Simon har en ny samarbets kontakt mail. sportinsweden, så han försöker väl göra mycket sportmärkessamarbeten, typ hans nya intresse för golf..
Kan han ha fått setet från Dormy? Eller tjäna han så bra från Canon att kunna köpa ett helt nytt set klubbor och betala sina skulder? Eller är det Linnsan som betalat tro.. Förstår inte vart pengarna kom ifrån 🤔
Kan han ha fått setet från Dormy? Eller tjäna han så bra från Canon att kunna köpa ett helt nytt set klubbor och betala sina skulder? Eller är det Linnsan som betalat tro.. Förstår inte vart pengarna kom ifrån 🤔
Han jobbar inte längre på Canon.
Jag undrar också var han får pengarna får men hans samarbete kanske sponsrar honom eller så är det Linn.
Oh herre min skapare. Senaste duetten tillsammans med Johan är så katastrofalt dålig att jag började asgarva när det var Linns tur att glänsa med sin vackra stämma Hon skulle låtit Johan sjunga själv. Han sjunger ju faktiskt bra.
Oh herre min skapare. Senaste duetten tillsammans med Johan är så katastrofalt dålig att jag började asgarva när det var Linns tur att glänsa med sin vackra stämma Hon skulle låtit Johan sjunga själv. Han sjunger ju faktiskt bra.
Ja Johan sjunger bra tycker jag också..läste kommentarerna under och då står det på flera "vilken röst Johan har""vilken stjärna Johan är" dvs flera som poängterat att Johan sjunger bra..kommer de få vara kvar är frågan 😂🤣
De använder appen smule, går att ändra sin röst hur mycket man vill. Johan sjunger grymt bra även live, han borde satsa på något inom sång, alternativt köra bakom någon artist.
Linn borde skippa dessa duetter, blir bara ren parodi. Hennes röst är i klass med Håkan Hellström. Lika dålig sångröst.
Varför står det betalt samarbete längst uppe i vänster under tiingelinn och pappapappadotter under deras duett. Har de ett samarbete med musikappen dom använder då? Så ingenting dom gör för att det är bara en kul grej?
Hahaha men för i helvete. Vad håller dessa vuxna människor på med? ”Vad vill ni att vi ska sjunga nästa gång?” Thihi. Ingenting. Absolut ingenting, Linn. Det skar sig i hela min hjärna av hennes trudelutt.
Senast redigerad av K3tch 2022-06-08 kl. 22:11.
Ja Johan sjunger bra tycker jag också..läste kommentarerna under och då står det på flera "vilken röst Johan har""vilken stjärna Johan är" dvs flera som poängterat att Johan sjunger bra..kommer de få vara kvar är frågan 😂🤣
Haha är ju bara han som får lovord (välförtjänt). Nån sa att Linn ha bebisröst den ryker nog snart