2022-04-27, 20:25
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Tack! Trodde det var på story. Dock ångrar jag att jag såg klippet, kom upp lite kräk efteråt.
Haha ja det är så man blir illamående av klippet..
Citera
2022-04-27, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud vilken pinsam video där hon blir "jagad", vad vill hon försöka bevisa? Hur kunde Simon gå med på detta? Sen att han skulle vilja ha ett till barn nu genast, nej ingen normal människa tänker så knappt en vecka efter att bebisen är född. Undrar hur det ska gå den dagen de gör slut eller den dagen hon inte kan försörja sig som influencer. Så mycket tjänar hon väl inte dessutom, har aldrig jobbat på riktigt så att säga och en utbildning som hon kanske aldrig kommer bli klar med. Dessutom en utbildning till något som inte ger någon jättelön och det kan säkerligen vara svårt att hitta jobb som florist. Nu menar jag inte att alla måste ha fin utbildning och lön, har själv varken eller men Linn behöver kunna försörja 3-4 ungar med sin lön.

Kollade platsbanken nu för skojs skull på floristjobb, 28 i hela Sverige varav de flesta verkade kräva yrkeserfarenhet och många var på deltid eller vid behov. Jag är helt för att man ska följa sina drömmar men någonstans måste man inse verkligheten och att det kanske inte är hållbart med vissa drömmar

Hon är bara så. Hon försöker inte bevisa något. Hon tror på riktigt att hon lever i sagovärld. Där prinsessan har fult löshår, fejk naglar, fejk fransar, 3 barn med 3 olika män and still counting! Hon vill vara en prinsessa … men hon är motsatsen. Därför leker hon att hon blir jagad på bakgården. Hon har inget slott att leka i😂
Citera
2022-04-27, 21:07
Medlem
Hahah hur kan hon inte se hur sjukt det ser ut? Lever verkligen i en fantasivärld. Och jag blir aldrig av med henne. Hon kom upp som sponsrat nu också. 😂😭
Citera
2022-04-27, 21:11
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Hon är bara så. Hon försöker inte bevisa något. Hon tror på riktigt att hon lever i sagovärld. Där prinsessan har fult löshår, fejk naglar, fejk fransar, 3 barn med 3 olika män and still counting! Hon vill vara en prinsessa … men hon är motsatsen. Därför leker hon att hon blir jagad på bakgården. Hon har inget slott att leka i😂

Haha ja det kan ligga nånting i det du skriver, är somsagt hennes egen sagovärld hon lever i. Andra, dvs helt vanliga småbarnsföräldrar lever inte sådär och de kastar sig definitivt inte in i varenda ny relation. Även om man lever utan barn är det otroligt wt, omoget och oansvarigt att efter bara någon månad vara förlovad, sambo och påstå att man älskar personen och att det är ens livs kärlek.
Citera
2022-04-27, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Haha ja det kan ligga nånting i det du skriver, är somsagt hennes egen sagovärld hon lever i. Andra, dvs helt vanliga småbarnsföräldrar lever inte sådär och de kastar sig definitivt inte in i varenda ny relation. Även om man lever utan barn är det otroligt wt, omoget och oansvarigt att efter bara någon månad vara förlovad, sambo och påstå att man älskar personen och att det är ens livs kärlek.
Hade jag varit henne hade jag börjat om på nytt! I en helt ny stad, startat om en ny instagram, etc.. hon är ökänd i Örebro som white trash mamman med det fula löshåret! Och jag bor i en liten Håla! Tänk när hon går på stan, i Örebro, hon känner sig säkert som en ”kändis” men hon skulle bara veta vad folk säger om henne.. senast på vårdcentralen bland mina kollegor, kom hon på tal. Jag sa inget för jag låtsades som att jag inte visste vem hon var. Men ryktet är inte vackert kan jag säga. Och jag är kille. Jag är inte så mycket för skvaller.. men det här tar priset.. min sambo,, känner precis likadant.. hon har blivit större och större efter varje gång hon bytt kille, samt skaffat nytt barn.. folk älskar intriger.. och hon är en enda stor intrig!
Citera
2022-04-27, 21:50
Medlem
Cloud88s avatar
Hej gott folk! Kära bröder och systrar
Haha, har fastnat totalt i denna tråden och läser varje dag. Även börjat stalka Linn på insta. Helt otroligt vilken tjej vi har här, hon är verkligen något alldeles extra som lyckats få såhär många besatta stalkers som hatar henne så mycket. Jag vill spy.... Det är något väldigt udda och falskt med henne, kan inte sättafingret på det riktigt. Brukar aldrig ha svårt för människor eller tycka illa om andra. Känner hennes onda energier.... Hennes äckliga negativa och bittra tankar bakom all den lyckliga fasaden.
Citera
2022-04-27, 23:34
Medlem
starxs avatar
Gullig video när hon blir jagad. Kräktes lite. Serriöst har hon en intellektuell funktionsnedsättning? ”Vårat lilla kärleksbarn” Ja du Linnsan du har kärleksbarn med tre olika snubbar. So romantic
Också fint att hon skriver att hennes äldsta kom på namnet till senaste ungen när hon uppenbart snott det här från tråden.
Citera
2022-04-27, 23:37
Medlem
Såhär kan man sammanfatta Linn:

Vill vara prinsessa - är clown

Vill vara ihop med en prins - är ihop med en luffare

Vill vara smart - är svagbegåvad

Vill ha en kärnfamilj - har snart barn med halva Örebro

Vill vara mogen och vuxen - pratar som en 7 åring och beter sig som Max 12 år

Vill vara elegant - går som en elefant

Vill vara vacker - ser ut som en White Trash

Vill vara rik - lever på sponsring

Vill vara bästa mamman - outar sina barn för hela svenska folket

Vill vara pedant - huset ser ut som skit

Vill vara en husfru - lever på plockbrickor och snabbmat

Vill verka jordad - lever i en fantasivärld

Vill verka genuin och ärlig - ljuger precis hela tiden om allt

Kort och gott ;

FY FAN SÅ PINSAM OCH SORGLIG MÄNNISKA !!!!!
Citera
2022-04-28, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85

Kort och gott ;

Hahahaha. Varenda punkt är 100% sann.
Och ”vill va elegant - går som en elefant” då skrattade jag rakt ut. Det är bara snabeln som fattas ju.
Citera
2022-04-28, 03:45
Medlem
Citat:

Kort och gott ;

Så jävla spot on! 😆
Citera
2022-04-28, 07:38
Medlem
Scamps avatar
Citat:

Kort och gott ;

Klockren lista, varje grej är spot on.
Citera
2022-04-28, 08:34
Medlem
Någon som sett simmes story där han borstar Juvelias hår, alltså borsten är full med hår 🤢🤮 så vidrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in