2022-04-27, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Belle är född ”för tidigt” men inte prematurt. Den gränsen klarade hon med 3 dagar.
Nästan tre veckor före bf, och ja då brukar man benämna det som tre veckor för tidigt även om det räknas som ”fullgånget” (statistiskt så är det också bättre att stanna ett par veckor till i magen).
Sedan behöver man naturligtvis inte ”tjata” om det.

Belle är absolut ”stor” för den vecka hon föddes i om man nu tittar på genomsnitt. I vecka 40+0 hade hon vägt knappt 3,8 kg om hon haft normal viktökning. Absolut ingen konstigt eller ”gigantiskt” men åt det större hållet.

Jag antar att Linn känner sig tvungen att kommentera att hon var stor för veckan eftersom det kommenterats så mycket om hennes besatthet av att barnen skall vara små, men även efter hennes påstående om att Juvelia var liten (vilket hon absolut inte var för veckan hon föddes i)

För övrigt säger de allra flesta att de ”gått över tiden” när de passerat bf. Och skall man se det medicinskt så är man inte överbuden förrän ett par veckor tidigare.
Så det Linn säger om att hon är född för tidigt speglar ju snarare hur folk i allmänhet uttrycker sig
Citera
2022-04-27, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Meen Simon äär juh hennes liiivs käärlek..dee har ju ett kääärleksbarn och allt, det är vääl bevis nog att de är menade för varandra. Du såg väl deras kärleksfilm på IG, han sprang ju efter henne och allt..det om något är true love!!
Vill oxååå hitta mitt livskärlek på en vecka,, kan man lägga ut annons tro? Vill dö för min livskärlek efter en månad. Vill att mitt livskärlek ska föda vårat barn och bli gravid någon månad in i relationen.. åh jag vill också att mitt livskärlek ska springa i snö på våran bakgård så grannarna undrar om vi tappat det på riktigt.. hahahahhaa! Eller nej vänta, kom på jag har barn och är en vuxen andrsvafull människa. Fan då. Man kanske skulle ha passat på leva i en sagopsykos när
Man var yngre. Då hade man haft barnbidrag till satan nu! 😂😂😂😂 (den här tråden är bland det roligaste nöjet på hela internet).. hon är en clown.. en isbjörn mitt i sommaren. Otroligt roligt att följa! Finns ingen influencer som är så patetisk som hon är.
Citera
2022-04-27, 18:40
Medlem
Haha den där kärleksfilmen - när Simme jagar Linn.Haha!

Sedan att Simme redan nu vill ha ett barn till - kan de inte bara vara i bebisbubblan njuta av Belle. Ungen är ju inte ens en vecka gammal. Linn uppdatera IG som aldrig förr...
Citera
2022-04-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
För övrigt säger de allra flesta att de ”gått över tiden” när de passerat bf. Och skall man se det medicinskt så är man inte överbuden förrän ett par veckor tidigare.
Så det Linn säger om att hon är född för tidigt speglar ju snarare hur folk i allmänhet uttrycker sig
*ett par veckor SENARE
Citera
2022-04-27, 19:09
Medlem
cosmic_dancers avatar
Herregud vilken pinsam video där hon blir "jagad", vad vill hon försöka bevisa? Hur kunde Simon gå med på detta? Sen att han skulle vilja ha ett till barn nu genast, nej ingen normal människa tänker så knappt en vecka efter att bebisen är född. Undrar hur det ska gå den dagen de gör slut eller den dagen hon inte kan försörja sig som influencer. Så mycket tjänar hon väl inte dessutom, har aldrig jobbat på riktigt så att säga och en utbildning som hon kanske aldrig kommer bli klar med. Dessutom en utbildning till något som inte ger någon jättelön och det kan säkerligen vara svårt att hitta jobb som florist. Nu menar jag inte att alla måste ha fin utbildning och lön, har själv varken eller men Linn behöver kunna försörja 3-4 ungar med sin lön.

Kollade platsbanken nu för skojs skull på floristjobb, 28 i hela Sverige varav de flesta verkade kräva yrkeserfarenhet och många var på deltid eller vid behov. Jag är helt för att man ska följa sina drömmar men någonstans måste man inse verkligheten och att det kanske inte är hållbart med vissa drömmar
Senast redigerad av cosmic_dancer 2022-04-27 kl. 19:13.
Citera
2022-04-27, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Herregud vilken pinsam video där hon blir "jagad", vad vill hon försöka bevisa? Hur kunde Simon gå med på detta? Sen att han skulle vilja ha ett till barn nu genast, nej ingen normal människa tänker så knappt en vecka efter att bebisen är född. Undrar hur det ska gå den dagen de gör slut eller den dagen hon inte kan försörja sig som influencer. Så mycket tjänar hon väl inte dessutom, har aldrig jobbat på riktigt så att säga och en utbildning som hon kanske aldrig kommer bli klar med. Dessutom en utbildning till något som inte ger någon jättelön och det kan säkerligen vara svårt att hitta jobb som florist. Nu menar jag inte att alla måste ha fin utbildning och lön, har själv varken eller men Linn behöver kunna försörja 3-4 ungar med sin lön.

Kollade platsbanken nu för skojs skull på floristjobb, 28 i hela Sverige varav de flesta verkade kräva yrkeserfarenhet och många var på deltid eller vid behov. Jag är helt för att man ska följa sina drömmar men någonstans måste man inse verkligheten och att det kanske inte är hållbart med vissa drömmar

Hon startar väl Tiingelinn’s blomster och likt en avdankad Anna Book försöker hon hålla sig relevant. Hon lär dock försöka avla sig så länge det går för att kunna leva på sina barn längsta möjligt.
Citera
2022-04-27, 19:39
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datinski
Hon startar väl Tiingelinn’s blomster och likt en avdankad Anna Book försöker hon hålla sig relevant. Hon lär dock försöka avla sig så länge det går för att kunna leva på sina barn längsta möjligt.

Tror jag med men den dagen korthuset rasar så kommer det rasa ordentligt. Blir nog minst 5 barn med lika många pappor
Citera
2022-04-27, 20:01
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Haha den där kärleksfilmen - när Simme jagar Linn.Haha!

Sedan att Simme redan nu vill ha ett barn till - kan de inte bara vara i bebisbubblan njuta av Belle. Ungen är ju inte ens en vecka gammal. Linn uppdatera IG som aldrig förr...
Ja herregud vad pinsamt. Hur kan Simon gå med på nå dylikt. Skämskudde deluxe..
Citera
2022-04-27, 20:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp

Missade detta omtalade verk, går ej att se längre?
Citera
2022-04-27, 20:06
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Missade detta omtalade verk, går ej att se längre?
Jodå det går att se. Om du går in på hennes Insta så är det tredje inlägget. Den med bäbisen i sängen.
Citera
2022-04-27, 20:08
Medlem
Citat:
Hon kör nog bara på. Tror inte hon frågar om lov att lägga upp saker. Det ingår i paketet att vara hennes livskärlek.

Nu ska hon ha frågestund igen.
Citera
2022-04-27, 20:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Jodå det går att se. Om du går in på hennes Insta så är det tredje inlägget. Den med bäbisen i sängen.

Tack! Trodde det var på story. Dock ångrar jag att jag såg klippet, kom upp lite kräk efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in