2022-04-27, 22:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av siegvard
Förmodligen för att du är en desinformatör som inte har dessa erfarenheter. Du kör över den enda som kommit med en rimlig teori i denna tråd som funnits i 7 års tid och håller på och snackar ned det, och lägger fram det som att det här i själva verket är en positiv sak som kommer göra dig rik i framtiden och att de ska skaffa en fru åt dig. Annars är du rejält jävla hjärntvättad av gruppen bakom det här.

Det är sant att du skulle kunna berika dig själv p.g.a att du varit utsatt för det här. Men inte för att du deltar i ett forskningsprojekt, (vilket för övrigt är väldigt dumt, vill jag delta i forskning och få pengar från det gör jag det helst frivilligt.), utan för att staten har utsatt dig för kränkningar mot mänskliga rättigheter såsom rätten till privatlivet och förbudet mot tortyr, i åratal. Så det är kanske inte så konstigt att det är hysch hysch, för det råkar vara grova brott som är totalt grundslagsstridiga. Så du kan garanterat få en saftig ersättning för detta om det hela avslöjas.

Jag klarar mig rätt hyfsat efter närmare 10 år som utsatt för dessa trakasserier och terror, jag tar inga droger och hjälper mig själv så gott jag kan.

Du eller han kan lika gärna vara desinformatörer.

Jag har inga bevis alls för min teori. Men eftersom extremt stora resurser och ingen logik bakom mind gamesen så tyckte jag det lät åtminstone mest logiskt. Eller så är det sektvärvning/värvning av aktivister. Jag har ju också haft sådana med. De vill försöka försvaga en för att man sedermera skall kunna värvas, gissar jag. Det är dock extremt udda att de använder sådan här avancerad avlyssning iaf. Sannolikt någon hos polisen eller säk som missbrukar sin makt; kanske köpta? vad vet jag.

Tycker det är konstigt att olika typer av aktivister lägger ned en massa energi på mig på en sådan här illegal väg. Har ju varit flera år nu. Har ju visat tydligt att jag inte är intresserad samt förklarad att precis varenda gång då jag försökt engagera mig i något liknande som de sysslar med så har jag fallit ifrån precis efter första mötet. Inte rätt typ som de söker efter.

Att de skulle se ens privata information alla i nätverken irl tycker jag bara låter så otroligt otroligt otroligt oetiskt så jag kan inte tro på det. Jag har aldrig lämnat ens en liten antydan att jag skulle önska något sådant. Av integritetsskäl bl a använder jag varken facebook, instagram eller andra sociala medier; inte ens gmail använder jag. Jag vill inte ens att googles reklambotar skall läsa mina, visserligen normala mail. De olika aktivisterna är ju värre än allehanda nazister/stalinister om de verkligen alla ser ens information; jag ser detta som helt orimligt på alla sätt. Det är helt orimligt att de olika aktivisterna skulle tycka det vore ok. Däremot kan ju de som är efter en för tillfället spåra en; så är det; men vad jag tror så är det för att de får en tidsbegränsad länk skickade till sig (gissning; eftersom mer rimligt).

Michal (min main handler på ön). verkade dock försöka antyda flera gånger att det fanns en sådan här app, samt även två andra på ön lade sina telefoner med avsikt i närheten av mig. Alternativt så ville de bara visa på att min privata information spreds i någon grupp. Men det är ju helt sjukt om det skulle förhålla sig på något av dessa sätt. Det är för sjukligt helt enkelt. Alldeles för sjukt. Det betyder ju döden för samtliga grupper som är med på något sådant, eller att de som sagt har planerat 50m sek i skadestånd för sitt spel eller vad det nu är de sysslar med.

Har varit minst två svenska topp-politiker med på det hela, vilket visar att staten är med på ett hörn. En mötte mig på Arlanda, men vad skulle jag säga, vad skulle han säga. En vän som är högt uppsatt i politiken och nog vet vad som sker råder mig att ignorera det hela bara. Det rådet har jag fått av en annan vän med mycket autonoma kontakter också. Michal gav mig samma råd efter ett tag (fast hon var min main handler): att jag skulle ignorera det som de sysslade med.

Konstigt att de gett sig på mig. Jag känner flera VÄLDIGT kända journalister samt besitter själv verbal förmåga; skulle lätt kunna redogöra för vad som hänt om jag så önskade. Skulle så ske har Sverige gjort bort sig fullständigt på den internationella arenan övh och dessa aktivistgrupper kan hälsa hem fullständigt.

Jag tycker det låter för orimligt helt enkelt. För oetiskt samt jag är för farlig att ge sig på; samt ser inte heller logiken. För mig personligen blir det därmed betydligt mer logiskt att det rör sig om ett slags experiment. Michal sade till mig att det inte handlade om sektvärvning, hon sade också att hon "var dömande" och att hon "var vegan" och att hon "var en moder". Alla har i princip sagt olika anledningar till att de håller på. "Du är en sådan som folk följer", "'Det handlar om DNA" och ett flertal andra skäl.

Strunt samma.

Men oavsett vad det är så tror jag samtliga medverkade är bra betalda - inga dårar som springer ut och volontärar för att trakassera någon random dude (låter ju helt insane).

En del av de medverkande har sett ut att ha mått extremt dåligt i alla fall.

Är det säpo eller den autonoma rörelsen som gjort bort sig med något fatalt misstag så... Ja riket lär inte återhämta sig efter något sådant. Och inte de olika aktiviströrelserna heller. Därav låter det rimligt med ett stort skadestånd.

Jaja. Får se.

Men de har skickat bra tjejer på mig i alla fall.

Man vet inte heller om FSB har någon funktion i det hela. Kan också vara storkapitalet, CIA/whatever som vill påvisa att aktivistkretsar är kretsar för dårar. Tusentals skäl kan det vara. Tusentals tolkningar av mind gamesen och tusentals möjliga utfall.

Min mor hävdade vid tillfälle att om jag skulle "sätta dit de ansvariga" så skulle jag "få en kula i skallen" - vilket i mina öron låter helt loco av alla skäl som finns. Dels att hon säger det. Men också; skulle den svenska staten göra det mot mig? Eller dessa aktivister? Helt ologiskt allting ifrån min synvinkel.

Att det är FSB som vill starta inbördeskrig kan också ligga nära tillhands. Vilket säger något om hur orimligt det är att svenska staten skulle ligga bakom. Att svenska staten skulle vilja radikalisera någon till något håll; i mitt tycke helt sjukt.

Nåväl. De har lugnat ned sig betydligt iaf.

Hoppas det löser sig för alla i alla fall.
Citera
2022-04-28, 01:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Frågan som alla vill veta är om denna grupp är onda eller goda. Uppenbarligen för måltavlor är de onda. För resten verkar de bekräfta att gruppen är ond. Olika personer vid olika tillfällen har refererat de som koordinerar det här mot mig som "psykopater". Som sagt är även propagandan centrerad kring att det här görs av narcissister & psykopater. Det som sägs online sammanfaller det som vissa i min omgivning sagt till mig redan år 2013 - fem år innan jag upptäckte termen online. Däremot har jag vetat sedan 2013 (året de började aggressivt med öppen operation) att de påverkar mig både online & offline.

Även om Dr Robert Duncan (påstådd f.d. CIA-anställd/-forskare) har generellt sett rätt bild om det hela, fast att han stödjer exotiska vapen, så har han rätt i hur det sprids. Han kallar det för "HIVE mind" där människor ska dela information mellan varandra utan hinder vilket det ser ut för oss måltavlor. Han förklarar vidare om jag läser mellan rader i hans bok "Projekt: Soul Catcher" så vill de fånga ens "själ" eller djupa psykologiska profil. Att veta allt om en så de kan "kopiera/klona" en precis som min ex-dejt medicinstudent erkände att hon deltagit i en operation för att samla information om mig. Hon påstår eller tror att de vill "kopiera" mig.

Av det jag anmärker på i flera år av det här är att de inte enbart sprider information om mig & mitt liv till sociala kretsen men även skapar psykologiska operationer med främlingar. Dr Duncan påstår att de vill undersöka hur information sprids. Men jag tror i mitt fall att de har ett mål - att det ska likna något helt annat än vad det är.

Ingen vill tala om HUR de gör det - istället VILL de anklaga en för att vara PSYKISK SJUK (gaslighta) när en ifrågasätter det hela. Eller så påstår de att något övernaturligt är till grund. Eller att psykopater av någon anledning gör det.

Vad det än är i mitt fall kan endast professionella psykologiska operatörer i t.ex. CIA eller liknande (staten) ha så pass tillgång & auktoritet att hemlighålla det många vet är djupt fel. I mitt fall rör det sig om NÅGON stat sedan om en kult/sekt/sällskap är bakom drevet misstänker jag det efter stater agerar rationellt men det de gör mot mig är inte det.

Om jag ser det som de vill & det de försöker åstadkomma är en typ av verklighetsskapande där möjligen jag ska anpassa mig eller med tvång förhålla mig till den verklighet de försätter mig i. Kanske i hopp att jag ska förändras till en viss person över tid; att jag ska ta egna insikter; lärdomar etc. men som sagt så är det ett dödligt spel eftersom jag tror inte att de skulle sluta för att rädda ens liv, eller rädda en ur fattigdom, psyket, förstörd psyke etc. - deras operationer sker oavsett vad som händer oss verkar det som.

Jag tror inte att de skulle sluta för att jag blev hemlös eller om jag blev en förmögen person. Däremot skulle säkert deras metoder anpassas efter min situation. Om jag skulle bli förmögen hade jag investerat miljontals för att reda ut det hela. Det som jag misstänker händer då är att de slutar eller erkänner begränsat om vad syftet var (ljuger?) så en kan fortsätta utan problem eller oro. Men endast om vi utgöra ett seriöst hot att avslöja dem vilket få kan men ännu färre vågar. Vid det här laget vet vi alla att denna grupp kan enkelt iscensätta en "olycka" som tar död på en eller ens hela familj - det är jag övertygad om.

Därmed är det här fortfarande hemligt eftersom de få riktiga måltavlor hålls i schack av systemet. Sociala kretsen har inget intresse att komplicera deras egna liv. För de flesta är det kul, fränt & mäktigt att delta i lite spionverksamheter tills de inser att det handlar om brott & ens klagomål.

Allt vi gör är övervakat likaså all kontakt vi har vilket blir deras nätverk då de rekryterar de flesta även vid online dejting.

I min erfarenhet så anpassar de hela operationen efter ens handlingar, tankar, kontakter, vilja, känslotillstånd etc. - det är i grunden baserat på måltavlan vilket agerar som en feedback-loop & eko mellan den ansvarige gruppen & mig. De håller utan tvekan koll på mig i detalj vilket familj och vänner vet om sedan år tillbaka.

Just nu har jag en god omgivning. Men om jag hade haft ett liv i kriminella kretsar med denna typ av manipulation tror jag att mitt liv hade varit över under tonåren redan. Det här tar fram det värsta hos personer som slår emot denna operation.

Komihåg: så länge vi inte klagar & gör motstånd finns det inga problem - de kan kontrollera oss bakom scenen. Men börja klaga så kommer personer direkt att försvara operationen med att hävda något är fel med en själv.

Jag har en kristallklar bild av det jag fått utstå. Av någon oklar anledning är de besatta av en men vill inte direkt göra med en. Det är som ett experiment där objektet måste leva i sin egna miljö för att se resultat där forskare inte får direkt påverka utfall men de kan skapa miljöer som styr beteende etc. & därmed viss utfall. Komplicerat.

Det är som att de försöker skapa social omgivning av psykologiska operatörer där de fått del av ens psykologiska profil. Felet med det är att syftet är att få kontroll över en, ens miljö & därmed ens liv. De vet att jag aldrig skulle acceptera sådana tvångsåtgärder där folk i min omgivning vet saker om mig som jag inte vill dela eller blir rekryterade till en operation vars syfte är att ta kontroll av mitt liv.

Det misstag ni gör i forumet är att inte inse hur dödligt allvarligt det är. De skyddar operationen även om det innebär död för oss. Folk inser inte hur allvarligt det är eftersom de flesta lever i sina egna bubblor av ansvar. Det finns väldigt få som ser hela bilden av vad som egentligen pågår - det krävs både djup efterforskning & erfarenhet att inse det här.

Ingen i samhället blir bättre av det här. Ingen gör en samhällstjänst av att delta. Ingen gör mig en tjänst att förneka det uppenbara. Ingen hjälper till genom att hemlighålla det hela. De flesta tror att det handlar bara om mig - inte en hel del världen över som utsätts för förföljelser.

Jag börjar också tro att det hela är privatfinansierat vilket förklarar varför de kan hemlighålla det - ingen medborgare kan kräva privata företag att lämna över listor; inga undersökningar krävs. Det är en omöjlig uppgift för en utsatt att avslöja det hela eftersom det hela är djupt baserat i systemet med ingen insyn.

Brott begås. Liv förstörs.

Viss kan det vara en del av forskning om "medvetande" men det är i grunden om informationsdelning & psykologiska operationer; att få saker att se ut som de inte är: att de religiösa ska tro att "andar"/demoner stalker dem via andra; att CIA utför det här; att vi är psykiskt sjuka - mycket baseras på vårt trossystem & det vi tror händer vilket jag insett är till grund för hur & vad de gör. Så fort vi ifrågasätter eller antyder på det så anklagar de oss för psykiska sjukdomar som schizofreni; medan andra tar upp det ämnet.

Det är hela deras taktik vid ifrågasättande. Att gaslight:a oss. Rakt upp i vårt ansikte. Vissa erkänner att de ansvariga är psykopater & att det faktiskt sker. Nytt folk vet ju inte att JAG VET vad de blivit indragna i men ändå fortsätter denna grupp att rekrytera folk precis som de gjort öppet sedan år 2013. Samma skit; samma beteende. DE är ju galna som fortsatt i snart 10 år UTAN konkret resultat.

Frågan är vad de vill uppnå eller hoppas på.
Citera
2022-04-28, 10:01
Medlem
Ingen som märkt av extremt märkliga operationer i Göteborg?
Där de rika klanerna / Kommunen / Utländsk o svensk underrättelse upphandlat med lokala hårdingar., så ingen har "färgerna" på sig och det verkar som att dem har strikta order om att inte skada... t.o.m. soc handläggare gör referenser till olika gruperingar... Mycket verkar komma från just inom socialförvaltningen i kommunen men även från Frivilligorganisationer som räddningsmissionen och Stadsmissionen. Det verkar nästan som att NA i Johanneskyrkan är en rekryteringsbas.
När dem insåg att jag inte var det lättaste bytet så kontrakterades mina 2 senaste ex. Den första i Barelona och den andra i Göteborg, den senare var dessutom personal på Stadsmissionens 5:e när den fanns kvar. Där förförde hon mig, nymuckad 1,5 år. totalt förstörd och sökte hjälp för att jag åkte fast med en del ladd. Dem är lite som old school Sovjet och gör 5-års planer :/

Förföljelser, hot, trakasserier, extremt sofistikerade hacks, uthängning i GP, domstol / rättsväsende totalt korrupt i Göteborg, karaktärsmord, manipulerat filmer på svt så dem blev temporärt regionsfria: Tittarservice vägrade att ta mitt nummer. Fick vända mig till MSB och till sist cert.
Mest förmodligen hade min mac adress vitlistats hos SVT då jag använder VPN.
Många polisanmälningar som aldrig upprättades, den anmälan om SvT grejjen tog 3 samtal och 3h innan det upprättades en anmälan.
Polisen har bara förhalat alla begäran om allmänhandling men fick till sist ut foton som GP använt, dessa fick dem under bordet då inte NFC heller såg något spår av att foton förmedlats. Polisanmälde hela skiten gav dem 3 gärningsmän och bevis, polisen upprättar en anmäla om tjänstefel och utelämnar det misstänkta helt o hållet. Till och med Dan fucking Eliasson sneglade åt mitt håll o flinade. Förmodligen den dyraste gangstalkingen i världshistorien ( började i Asterdam 2011).
Vägrar att inleda förundersökning trots att levererat loggar, screenshots etc. Där det tydligt framgår att jag är ett mål för utländsk underrättelse. Verkar som att många får till sig feta lägenheter för bli vänner med mig och fucka sönder allt.
Till och med barn används som verktyg för att försöka manipulera mig. Oftast väldigt snabba och intensiva kontakter. De flesta gangstalkar nog helt gratis då dem lyckats bygga ett narrativ som får folk göra de mest vidriga saker.

Allt detta startade i Amsterdam, med att jag fuckade över Unisys rejält.
En olaglig husrannsakan av interpol och Holländsk polis medans kameran filmar på. Försökte ladda upp materialet på en av Aftonbladets FTP men 50% i överföringen så dör all kommunikation i byggnaden, inte ens 112 funkade. Fick aldrig mer tag på den journalisten. ...och helt plötsligt är det inte klassiska civilare / underrättelse utan bara organiserade.
Det sjukaste var när det stod 100 talet organiserade på flygplatsen.

Det sjukaste av allt är dessa grupperingar inte fattar att dem jobbar för deras fiender.
Citera
2022-04-28, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trintignant
Du eller han kan lika gärna vara desinformatörer.

Att de skulle se ens privata information alla i nätverken irl tycker jag bara låter så otroligt otroligt otroligt oetiskt så jag kan inte tro på det. Jag har aldrig lämnat ens en liten antydan att jag skulle önska något sådant. Av integritetsskäl bl a använder jag varken facebook, instagram eller andra sociala medier; inte ens gmail använder jag. Jag vill inte ens att googles reklambotar skall läsa mina, visserligen normala mail. De olika aktivisterna är ju värre än allehanda nazister/stalinister om de verkligen alla ser ens information; jag ser detta som helt orimligt på alla sätt. Det är helt orimligt att de olika aktivisterna skulle tycka det vore ok. Däremot kan ju de som är efter en för tillfället spåra en; så är det; men vad jag tror så är det för att de får en tidsbegränsad länk skickade till sig (gissning; eftersom mer rimligt).

Michal (min main handler på ön). verkade dock försöka antyda flera gånger att det fanns en sådan här app, samt även två andra på ön lade sina telefoner med avsikt i närheten av mig. Alternativt så ville de bara visa på att min privata information spreds i någon grupp. Men det är ju helt sjukt om det skulle förhålla sig på något av dessa sätt. Det är för sjukligt helt enkelt. Alldeles för sjukt. Det betyder ju döden för samtliga grupper som är med på något sådant, eller att de som sagt har planerat 50m sek i skadestånd för sitt spel eller vad det nu är de sysslar med.

Har varit minst två svenska topp-politiker med på det hela, vilket visar att staten är med på ett hörn. En mötte mig på Arlanda, men vad skulle jag säga, vad skulle han säga. En vän som är högt uppsatt i politiken och nog vet vad som sker råder mig att ignorera det hela bara. Det rådet har jag fått av en annan vän med mycket autonoma kontakter också. Michal gav mig samma råd efter ett tag (fast hon var min main handler): att jag skulle ignorera det som de sysslade med.

Konstigt att de gett sig på mig. Jag känner flera VÄLDIGT kända journalister samt besitter själv verbal förmåga; skulle lätt kunna redogöra för vad som hänt om jag så önskade. Skulle så ske har Sverige gjort bort sig fullständigt på den internationella arenan övh och dessa aktivistgrupper kan hälsa hem fullständigt.

Jag tycker det låter för orimligt helt enkelt. För oetiskt samt jag är för farlig att ge sig på; samt ser inte heller logiken. För mig personligen blir det därmed betydligt mer logiskt att det rör sig om ett slags experiment. Michal sade till mig att det inte handlade om sektvärvning, hon sade också att hon "var dömande" och att hon "var vegan" och att hon "var en moder". Alla har i princip sagt olika anledningar till att de håller på. "Du är en sådan som folk följer", "'Det handlar om DNA" och ett flertal andra skäl.

Strunt samma.

Men oavsett vad det är så tror jag samtliga medverkade är bra betalda - inga dårar som springer ut och volontärar för att trakassera någon random dude (låter ju helt insane).

En del av de medverkande har sett ut att ha mått extremt dåligt i alla fall.

Är det säpo eller den autonoma rörelsen som gjort bort sig med något fatalt misstag så... Ja riket lär inte återhämta sig efter något sådant. Och inte de olika aktiviströrelserna heller. Därav låter det rimligt med ett stort skadestånd.

Jaja. Får se.

Men de har skickat bra tjejer på mig i alla fall.

Man vet inte heller om FSB har någon funktion i det hela. Kan också vara storkapitalet, CIA/whatever som vill påvisa att aktivistkretsar är kretsar för dårar. Tusentals skäl kan det vara. Tusentals tolkningar av mind gamesen och tusentals möjliga utfall.

Min mor hävdade vid tillfälle att om jag skulle "sätta dit de ansvariga" så skulle jag "få en kula i skallen" - vilket i mina öron låter helt loco av alla skäl som finns. Dels att hon säger det. Men också; skulle den svenska staten göra det mot mig? Eller dessa aktivister? Helt ologiskt allting ifrån min synvinkel.

Att det är FSB som vill starta inbördeskrig kan också ligga nära tillhands. Vilket säger något om hur orimligt det är att svenska staten skulle ligga bakom. Att svenska staten skulle vilja radikalisera någon till något håll; i mitt tycke helt sjukt.

Nåväl. De har lugnat ned sig betydligt iaf.

Hoppas det löser sig för alla i alla fall.

Sjukt mycket igenkänningsfaktor på det mesta, speciellt om uppmaningen att bara ignorera det (lätt att ignorera en kniv i ansiktet liksom).
Jag gissar på att när det når ett visst stadie så blir dem väldigt öppna för att dem lyckats och bygga upp ett narrativ och behöver inte tänka på secrecy lika mycket.
I mitt fall har jag en uppsjö med bevis, problemet är att mer än hälften av allt jag har innefattar kriminella så det går inte. Toppolitiker / tjänstemän finns det gott om i min historia. Det roliga är att tjänstemännen förmodligen tror att det handlar om NLP medans det i själva verket är riktigt sjuk tortyr dem medverkar i.

Det där med etik kan du fetglömma, det existerar inte. Så många personer som förmodligen fått PTSD för att dem illa kvickt "behövt hajja läget" och följa order , Så mycket sjuka värderingar dem själva är med och sprider.
Citera
2022-04-28, 17:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dheegrolle
Ingen som märkt av extremt märkliga operationer i Göteborg?
Där de rika klanerna / Kommunen / Utländsk o svensk underrättelse upphandlat med lokala hårdingar., så ingen har "färgerna" på sig och det verkar som att dem har strikta order om att inte skada... t.o.m. soc handläggare gör referenser till olika gruperingar... Mycket verkar komma från just inom socialförvaltningen i kommunen men även från Frivilligorganisationer som räddningsmissionen och Stadsmissionen. Det verkar nästan som att NA i Johanneskyrkan är en rekryteringsbas.
När dem insåg att jag inte var det lättaste bytet så kontrakterades mina 2 senaste ex. Den första i Barelona och den andra i Göteborg, den senare var dessutom personal på Stadsmissionens 5:e när den fanns kvar. Där förförde hon mig, nymuckad 1,5 år. totalt förstörd och sökte hjälp för att jag åkte fast med en del ladd. Dem är lite som old school Sovjet och gör 5-års planer :/

Förföljelser, hot, trakasserier, extremt sofistikerade hacks, uthängning i GP, domstol / rättsväsende totalt korrupt i Göteborg, karaktärsmord, manipulerat filmer på svt så dem blev temporärt regionsfria: Tittarservice vägrade att ta mitt nummer. Fick vända mig till MSB och till sist cert.
Mest förmodligen hade min mac adress vitlistats hos SVT då jag använder VPN.
Många polisanmälningar som aldrig upprättades, den anmälan om SvT grejjen tog 3 samtal och 3h innan det upprättades en anmälan.
Polisen har bara förhalat alla begäran om allmänhandling men fick till sist ut foton som GP använt, dessa fick dem under bordet då inte NFC heller såg något spår av att foton förmedlats. Polisanmälde hela skiten gav dem 3 gärningsmän och bevis, polisen upprättar en anmäla om tjänstefel och utelämnar det misstänkta helt o hållet. Till och med Dan fucking Eliasson sneglade åt mitt håll o flinade. Förmodligen den dyraste gangstalkingen i världshistorien ( började i Asterdam 2011).
Vägrar att inleda förundersökning trots att levererat loggar, screenshots etc. Där det tydligt framgår att jag är ett mål för utländsk underrättelse. Verkar som att många får till sig feta lägenheter för bli vänner med mig och fucka sönder allt.
Till och med barn används som verktyg för att försöka manipulera mig. Oftast väldigt snabba och intensiva kontakter. De flesta gangstalkar nog helt gratis då dem lyckats bygga ett narrativ som får folk göra de mest vidriga saker.

Allt detta startade i Amsterdam, med att jag fuckade över Unisys rejält.
En olaglig husrannsakan av interpol och Holländsk polis medans kameran filmar på. Försökte ladda upp materialet på en av Aftonbladets FTP men 50% i överföringen så dör all kommunikation i byggnaden, inte ens 112 funkade. Fick aldrig mer tag på den journalisten. ...och helt plötsligt är det inte klassiska civilare / underrättelse utan bara organiserade.
Det sjukaste var när det stod 100 talet organiserade på flygplatsen.

Det sjukaste av allt är dessa grupperingar inte fattar att dem jobbar för deras fiender.

Operation i Götet bekräftad för några år sedan.

Till och börja med hade de placerat en gammal bekant på resan ned, en på tåget på tillbakavägen, en på tågstationen, två på ett ställe jag var på. Samtliga trevliga men jag hade ingen lust för samspråk.

Utöver det hade jag muppkommandot utanför lägenheten där jag bodde. En mupp, en allmän lowlife samt en luffare på cykel. Måhända var detta inte överdrivet sobra klientel rekryterade ifrån kretsarna du nämner.

Ett gäng på väg till stället också med oklar reell agenda.

Brudar utplacerade när jag gick och åt också (imponerande logistik ändå).

Några typer när jag åt lunch utplacerade där. Oklar agenda, minst sagt.

En snygging som kom in på en mataffär som också var del av det hela. Hon var fin. Lyckades märkligt nog identifiera henne online relativt lätt. Ifrån en viss krets jag gissade mig till genom intuition blott.

Muppkommando av första graden på en spårvagnsstation också. Imponerande. Någon tjänar säkerligen storkovan på dessa oförklarliga operationer, är jag tämligen säker på.

Operationen mot dig startade alltså efter en hätsk operation med ett internetleverantör som jag förstår det?

Vad menar du med "bytet" - vad är de ute efter när det gäller dig?

Varför ställde du till bråk för att du var vitlistad och att din vpn fungerade?

Det där med en massa oklara polisrapporter i deras ögon som bara tar upp ens energi, det tror jag inte man skall syssla med. Det leder ingenstans. Operationen är ju gjord för att man skall kunna avfärdas som sjuklig. Även om någon polis skulle tro på en så blir det nog minst sagt svårt för fällande dom.

För mig har de använt barn för att man ska bli på bra humör igen efter att de gjort någon körning (som de kallar det).
Citera
2022-04-28, 17:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dheegrolle
Sjukt mycket igenkänningsfaktor på det mesta, speciellt om uppmaningen att bara ignorera det (lätt att ignorera en kniv i ansiktet liksom).
Jag gissar på att när det når ett visst stadie så blir dem väldigt öppna för att dem lyckats och bygga upp ett narrativ och behöver inte tänka på secrecy lika mycket.
I mitt fall har jag en uppsjö med bevis, problemet är att mer än hälften av allt jag har innefattar kriminella så det går inte. Toppolitiker / tjänstemän finns det gott om i min historia. Det roliga är att tjänstemännen förmodligen tror att det handlar om NLP medans det i själva verket är riktigt sjuk tortyr dem medverkar i.

Det där med etik kan du fetglömma, det existerar inte. Så många personer som förmodligen fått PTSD för att dem illa kvickt "behövt hajja läget" och följa order , Så mycket sjuka värderingar dem själva är med och sprider.

NLP var intressant! Oavsett vad som verkligen är det och vad som är rent maktmissbruk (vilket jag misstänker lär förekomma också).

Om du umgås med kriminella har de ju skäl för operationen iaf?

"Behövt hajja läget" - dvs "utredning" av en på något sätt. Det är ju ändå logiskt. Men alldeles för utdraget, anser jag.
Citera
2022-04-28, 19:48
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
NLP var intressant! Oavsett vad som verkligen är det och vad som är rent maktmissbruk (vilket jag misstänker lär förekomma också).

"Behövt hajja läget" - dvs "utredning" av en på något sätt. Det är ju ändå logiskt. Men alldeles för utdraget, anser jag.

NLP är en "teknik" för nybörjare vilket syftar att påverka lättpåverkade vilket är majoriteten av befolkningen. Det de gör mot oss är rena psykologiska operationer på stats- & militärnivå. NLP är sådant som använts i tusen år för att kontrollera & forma värnpliktiga, soldater & officer. De försätts i en helt ny värld över en lång tid.

Det här har inget med kriminalitet att göra på vår sida men på deras sida är kriminalitet hur de facto operationen fungerar även "staten" inte tolkar det som "brott" för att de har legitima "skäl" precis som stater har dödat, torterat & experimenterat på miljontals i hemlighet.

Jag har konstaterat att vårt liv & framförallt vår personlighet är i fokus; vad vi gör & varför. De flesta blir informerade att det här har med en typ av "kontroll" att göra & de flesta listar ut att det är omfattande.

Ändå gör ingen något. Det vi får utså är någon organisations mäktiga inflytande över våra liv som övertygar sociala krets att gå med på deras agenda.
Citera
2022-04-28, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
NLP är en "teknik" för nybörjare vilket syftar att påverka lättpåverkade vilket är majoriteten av befolkningen. Det de gör mot oss är rena psykologiska operationer på stats- & militärnivå. NLP är sådant som använts i tusen år för att kontrollera & forma värnpliktiga, soldater & officer. De försätts i en helt ny värld över en lång tid.

Det här har inget med kriminalitet att göra på vår sida men på deras sida är kriminalitet hur de facto operationen fungerar även "staten" inte tolkar det som "brott" för att de har legitima "skäl" precis som stater har dödat, torterat & experimenterat på miljontals i hemlighet.

Jag har konstaterat att vårt liv & framförallt vår personlighet är i fokus; vad vi gör & varför. De flesta blir informerade att det här har med en typ av "kontroll" att göra & de flesta listar ut att det är omfattande.

Ändå gör ingen något. Det vi får utså är någon organisations mäktiga inflytande över våra liv som övertygar sociala krets att gå med på deras agenda.

De kan knappast hålla på med denna knäppa operation för evigt i alla fall. När det gäller mig hittar de inga konstigheter av något slag i alla fall. De insinuerar att de kommer lägga av när jag får en partner.

Jag kan konstatera att både de som lyssnar av samt de som ställde till teater på gatan inte verkar ha särskilt roliga liv om man säger så; rediga losers minst sagt - många av dem. Minst sagt tragiskt.
Citera
2022-04-28, 20:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
De kan knappast hålla på med denna knäppa operation för evigt i alla fall. När det gäller mig hittar de inga konstigheter av något slag i alla fall. De insinuerar att de kommer lägga av när jag får en partner.

Jag kan konstatera att både de som lyssnar av samt de som ställde till teater på gatan inte verkar ha särskilt roliga liv om man säger så; rediga losers minst sagt - många av dem. Minst sagt tragiskt.

Det är en typ av operation som möjligen visar vem du är; det testar en. Ibland verkar det vara syftet. Orättvist att människor ska "testa" oss & då göra livet svårare avsiktligen. Den tortyr som vi får psykologisk förstör vår hälsa & alla delar av ens liv.

Hur kan någon vettig människa gå med på att få sitt liv svårare utan förklaring eller skäl?? Ingen. Därför hålls det hemligt. Om vi visste exakt vad det gick ut på är det enkelt att ignorera det & därmed arbeta runt det.
Citera
2022-04-28, 21:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det är en typ av operation som möjligen visar vem du är; det testar en. Ibland verkar det vara syftet. Orättvist att människor ska "testa" oss & då göra livet svårare avsiktligen. Den tortyr som vi får psykologisk förstör vår hälsa & alla delar av ens liv.

Hur kan någon vettig människa gå med på att få sitt liv svårare utan förklaring eller skäl?? Ingen. Därför hålls det hemligt. Om vi visste exakt vad det gick ut på är det enkelt att ignorera det & därmed arbeta runt det.

I mitt fall "tror" jag de slutar dels då jag får en partner.
Samt också då jag helt lärt mig ignorera deras operationer.
Har nästan gjort det nu, nästan helt, samt undviker situationerna ifråga övh.
Knappast att de håller på i 5-10 år till med sina meningslösa operationer iaf.
En teknik för att hantera deras grejer är meditation (vilket de också vill få in en på). Har testat förut och det funkar absolut. Kan ju alltid köra igen.

Jag tror jag kommer kompenseras för det hela iaf, eftersom så många har sagt det. Även en affärsinnehavare i byn som jag verkligen gillade sade att jag inte behövde oroa mig för kompensationen ifråga.

Mitt liv har ändå blivit radikalt bättre de senaste åren trots deras operationer. Så även om de försökte med motsatsen (antar jag) så har det ändå fått motsatt effekt, vilket inte behöver vara deras förtjänst; men visar att det går att må rejält bra även fast man har en massa ryggradslösa dårar/losers efter sig.
Citera
2022-04-28, 21:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
I mitt fall "tror" jag de slutar dels då jag får en partner.
Samt också då jag helt lärt mig ignorera deras operationer.
Har nästan gjort det nu, nästan helt, samt undviker situationerna ifråga övh.
Knappast att de håller på i 5-10 år till med sina meningslösa operationer iaf.
En teknik för att hantera deras grejer är meditation (vilket de också vill få in en på). Har testat förut och det funkar absolut. Kan ju alltid köra igen.

Jag tror jag kommer kompenseras för det hela iaf, eftersom så många har sagt det. Även en affärsinnehavare i byn som jag verkligen gillade sade att jag inte behövde oroa mig för kompensationen ifråga.

Mitt liv har ändå blivit radikalt bättre de senaste åren trots deras operationer. Så även om de försökte med motsatsen (antar jag) så har det ändå fått motsatt effekt, vilket inte behöver vara deras förtjänst; men visar att det går att må rejält bra även fast man har en massa ryggradslösa dårar/losers efter sig.

Det låter som att du har klarat dig bättre än de flesta utsatta. Från vårat perspektiv verkar det meningslöst eftersom vi inte vet syftet bakom det.

Angående kompensation: varför ska de ekonomiskt kompensera dig? Tror du att den kompensationen inte kommer med sekretessavtal eller mer maffialiknande avtal? Liksom kontanter i en påse? Skumt om någon organisation kör in 10 miljoner kr i ditt bankkonto utan motivering.
Citera
2022-04-28, 21:44
Medlem
Citat:

Maktmissbruk ligger på en lång skala bakåt. Det här är ren våldtäkt på vårt juridiska system. Vad menar du är.intressant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in