Citat:
Ursprungligen postat av
Nilssonnosslin
Först fick han frågan om Belle ska spela hockey, och hans svar var ”hon får spela hockey om hon själv vill det, inget jag kommer uppmuntra.”
Sen fick han frågan om fler barn och då önskade han sig ”en liten hockeygrabb”.
Sen frågade någon varför han vill ha en hockeygrabb men inte vill att Belle ska spela hockey och då svarade han att ”Jag tycker det är jättekul att flickor och pojkar spelar hockey, hockey är en rätt farlig sport eller vad man ska säga, jag vill att Belle ska vara pappas prinsessa.”
Sen slutar han alla svar med 💯 konstigt nog.
Okej, tack. Fy fan. Som nån skrev i tråden, vissa borde inte ha barn. Stackars Belle. Pappas prinsessa jo tjena. Hoppas hon blir gothrockare och formel 1-förare.