Citat:
Ursprungligen postat av
UT64
Vi har via Dumpen bekantat oss med det sorgliga sällskap som utgör Sveriges pedofiler. Och att de är just pedofiler råder ingen tvekan om, det vet vi från chattloggarna. Det som också är intressant är att dessa individer inte bara är pedofiler utan även perversa rent allmänt. Vi har sett hela skalan; Sadism, urinsex, avföring och förstås homosexualitet. Och troligen är många av dem också kriminella i mer eller mindre utsträckning.
Detta kan få en att fundera på vad för personlighetstyper vi har att göra med här. Är det fråga om psykopati, borderline, narcissism eller annat? Vi bör också betänka att homosexualitet (antagligen helt korrekt) som sinnessjukdom förr i tiden.
Uppenbart är det ett rätt blandat klientel. Homosexuella verkar vara rätt frånvarande dock. Cluster B personligheter tvekar jag också på om de flesta är. Notera att de flesta av dem verkar rätt ”harmlösa”. Cluster B personligheter är impulsiva, ja, men också vaksamma. Grooming uppfanns praktiskt taget av dessa, därför är de svåra att ta med samma medel. Flera av gäddorna tycker jag tyder på vara högfungerande autister. Hakuna Matata och han Oxelfjollan ger i alla fall utslag på min Aspergerradar. Härmed inte sagt att alla autister är pedofiler, långt ifrån.