera
2023-06-04, 19:18
Medlem
Det är uppenbart totalförsvaret, Kontoret för Särskild inhämtning och SÄK/RPS Byrå B och UD. Säpo står för utplaceringen av sensorer.

Gamla IB är numera gömd inom sammordningaprocessen mellan olika underrättelser, länsstyrelserna, kommunerna, yttre aktörer som det grå brödraskspet och autonoma researchgrupper samt Acta Publica.

1999 fanns officiellt följande underröttelsetjänster i Sverige

Migrationsverket
MUST
Tullverket
Försäkringskassan
Säpo
KSI
Skatteverket
UD
RPS
FOA
FMV
FRA
Post- och telestyrelsen

Sen dess har MSB tillkommit listan. Glöm inte att 10% av alla journslister är kontraktskrivna agenter åt totalförsvaret. De rekryteras redan som studenter.
Citera
2023-06-04, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det är uppenbart totalförsvaret, Kontoret för Särskild inhämtning och SÄK/RPS Byrå B och UD. Säpo står för utplaceringen av sensorer.

Gamla IB är numera gömd inom sammordningaprocessen mellan olika underrättelser, länsstyrelserna, kommunerna, yttre aktörer som det grå brödraskspet och autonoma researchgrupper samt Acta Publica.

1999 fanns officiellt följande underröttelsetjänster i Sverige

Migrationsverket
MUST
Tullverket
Försäkringskassan
Säpo
KSI
Skatteverket
UD
RPS
FOA
FMV
FRA
Post- och telestyrelsen

Sen dess har MSB tillkommit listan. Glöm inte att 10% av alla journslister är kontraktskrivna agenter åt totalförsvaret. De rekryteras redan som studenter.

Officiellt säger du, vart finns den officiella listan?
Eller är det trams nu igen?

Ni bör söka hjälp för eran förföljelsemani, den är allt annat än frisk...
Citera
2023-06-04, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Officiellt säger du, vart finns den officiella listan?

Underättelsetjänsten översyn SOU 1999:37 missiv 345 sidior

https://www.regeringen.se/contentassets/824c516e802e447a9a4134d2d33a278d/underrattelsetjansten--en-oversyn/
Citera
2023-06-04, 21:51
Medlem
Citat:

https://www.regeringen.se/contentassets/824c516e802e447a9a4134d2d33a278d/underrattelsetjansten--en-oversyn/

Vart ser du Skatteverket där? Eller du har en annan text än den du länkade till?
Flera andra som inte står med så frågan är varför du så uppenbart ljuger, bara för att du tror att ingen är läskunnig?
Citera
2023-06-04, 22:19
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Vart ser du Skatteverket där? Eller du har en annan text än den du länkade till?
Flera andra som inte står med så frågan är varför du så uppenbart ljuger, bara för att du tror att ingen är läskunnig?

Han är inte svensk och inte jag heller.

Använd din hjärna och sunt förnuft Claymore. Det finns informatörsnätverk bland myndigheter i alla länder. Tror du att SKV kommer redogöra all sin verksamhet offentligt? Stater har per lag rätt att verka i hemlighet om de har anledning. Sedan kan det även missbrukas vilket är väldigt vanligt i många länder speciellt i korrupta.

Hans poäng är att informatörsnätverk finns och verkar i samhället. Sedan att någon av dessa attackerar oss är poängen. Det är naturliga socialt konstruktion i samhället att vissa blir utsatta för förföljelse. Många offentliga personer jagas effektivt på grund av deras politiska åsikter. Vi är utsatta för en typ av förföljelse som ska verka i hemlighet och jag har redan fått det bekräftat av de som deltagit. Jag vet att det här sker mot mig men jag vet inte anledningen till det. Dock verkar du veta så mycket baserat på vilken erfarenhet eller expertis???
Citera
2023-06-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Han är inte svensk och inte jag heller.

Använd din hjärna och sunt förnuft Claymore. Det finns informatörsnätverk bland myndigheter i alla länder. Tror du att SKV kommer redogöra all sin verksamhet offentligt? Stater har per lag rätt att verka i hemlighet om de har anledning. Sedan kan det även missbrukas vilket är väldigt vanligt i många länder speciellt i korrupta.

Hans poäng är att informatörsnätverk finns och verkar i samhället. Sedan att någon av dessa attackerar oss är poängen. Det är naturliga socialt konstruktion i samhället att vissa blir utsatta för förföljelse. Många offentliga personer jagas effektivt på grund av deras politiska åsikter. Vi är utsatta för en typ av förföljelse som ska verka i hemlighet och jag har redan fått det bekräftat av de som deltagit. Jag vet att det här sker mot mig men jag vet inte anledningen till det. Dock verkar du veta så mycket baserat på vilken erfarenhet eller expertis???

Fast nu skrevs det att den länken visade samtliga organisationer med officiell källa vilket alltså var ljug.
Jag gissar inte utan vill ha fakta och det verkar ni ju sakna på samtliga plan tyvärr.

Det jag vet just nu är att en här i tråden uppenbart ljuger.
Då säger vi som så att om du har bevis, varför finns det ingen anmälan på det, är du säker på att du inte har några mentala problem och deltagaren heter Molgan?
Citera
2023-06-04, 23:49
Medlem
Ja Claymore har knappast läst de 345 sidorna. Ynkligt. Han är inte värdig att kommentera.

Annars brukar det intressanta komma ju närmare slutet man kommer i ett regeringsdokument Tror jag plockade ihop listan med myndigheters underrättelsetjänst kring sidan 280 eller något sådant..

Ni övriga som är intresserade av pdf-ar (öppna källor) så har jag laddat ner

Föravarsmakten Reglemente underrättelsetjänst.
Säpo Säkerhetspolisens arbetsmetoder.
Övervakning och kontroll på arbetsplatserna (LO)
FRA en del av vår svenska underrättelsetjänst.
Utbildningskatalog. 2021 Försvarsmaktens underrättelse- och säkerhetscentrum.
Civilt försvar mot 2030 – ett totalförsvar i balans.
Senast redigerad av Signalspaning 2023-06-04 kl. 23:54.
Citera
2023-06-05, 00:12
Medlem
Citat:
Ja Claymore har knappast läst de 345 sidorna. Ynkligt. Han är inte värdig att kommentera.

Annars brukar det intressanta komma ju närmare slutet man kommer i ett regeringsdokument Tror jag plockade ihop listan med myndigheters underrättelsetjänst kring sidan 280 eller något sådant..

Ni övriga som är intresserade av pdf-ar (öppna källor) så har jag laddat ner

Föravarsmakten Reglemente underrättelsetjänst.
Säpo Säkerhetspolisens arbetsmetoder.
Övervakning och kontroll på arbetsplatserna (LO)
FRA en del av vår svenska underrättelsetjänst.
Utbildningskatalog. 2021 Försvarsmaktens underrättelse- och säkerhetscentrum.
Civilt försvar mot 2030 – ett totalförsvar i balans.

Visa var i detta dokument de nämner Skatteverket som en sådan organisation som du påstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in