2022-04-28, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Han jobbar som städare.
Jobbar som städare och har så sunkigt hemma? Tvivlar på det
Citera
2022-04-28, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majblomman0600
Han jobbar som städare.
Ja någon måste göra det å. Hålla rent! Men Linn skäms! 😂
Citera
2022-04-28, 12:26
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ointressant123
Jobbar som städare och har så sunkigt hemma? Tvivlar på det
Man säger ju att skomakarens barn var de som gick med sämst skor. Kan vara så även hos Linn.
Citera
2022-04-28, 12:43
Medlem
Herregud på simmes svar på frågan som vi ställt här i tråden om varför Belle inte kan spela hockey
Citera
2022-04-28, 12:45
Medlem
”Nej Belle du får inte spela hockey för det är farligt och jag vill att du ska vara min prinsessa”
Citera
2022-04-28, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
”Nej Belle du får inte spela hockey för det är farligt och jag vill att du ska vara min prinsessa”
Haha - så sjukt!
Citera
2022-04-28, 12:46
Medlem
Nej men alltså får man vara 24 år gammal och ha det synsättet??? Mycket har jag skrattat åt i den här tråden och Linnsan är för mig underhållning men att inte uppmuntra flickor till idrott för att en specifik sport är ””””””farlig””””” och att man vill att ens barn ska vara en prinsessa????????? Rädda mig från den här världen
Citera
2022-04-28, 12:52
Medlem
Undra om dom har det kallt inomhus, eftersom hon envisas med att ha mössa på Belle när dom är hemma.
Citera
2022-04-28, 12:58
Medlem
Citat:
Nej men alltså får man vara 24 år gammal och ha det synsättet??? Mycket har jag skrattat åt i den här tråden och Linnsan är för mig underhållning men att inte uppmuntra flickor till idrott för att en specifik sport är ””””””farlig””””” och att man vill att ens barn ska vara en prinsessa????????? Rädda mig från den här världen

Jag känner lika, pojkar får hålla på med farliga sporter, men flickor, nä de ska dansa och ha rosa fluff.
Simon som f.ö är insatt i ishockey borde veta att reglerna för tacklingar skiljer sig mellan dam och herrhockey, OCH jag tror inte Belle börjar spela med herrar det första hon gör, jag misstänker att barn spelar med barn först där tacklingar inte är skadliga och att de har skydd.. Men vad vet jag, jag är ju kvinna och har aldrig spelat farlig hockey.
Citera
2022-04-28, 12:59
Medlem
Citat:

Han är privat på instagram så jag kan inte se. Har någon ställt en fråga Varför kan inte Belle spela hockey? och så har han svarat sådär???? Du skämtar va?
Citera
2022-04-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Han är privat på instagram så jag kan inte se. Har någon ställt en fråga Varför kan inte Belle spela hockey? och så har han svarat sådär???? Du skämtar va?

Först fick han frågan om Belle ska spela hockey, och hans svar var ”hon får spela hockey om hon själv vill det, inget jag kommer uppmuntra.”

Sen fick han frågan om fler barn och då önskade han sig ”en liten hockeygrabb”.

Sen frågade någon varför han vill ha en hockeygrabb men inte vill att Belle ska spela hockey och då svarade han att ”Jag tycker det är jättekul att flickor och pojkar spelar hockey, hockey är en rätt farlig sport eller vad man ska säga, jag vill att Belle ska vara pappas prinsessa.”

Sen slutar han alla svar med 💯 konstigt nog.
Citera
2022-04-28, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte

Någon har frågat varför han vill ha en hockeygrabb och om han hade uppmuntrat en pojke till hockey men inte Belle? Då svarar han att han svarar en gång för alla att det är kul att ”flickor och killar spelar hockey, hockey är en rätt farlig sport eller vad man ska säga, jag vill att Belle ska vara pappas lilla prinsessa, sen om hon vill spela hockey så får hon självklart spela hockey inget jag kommer stoppa”.

Så för att vara rättvis så kommer han faktiskt inte stoppa sin lilla prinsessa från att spela hockey även fast han förstås verkar helst se att hon låter bli dom farliga sporterna. Eller vad man ska säga
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in