2022-04-28, 13:13
  #3097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Först fick han frågan om Belle ska spela hockey, och hans svar var ”hon får spela hockey om hon själv vill det, inget jag kommer uppmuntra.”

Sen fick han frågan om fler barn och då önskade han sig ”en liten hockeygrabb”.

Sen frågade någon varför han vill ha en hockeygrabb men inte vill att Belle ska spela hockey och då svarade han att ”Jag tycker det är jättekul att flickor och pojkar spelar hockey, hockey är en rätt farlig sport eller vad man ska säga, jag vill att Belle ska vara pappas prinsessa.”

Sen slutar han alla svar med 💯 konstigt nog.

Okej, tack. Fy fan. Som nån skrev i tråden, vissa borde inte ha barn. Stackars Belle. Pappas prinsessa jo tjena. Hoppas hon blir gothrockare och formel 1-förare.
Citera
2022-04-28, 13:32
  #3098
Medlem
Förstår inte heller varför hon måste ha mössa hela tiden?
Citera
2022-04-28, 13:38
  #3099
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Förstår inte heller varför hon måste ha mössa hela tiden?

Bebisar har mössa inomhus också. Bebisar har svårt att reglera värmen, så kan både förenkla övergången från livet i magen till att behålla värmen. Så att ha mössa inomhus är mer vanligt än ovanligt.
Citera
2022-04-28, 13:55
  #3100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Bebisar har mössa inomhus också. Bebisar har svårt att reglera värmen, så kan både förenkla övergången från livet i magen till att behålla värmen. Så att ha mössa inomhus är mer vanligt än ovanligt.

Jo men det är ju inte alla bebisar som har. Tror hon tycker det är gulligt så därför. 😂
Citera
2022-04-28, 14:03
  #3101
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Bebisar har mössa inomhus också. Bebisar har svårt att reglera värmen, så kan både förenkla övergången från livet i magen till att behålla värmen. Så att ha mössa inomhus är mer vanligt än ovanligt.
Det är absolut inte vanligare att ha mössa på bebis inomhus? Absolut om dom är prematura och har svårt att hålla sin kroppstemperatur. I Linns fall tror jag mest för att det är sött och puttinuttigt. När Simon valde outfit (nån overall med lejonkungen) då hade Belle ingen rosa blommig mössa på sig? Eller dom kanske inte hade någon matchande mössa så hon kanske fick frysa 🤷‍♀️ Allt för Instagram!!!
Citera
2022-04-28, 14:12
  #3102
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ointressant123
Det är absolut inte vanligare att ha mössa på bebis inomhus? Absolut om dom är prematura och har svårt att hålla sin kroppstemperatur. I Linns fall tror jag mest för att det är sött och puttinuttigt. När Simon valde outfit (nån overall med lejonkungen) då hade Belle ingen rosa blommig mössa på sig? Eller dom kanske inte hade någon matchande mössa så hon kanske fick frysa 🤷‍♀️ Allt för Instagram!!!

Jo en tunn tunn mössa är vanligt att ha inomhus, vågar säga att majoriteten har det till en början efter en förlossning.
Citera
2022-04-28, 14:37
  #3103
Medlem
Undras om S hade den föråldrade synen på flickor redan från början eller om han smittats av L:s äckliga syn på hur flickor och pojkar ska vara..? 🤮
Citera
2022-04-28, 15:08
  #3104
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Undras om S hade den föråldrade synen på flickor redan från början eller om han smittats av L:s äckliga syn på hur flickor och pojkar ska vara..? 🤮
Det gick nyligen en kampanj där man ville uppmuntra tjejer att fortsätta följa sina drömmar och vågar vara aktiva inom idrott…svårt att göra det när vissa föräldrar lever i den gamla synen där flickor står i köket och pojkar spelar farliga sporter
Citera
2022-04-28, 18:48
  #3105
Medlem
Hon kanske skulle prova rensa samt klippa barnens naglar istället för att göra fruktfat. 🤮 och hårborsten Simon borstade Juvelia med? Åh gud så snuskig familjen är.
Citera
2022-04-28, 19:20
  #3106
Avslutad
Helvete vilken rolig tråd!! Även jag skrollar flera gånger per dag för att se vad som skrivs här sedan början av februari i år ungefär. Nu har jag missat mycket för att jag jobbat från 07 till 22 denhär veckan och även halva dagen idag, jag är helt mosig.
Kan det vara så att Simon jobbar via Samhall o städar? Nu när jag har scrollat igenom hans lilla frågestund så märker man ju tydligt på hur han skriver och tänker Att han verkligen inte har alla hästar hemma?? Båda två verkar vara lite lätt utvecklingsstörda. Eller är det lilla Linn som har svarat på frågorna från hans telefon eftersom det var en himla massa rosa hjärtan bredvid varje svar 🥴.
Och den omtalade hårborsten..finne ringa ord.🤣🤣🤣
Citera
2022-04-28, 19:38
  #3107
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Helvete vilken rolig tråd!! Även jag skrollar flera gånger per dag för att se vad som skrivs här sedan början av februari i år ungefär. Nu har jag missat mycket för att jag jobbat från 07 till 22 denhär veckan och även halva dagen idag, jag är helt mosig.
Kan det vara så att Simon jobbar via Samhall o städar? Nu när jag har scrollat igenom hans lilla frågestund så märker man ju tydligt på hur han skriver och tänker Att han verkligen inte har alla hästar hemma?? Båda två verkar vara lite lätt utvecklingsstörda. Eller är det lilla Linn som har svarat på frågorna från hans telefon eftersom det var en himla massa rosa hjärtan bredvid varje svar 🥴.
Och den omtalade hårborsten..finne ringa ord.🤣🤣🤣


Visst kan man bara skratta åt absurditeten i deras liv 😁 och båda två
måste ju ha nån form av hjärnskada. Simon har nog fått en puck mot huvudet för mycket.
Citera
2022-04-28, 19:44
  #3108
Medlem
Linn skrev häromdagen att Simme vill ha ett barn till nu typ. Läser man Simmes svar så verkar han vilja vänta.
Intressant och se hur han ska kombinera hockeyn och jobb samt Linn och tre ungar.

Borsten fy vad äckligt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in