Citat:
Ursprungligen postat av
arline
Linn skrev häromdagen att Simme vill ha ett barn till nu typ. Läser man Simmes svar så verkar han vilja vänta.
Intressant och se hur han ska kombinera hockeyn och jobb samt Linn och tre ungar.
Borsten fy vad äckligt!
För tillfället är han pappaledig samt har (troligast) lätt ledighet från hockeyn. Självfallet hinner han både borsta hår, göra tapatallrik å å köra frågestund.
Snart drar sommarträningen igång, därefter startar en ny säsong med isträning för att ladda för fullt med hockeyserien. Matcher borta å hemma på helger. Resor, taktiksnack, samlingar å uppvärmningar. Å på vardagar kommer samma gälla samt heltidsjobb.
Linn kommer få dra hela lasset sjäv med alla ungar.
Hon kan se sej som "änka".