2022-04-28, 20:00
Medlem
Kan meddela att Simon valt att dölja info om honom i mrkoll 😂
Citera
2022-04-28, 20:14
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Linn skrev häromdagen att Simme vill ha ett barn till nu typ. Läser man Simmes svar så verkar han vilja vänta.
Intressant och se hur han ska kombinera hockeyn och jobb samt Linn och tre ungar.

Borsten fy vad äckligt!

För tillfället är han pappaledig samt har (troligast) lätt ledighet från hockeyn. Självfallet hinner han både borsta hår, göra tapatallrik å å köra frågestund.
Snart drar sommarträningen igång, därefter startar en ny säsong med isträning för att ladda för fullt med hockeyserien. Matcher borta å hemma på helger. Resor, taktiksnack, samlingar å uppvärmningar. Å på vardagar kommer samma gälla samt heltidsjobb.

Linn kommer få dra hela lasset sjäv med alla ungar.

Hon kan se sej som "änka".
Citera
2022-04-28, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
För tillfället är han pappaledig samt har (troligast) lätt ledighet från hockeyn. Självfallet hinner han både borsta hår, göra tapatallrik å å köra frågestund.
Snart drar sommarträningen igång, därefter startar en ny säsong med isträning för att ladda för fullt med hockeyserien. Matcher borta å hemma på helger. Resor, taktiksnack, samlingar å uppvärmningar. Å på vardagar kommer samma gälla samt heltidsjobb.

Linn kommer få dra hela lasset sjäv med alla ungar.

Hon kan se sej som "änka".
Jag menade när hockesäsongen drar igång - inte nu. Precis då kommer det inte vara så kul. Linn har ju redan sagt att hon drar hela lasset.
Citera
2022-04-28, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Jag menade när hockesäsongen drar igång - inte nu. Precis då kommer det inte vara så kul. Linn har ju redan sagt att hon drar hela lasset.
Jämför mot Julia Bergman som även har ett funktionshindrat barn och sambo hockey proffs
Citera
2022-04-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Jämför mot Julia Bergman som även har ett funktionshindrat barn och sambo hockey proffs

Ja, det är verkligen en stor skillnad överlag. Julia har alltid haft en större mognadsgrad och utstrålar trygghet. Alltid varit imponerad av henne, att som väldigt ung få ett barn med stora behov och även klara två barn till. Men hon verkar även ha en stabil relation med de två sista barnens pappa.
Citera
2022-04-28, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hade jag varit henne hade jag börjat om på nytt! I en helt ny stad, startat om en ny instagram, etc.. hon är ökänd i Örebro som white trash mamman med det fula löshåret! Och jag bor i en liten Håla! Tänk när hon går på stan, i Örebro, hon känner sig säkert som en ”kändis” men hon skulle bara veta vad folk säger om henne.. senast på vårdcentralen bland mina kollegor, kom hon på tal. Jag sa inget för jag låtsades som att jag inte visste vem hon var. Men ryktet är inte vackert kan jag säga. Och jag är kille. Jag är inte så mycket för skvaller.. men det här tar priset.. min sambo,, känner precis likadant.. hon har blivit större och större efter varje gång hon bytt kille, samt skaffat nytt barn.. folk älskar intriger.. och hon är en enda stor intrig!

Med tanke på hur mycket du skriver i den här tråden skulle jag snarare ha trott att du är en riktig skvallerkärring 🙂
Citera
2022-04-28, 21:28
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gsigora
Med tanke på hur mycket du skriver i den här tråden skulle jag snarare ha trott att du är en riktig skvallerkärring 🙂

Hur kan du anse att någon här är "skvallerkärring"?
Allt baseras på faktum Liinn outar.
Citera
2022-04-28, 21:55
Medlem
Någon som kan printa någon av Simons frågor?
Citera
2022-04-28, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gsigora
Haha exakt!! 👌😂😂
Citera
2022-04-28, 22:48
Medlem
Cloud88s avatar
Skönt att slippa se henne nu med brett uppknäppta tajta åtsittandes jeans och gravidmage.
Citera
2022-04-28, 22:56
Medlem
Kollar på hennes senaste samarbete med Bubbleroom. Förstår mig inte riktigt på hennes kroppskontroll när hon snurrar. Fötterna är liksom överallt.
Citera
2022-04-28, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Hur kan du anse att någon här är "skvallerkärring"?
Allt baseras på faktum Liinn outar.
Det är jag 😄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in