2022-04-30, 10:03
Medlem
Strykninmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ja den här var fan riktigt rolig, jag ger tummen upp den här gången.
Sex med hundar säger Sara.

Roligast när Patrik på göteborgska säger" djuuursex vill du titta på med mamman...."

Klart farlig gädda som aktivt söker sig till en pedofilmamma.

Angående den här typ av gädda så stödjer jag Dumpen till 100 %. Mer arbete med det tekniska o en utbildning i hur Patrik och Sara låtsas vara pedofilens vän så kan det alstra rikligt långa och fnoskiga ordväxlingar. Varför inte utöka avancemanget och även ha möte med dold kamera där fiskare spelar pedofilmamman och har crazy samtal med pedofilen över en kaffe? Efter tio minuter inträder Patrik och Sara, något sånt skulle bli sinnessjukt kul.
Citera
2022-04-30, 10:16
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Att inte den senaste gäddan anade oråd när han chattade med "peddomamman" är fan helt otroligt. Dumpen har ju mjölkat den karaktären så länge nu att det borde ha gått upp för alla potentiella gäddor att de ska bryta kontakten direkt om de kommer i kontakt med en "mamma som bjuder ut sina barn" i en chatt. Varning, varning, varning alla gäddor! Gå inte på den lätta!
Citera
2022-04-30, 10:20
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ny fiskare väl, inte den karaktären som Sara körde. Hon skrev nånstans att hon va trött på peddochatt o tog en åsusu. Denna fiskare var riktigt bra
Tvärtom i så fall, väl? Den ursprungliga "Italienska viner"-mamman var väl inte Sara? Men det spelar mindre roll. Trovärdigare karaktär, hursomhelst.
Citera
2022-04-30, 10:25
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Tvärtom i så fall, väl? Den ursprungliga "Italienska viner"-mamman var väl inte Sara? Men det spelar mindre roll. Trovärdigare karaktär, hursomhelst.

Ah jo jag fick för mig att det var Sara som gillade vin men som sagt. Spelar ingen roll. Bra karaktär
Citera
2022-04-30, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Att inte den senaste gäddan anade oråd när han chattade med "peddomamman" är fan helt otroligt. Dumpen har ju mjölkat den karaktären så länge nu att det borde ha gått upp för alla potentiella gäddor att de ska bryta kontakten direkt om de kommer i kontakt med en "mamma som bjuder ut sina barn" i en chatt. Varning, varning, varning alla gäddor! Gå inte på den lätta!
Vetskapen om dumpen bör ju ha nått dessa kretsar också.
Citera
2022-04-30, 10:48
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronnie.ONeal
Tror han kände sig utvald och speciell när hon verkade så selektiv och misstänksam. Sen hade han väl, i vanlig ordning, inte råd att försitta den enda chans han haft genom att koppla in hjärnan. Då skulle han bli tvungen gå runt resten av livet och undra om hon kanske inte var på riktigt ändå.

Undrar om det inte finns nån tvångsmässig (OCD) komponent hos många av gäddorna.
Citera
2022-04-30, 10:54
Medlem
mossadmartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Varför misstänker du att användaren är ett troll? Jag tycker att hennes inlägg har varit ganska trovärdiga.

Det är inte jag som gör det. Det har framkommit en del saker på Facebook.
Och användaren gnäller ju på att "hon" inte får vara med i Dumpens anhörighetgrupp.
Anledningen är att dom säger sig ha bevis för att att det är troll.
Citera
2022-04-30, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Tror han kände sig utvald och speciell när hon verkade så selektiv och misstänksam. Sen hade han väl, i vanlig ordning, inte råd att försitta den enda chans han haft genom att koppla in hjärnan. Då skulle han bli tvungen gå runt resten av livet och undra om hon kanske inte var på riktigt ändå.

Undrar om det inte finns nån tvångsmässig (OCD) komponent hos många av gäddorna.

Fiskaren använder sig av ett tvättäkta psykopatknep: hon kollar gäddans egna misstänksamhet genom att själv spela misstänksam. Psykologiskt tar hon på detta viss också udden av hans eventuella misstänksamhet genom att själv spela misstänksam.

Får en känsla av att denna gädda inte stött på värst många tokiga fruntimmer i livet för att fatta att detta är det äldsta av alla knep för att hiva in godtrogna män.

Hon vill också spela på hans självbild hela tiden. Typ ”ah, du är nog för helylle för mig”. Han känner här behovet av bevisa sig.

Killen är ett miffo utan dess like. Min gissning är att han lever i en trygg relation sedan länge eller nyligen kommit ur en och därför är ett lätt byte.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-04-30 kl. 11:11.
Citera
2022-04-30, 11:22
Medlem
huggormenstids avatar
Nån som är mer haj på biluppgifter.se?

Jag får det till 8 möjliga bilar. 7 bensin och en diesel. Om man tar ruta för ruta på filmen så kan man vid nåt tillfälle se att maskningen inte hinner med, och man anar sista siffran i regskylt. Går det att visa regnummer utifrån bilmodell? Ser alla annan info men inte det.
Citera
2022-04-30, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mossadmartin
Det är inte jag som gör det. Det har framkommit en del saker på Facebook.
Och användaren gnäller ju på att "hon" inte får vara med i Dumpens anhörighetgrupp.
Anledningen är att dom säger sig ha bevis för att att det är troll.

Aha, så det var ett avancerat försök att infiltrera anhöriggruppen?
Citera
2022-04-30, 11:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Fiskaren använder sig av ett tvättäkta psykopatknep: hon kollar gäddans egna misstänksamhet genom att själv spela misstänksam. Psykologiskt tar hon på detta viss också udden av hans eventuella misstänksamhet genom att själv spela misstänksam.
Nej det är inget psykopatknep. Psykopater är impulsiva och mindre beräknande än andra med samma uppsåt. Det är gamla poliser, spanare och dylikt som gör så.
Man har fått empatiska råd av vissa att sluta kommentera men jag medverkar i en samhällsdebatt och tycker att jag har rätt att göra det utan att varken bli misstänkt eller kallad pedofil av vissa. Men kanske finns inget särskilt mer från min sida att säga i frågan. Trolig paus. Återkommer kanske till hösten. Ha det gött från Paul i Södermanland.
Senast redigerad av PaulRoberto 2022-04-30 kl. 12:23.
Citera
2022-04-30, 11:34
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Sara svarar på varför de bjuder in barn på TikTok att titta på Dumpen:

https://youtu.be/3LBA4DIV6Fo?t=210
Fascinerande att sättet Sara försvarar sig på påminner så mycket om det försvar som används av många av de (ofta genomvidriga) män hon och Dumpen har hängt ut.

"Men är alla som sitter på TikTok barn?" - "Men det är ju inte bara barn på Kik/på Snapchat/i den gruppen/i den chatten"

"Men säger vi [hej alla barn och vuxna] i samma video?" - "Har jag skrivit det?/Skrev jag så? Skrev hon verkligen så?"

"Jag ska vara ärlig och säga att jag har faktiskt inte tittat på hela så noga" - "Det kommer jag inte ihåg/Det visste jag inte"

På fråga om 30 000 besök i månaden på Dumpen: "Ja, men det är ju inte barn" - På fråga om hur länge någon chattat i olika appar/grupper/etc: "Ja, men inte med barn".

Osv, osv, osv. Ynkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in