2022-06-08, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Simon har en ny samarbets kontakt mail. sportinsweden, så han försöker väl göra mycket sportmärkessamarbeten, typ hans nya intresse för golf..

Kan han ha fått setet från Dormy? Eller tjäna han så bra från Canon att kunna köpa ett helt nytt set klubbor och betala sina skulder? Eller är det Linnsan som betalat tro.. Förstår inte vart pengarna kom ifrån 🤔
Citera
2022-06-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intotheunknown
Kan han ha fått setet från Dormy? Eller tjäna han så bra från Canon att kunna köpa ett helt nytt set klubbor och betala sina skulder? Eller är det Linnsan som betalat tro.. Förstår inte vart pengarna kom ifrån 🤔
Han jobbar inte längre på Canon.

Jag undrar också var han får pengarna får men hans samarbete kanske sponsrar honom eller så är det Linn.
Citera
2022-06-08, 21:33
Medlem
Nu har hon lagt upp en ny duett. Jag var tvungen stänga av när hon började sjunga.

Sedan la hon också upp ett samarbete då duger Juvelia och Tindra igen, för att dra in pengar....
Citera
2022-06-08, 21:36
Medlem
Oh herre min skapare. Senaste duetten tillsammans med Johan är så katastrofalt dålig att jag började asgarva när det var Linns tur att glänsa med sin vackra stämma Hon skulle låtit Johan sjunga själv. Han sjunger ju faktiskt bra.
Citera
2022-06-08, 21:46
Medlem
Vf har Linn en tillgjord pipig 5 årings röst? Så lät hon inte i unga mammor..
Citera
2022-06-08, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carr0oo
Oh herre min skapare. Senaste duetten tillsammans med Johan är så katastrofalt dålig att jag började asgarva när det var Linns tur att glänsa med sin vackra stämma Hon skulle låtit Johan sjunga själv. Han sjunger ju faktiskt bra.
Ja Johan sjunger bra tycker jag också..läste kommentarerna under och då står det på flera "vilken röst Johan har""vilken stjärna Johan är" dvs flera som poängterat att Johan sjunger bra..kommer de få vara kvar är frågan 😂🤣
Citera
2022-06-08, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Vf har Linn en tillgjord pipig 5 årings röst? Så lät hon inte i unga mammor..
Någon app tror jag att nån skrivit om tidigare..men kanske fel tonart helt enkelt 😂🤷‍♀️
Citera
2022-06-08, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Nu har hon lagt upp en ny duett. Jag var tvungen stänga av när hon började sjunga.

Sedan la hon också upp ett samarbete då duger Juvelia och Tindra igen, för att dra in pengar....

Hahaha samma här. Herre gud va pipigt. Tror hon att hon sjunger sött?
Citera
2022-06-08, 21:57
Medlem
geek12s avatar
De använder appen smule, går att ändra sin röst hur mycket man vill. Johan sjunger grymt bra även live, han borde satsa på något inom sång, alternativt köra bakom någon artist.

Linn borde skippa dessa duetter, blir bara ren parodi. Hennes röst är i klass med Håkan Hellström. Lika dålig sångröst.
Citera
2022-06-08, 22:01
Medlem
Varför står det betalt samarbete längst uppe i vänster under tiingelinn och pappapappadotter under deras duett. Har de ett samarbete med musikappen dom använder då? Så ingenting dom gör för att det är bara en kul grej?
Citera
2022-06-08, 22:08
Medlem
Hahaha men för i helvete. Vad håller dessa vuxna människor på med? ”Vad vill ni att vi ska sjunga nästa gång?” Thihi. Ingenting. Absolut ingenting, Linn. Det skar sig i hela min hjärna av hennes trudelutt.
Senast redigerad av K3tch 2022-06-08 kl. 22:11.
Citera
2022-06-08, 22:36
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globen5
Ja Johan sjunger bra tycker jag också..läste kommentarerna under och då står det på flera "vilken röst Johan har""vilken stjärna Johan är" dvs flera som poängterat att Johan sjunger bra..kommer de få vara kvar är frågan 😂🤣

Haha är ju bara han som får lovord (välförtjänt). Nån sa att Linn ha bebisröst den ryker nog snart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in