Citat:
Har Marcus berättat för dig hur det egentligen var att leva ihop med Linn? Ville han verkligen ha barn så tidigt i livet?
För av det jag såg i "Unga mammor" så verkade hon vara lättirriterad och dominant..och tyvärr så kändes det som att Marcus lät henne få som hon ville..
Jag fick direkt en sån obehaglig känsla när jag såg första programmet och började då kalla henne för robotmamman pga hennes monotona röst..
Pelle var enligt sig själv aldrig kär i Linn..vilket måste ha gjort Linn galen och hon gjorde då allt för att få honom i säng (eller på soffan, tydligen). Hennes låga självkänsla krävde att Pelle iallafall fann henne sexuellt tilldragande (hon har ju skrivit att hon har ett sjukt högt bekräftelsebehov).
För av det jag såg i "Unga mammor" så verkade hon vara lättirriterad och dominant..och tyvärr så kändes det som att Marcus lät henne få som hon ville..
Jag fick direkt en sån obehaglig känsla när jag såg första programmet och började då kalla henne för robotmamman pga hennes monotona röst..
Pelle var enligt sig själv aldrig kär i Linn..vilket måste ha gjort Linn galen och hon gjorde då allt för att få honom i säng (eller på soffan, tydligen). Hennes låga självkänsla krävde att Pelle iallafall fann henne sexuellt tilldragande (hon har ju skrivit att hon har ett sjukt högt bekräftelsebehov).
Jo han har berättat en hel del. Det funkade bra mellan dem på distans när de bara sågs typ varannan helg o Marcus kunde ha sitt space o egna liv. Men ganska direkt inpå att de flyttade ihop så blev det jobbigt tyckte han. Han fick ingen egentid alls utan så fort han inte plugga skulle han vara med henne. Han tröttnade på det rätt fort och började må dåligt. Utöver det kände han sig rätt överkörd i mycket och hade inte så mycket att säga till om. Han har förklarat för mig att han ofta fick skuldkänslor för nåt man inte borde ha skuldkänslor för. Så varje gång de var oense om nåt blev det alltid som hon ville för Marcus fick skuldkänslor. Till slut blev han riktigt nedstämd och nedbruten , men han stannade ändå kvar och hoppades på att relationen blev bättre. Men som vi alla vet, så blev det inte så.
Vad gäller barn så nej, Marcus ville egentligen vänta och när hon börja prata om att skaffa ett till barn sa han bestämt nej. Det tog nog hårt på relationen då hon gärna ville ha ett till barn tätt.
Vad gäller Pelle så absolut, han hade säkert inga känslor för henne. Men han ansträngde sig otroligt mycket och länge för att få henne i säng. Har svårt att begripa hur någon kan prata skit om en kille han inte känner och förstöra ett förhållande bara för att få ligga. Men men nu är jag lite OT.