2022-04-30, 18:21
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UT64
Vi har via Dumpen bekantat oss med det sorgliga sällskap som utgör Sveriges pedofiler. Och att de är just pedofiler råder ingen tvekan om, det vet vi från chattloggarna. Det som också är intressant är att dessa individer inte bara är pedofiler utan även perversa rent allmänt. Vi har sett hela skalan; Sadism, urinsex, avföring och förstås homosexualitet. Och troligen är många av dem också kriminella i mer eller mindre utsträckning.

Detta kan få en att fundera på vad för personlighetstyper vi har att göra med här. Är det fråga om psykopati, borderline, narcissism eller annat? Vi bör också betänka att homosexualitet (antagligen helt korrekt) som sinnessjukdom förr i tiden.
Har vi verkligen någon som varit inne på bajssex? Jag minns ingen på rak arm...
Citera
2022-04-30, 18:25
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Aha, så det var ett avancerat försök att infiltrera anhöriggruppen?
Knappast. Sara själv bjöd ju in mig. Han har fått för sig att jag är ett troll.
Citera
2022-04-30, 18:27
Medlem
nivea2022s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Väldigt stabilt gäng som hänger kring Dumpen om de känner ett behov av att ringa upp en kvinna för att hon kritiserar Dumpen. Väldigt normal reaktion.
Finns en inspelning på snubben också tydligen;

https://mobile.twitter.com/malinmichea/status/1520115500667318272

Oväntat att han kallar henne en pedofil..
Citera
2022-04-30, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Har vi verkligen någon som varit inne på bajssex? Jag minns ingen på rak arm...
Kinky-Ove skulle pisse i kjeften på en 13 åring og at hun skulle svelge.
Han ville også at hun skulle leke med hans bajs
Citera
2022-04-30, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivea2022
Finns en inspelning på snubben också tydligen;

https://mobile.twitter.com/malinmichea/status/1520115500667318272

Oväntat att han kallar henne en pedofil..

Shit, vilken jävla sekt Dumpen är.
Citera
2022-04-30, 18:52
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kinky-Ove skulle pisse i kjeften på en 13 åring og at hun skulle svelge.
Han ville også at hun skulle leke med hans bajs
Så var det kanske. Vet att han var en av de grisigaste. "Min kuk kommer vara skitig, men sug ändå." 🐗
Citera
2022-04-30, 18:56
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Svepande var ordet, Sara drar en ren ordsallad av att både hålla med och anklaga Mishea för att kasta skit.

Vem är denna Michea? Hon har både fitta och hjärna och borde fan starta podd.
Ja, snacka om att försöka skapa hysteri och promota sig själv med vaga formuleringar och barn som slagträn?

Min 11-åring har (mig veterligen) aldrig fått en dick-pic. Ingen hon känner har fått det. I den åldern är jämnåriga kompisar allt och ingen skulle ens komma på tanken att chatta med nån de inte vet vem det är. (Med eller utan tekaka.)

Men då invänder ju Dumpen-fanatikern såklart:

- Men alla traa-asiga barn då?

- Hur många är de då? Faller de inte offer för trasiga äldre killar IRL snarare än okända gubbar?

- Vill du ha siffror och fakta? Är du pedofil? Det räcker väl med "alla", "många" och "hela tiden".
Citera
2022-04-30, 19:04
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Shit, vilken jävla sekt Dumpen är.

Hoppas hon polisanmäler. Jag tycker man ska kritisera dumpen för mycket. Haveristerna gjorde ett avsnitt med Malin som var rätt relevant.

Sen är det en jävla ekokammare här inne med visst folk som bara vill försvara svinen som de hänger ut.

Om man kan hålla två tankar i huvudet samtidigt så är det en god idé!
Citera
2022-04-30, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Ja, snacka om att försöka skapa hysteri och promota sig själv med vaga formuleringar och barn som slagträn?

Min 11-åring har (mig veterligen) aldrig fått en dick-pic. Ingen hon känner har fått det. I den åldern är jämnåriga kompisar allt och ingen skulle ens komma på tanken att chatta med nån de inte vet vem det är. (Med eller utan tekaka.)

- Hur många är de då? Faller de inte offer för trasiga äldre killar IRL snarare än okända gubbar?

- Vill du ha siffror och fakta? Är du pedofil? Det räcker väl med "alla", "många" och "hela tiden".

Eftersom du själv brukar anordna små minirättegångar här där varje ord måste vägas och varje fakta måste styrkas är jag besviken att du inte kan bättre än att hänge dig åt empiriska studier som vi alla vet inte bevisar ett skit.
Citera
2022-04-30, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango

20 % av alla barn växer upp i relativ fattigdom bland dessa lär fattigdom också innebära riktigt dåliga hemförhållanden och med detta även ensamhet Nog finns det ett inte allt för litet antal trasiga barn som är lätta att grooma
Citera
2022-04-30, 19:18
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Eftersom du själv brukar anordna små minirättegångar här där varje ord måste vägas och varje fakta måste styrkas är jag besviken att du inte kan bättre än att hänge dig åt empiriska studier som vi alla vet inte bevisar ett skit.
Jag försökte inte bevisa nåt eller ens komma med nån statistik. Det är nåt jag tycker personer som säger:

Det här är ju material de får skickat till sig hela tiden

... bör komma med. Vad innebär det mer exakt?
Senast redigerad av LightFandango 2022-04-30 kl. 19:26.
Citera
2022-04-30, 19:19
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Ok intressant.. speciellt eftersom Sara själv skickade länken till gruppen på Messenger. Hon borde ju veta att jag inte är ett troll.

Hon vill ju uppenbarligen inte ha dig där efter att du betett dig märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in