2022-04-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Tack för att du påminde mig om skönheten Jannica, titta nu har hon hittat en ny fantastisk stark man https://www.instagram.com/p/CJOI8rhj2Ta/ som råkar vara blond som henne själv för så brukar det ju aldrig vara generellt sätt, vad säger det dig?

Det jag sagt så många gånger. Utseendet är inte särskilt viktigt som man. Däremot är uppträdandet mycket viktigt och även vad du presterar.
Citera
2022-04-27, 21:23
Medlem
Bodil har definitivt nåt problem det syns i ögonen och kroppsspråk, tror hon är lite manshatare också. Hans verkar normal o skön ändå
Citera
2022-04-27, 21:53
Medlem
Blackeneds avatar
Citat:
Jag vet inte vad stilig innebär, man måste ju uteslutande bo i andra hand i en kvinnohjärna för detta, har du nånsin hört en kille säga att en tjej var stilig? om han tidigare var snygg men på ålderns höst vart stilig så är det ättestupan som gäller
Om jag ser Gustav Mandelman i en TV-studio (Hjulet) iförd sin basker & hängslen då anser jag att du anser honom vara stilig

Det var förövrigt ett pedagogiskt & korrekt sätt att beskriva en annan slags daddy issues? att hitta någon som är lik en förebild indikerar att den nye mannen ska bli en förebild för dig också & sedan bara addera romantik och attraktion till det, så när ni har busig sex finns ingen risk för förväxlande bilder :P

Precis som att gifta sig med sina mommy issues som varit viktig under uppväxten och format en under uppväxten, både medvetet och omedvetet, fick du upp bilder i huvudet, varsågod:
Om jag ska tala för mig själv, blir jag extremt avtänd om jag ser en tjej som påminner om morsan

Du skriver många ord, men det är svårt att förstå vad du vill komma fram till.
Citera
2022-04-27, 22:12
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Det jag sagt så många gånger. Utseendet är inte särskilt viktigt som man. Däremot är uppträdandet mycket viktigt och även vad du presterar.

Citat:
– Jag har känt att Magnus ska vinna Miss universe varje gång jag frågar honom om något som han ska svara på. Det har jag sagt också och jag tycker inte att det är äkta.
Därför man som kille måste bli mindre framgångsrik och mer snygg, sedan hjärntvätta sig att börja imitera henne och hitta på frågor som hon ska svara på framfört med väldigt lååååååååångsam lugn ton, samtidigt som man aldrig kommenterar hennes utseende annat än i negativa ordalag, sedan levde vi lyckliga

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/6jq1KQ/storbrak-i-gift-vid-forsta-ogonkastet
Enligt vår vän Fredrik, handlar det om att Jannicka bara ville se personligheten bakom Muren (FB) Muren - ny frågesport i SVT - premiär 5 sep 2020
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-27 kl. 22:24.
Citera
2022-04-27, 22:21
Medlem
Mikaelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
I dagsläget får man väl räkna med att syftet kan vara personlig marknadsföring och uppmärksamhet i sociala medier.

Hon kanske förväntar sig att Instagram-friarna skall stå på rad efter exponeringen i TV...

Och som du säger, har man höga krav är verkligen inte GVFÖ rätt program att vara med i.

Chansen att man tycker en random person är tillräckligt attraktiv är väl 1 på 100 eller mindre.

De har skrivit ett kontrakt med produktionsbolaget som förmodligen innebär pengar.
Citera
2022-04-28, 00:08
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wendy1
Ok det tror jag icke. Jag klarar av det och mitt förhållande är på år 20 nu. Tror inte du har rätt. Snarare så parar de ihop kvinnor med män de finner oattraktiva, då går det ej. Kvinnor är mkt mer noga med det än män. Män kan ligga med vad som. Där ligger problemet. De sk "experterna" tror att mannens personlighet ska räcka vilket den inte gör och kvinnorna surar ihop på skiten.
Kan säga som såhär att jag är man men är väldigt selektiv vad gäller kvinnor. Tror faktiskt du har fel om kvinnor där med. Skillnaden är att kvinnor får tänka sig för lite mer vad dom ger sig i lag med. Annars är inte skillnaden så stor som man kan tro generellt.

Om en man är oattraktiv så handlar det sällan om utseendet enbart..medan det är en väldigt stor det del för kvinnan. På så sätt mannen mer kräsen medan kvinnan går efter status och egenskaper minst lika mycket.

Blanda inte ihop kvartitreragg med livspartner för en man.
Senast redigerad av Steff83 2022-04-28 kl. 00:18.
Citera
2022-04-28, 00:39
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jag vet inte vad stilig innebär, man måste ju uteslutande bo i andra hand i en kvinnohjärna för detta, har du nånsin hört en kille säga att en tjej var stilig?
Nej, ordet stilig används för att beskriva män, ej kvinnor.
Det hör till allmänbildningen att känna till detta.
Citat:
Om jag ser Gustav Mandelman i en TV-studio (Hjulet) iförd sin basker & hängslen då anser jag att du anser honom vara stilig
Högst märklig slutsats, tillika felaktig.
Citat:
Det var förövrigt ett pedagogiskt & korrekt sätt att beskriva en annan slags daddy issues? att hitta någon som är lik en förebild indikerar att den nye mannen ska bli en förebild för dig också & sedan bara addera romantik och attraktion till det, så när ni har busig sex finns ingen risk för förväxlande bilder :P

Precis som att gifta sig med sina mommy issues som varit viktig under uppväxten och format en under uppväxten, både medvetet och omedvetet, fick du upp bilder i huvudet, varsågod:
Om jag ska tala för mig själv, blir jag extremt avtänd om jag ser en tjej som påminner om morsan
Människor präglas av sin omgivning, av vänner, syskon och inte minst föräldrar.
Som jag sa, medvetet eller omedvetet, så formar dessa förebilder och upplevelser oss och har en inverkan på val av partner. Det är högst normalt och behöver inte inte kopplas till "daddy eller mommy issues" av problematiskt slag som du verkar göra gällande.
Citera
2022-04-28, 00:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Nej, ordet stilig används för att beskriva män, ej kvinnor.
Det hör till allmänbildningen att känna till detta.
Jag beskrev en pot önskedröm, men nu ducka du frågan vad stilig betyder, att han kan ha på sig en framgångs-kavaj? säger det någonting om faktiska? anletsdragen när han är stilig, du har ju din skärmbild att utgå ifrån

Annars tror jag att stilig är ett kodord för, ser framgångsrik ut, och då har ja ju satt er på pottan regält
Citera
2022-04-28, 00:48
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Nej det är klart att alla inte vill. Men då får de ägna livet åt ytligt skit som "heminredning" och "resor".
Jag skulle inte säga att resor är "ytlig skit".
Beror ju på resmål och syftet bakom resan.
Att resa, framförallt ensam, kan göra mycket för personlig utveckling, mental hälsa, självkänsla osv.

Citat:
Ursprungligen postat av hasselmuz
Heminredning och resor hänger inte ihop alls. Heminredaren är på hemmaplan och resälskaren lägger inte pengar på heminredning som istället kan användas på spännande resor.
Man kan vara intresserad av både och. Det ena behöver inte utesluta det andra. Framförallt är det rätt vanligt att man hittar fina saker och föremål på sina resor som man tar med sig hem, vilket gör hemmet mer personligt osv. Heminredning behöver inte vara ett dyrt intresse, man kan lägga pengar på resor också.
Citera
2022-04-28, 00:55
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Jag beskrev en pot önskedröm, men nu ducka du frågan vad stilig betyder, att han kan ha på sig en framgångs-kavaj? säger det någonting om faktiska? anletsdragen när han är stilig, du har ju din skärmbild att utgå ifrån

Annars tror jag att stilig är ett kodord för, ser framgångsrik ut, och då har ja ju satt er på pottan regält
Jag duckar inga frågor. Det är du som får uttrycka dig tydligare men det är en önskan som inte lär uppfyllas.

Stilighet sitter inte i en kavaj.

Du ville ha bilder på Märthas pappa och det har du fått. Snarare du som duckat i och med att det fortfarande inte framgått hur du kunde missa honom när han t o m höll tal på bröllopet
Citera
2022-04-28, 01:43
Medlem
qups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakadofski
Bodil har definitivt nåt problem det syns i ögonen och kroppsspråk, tror hon är lite manshatare också. Hans verkar normal o skön ändå

Tänker samma. Det är nåt litet litet som skevar. Till 99% verkar hon toppen, men det är nåt. Skelett i garderoben? Mental problematik?
Citera
2022-04-28, 03:07
Medlem
B´stards avatar
Axel har 3 äldre systrar - vilket förmodligen förklarar varför han är så feminin. Han jobbar som servertekniker men vill bo stort inne i stan - hur han ska få ihop det förstår jag inte...

Experten Fredric sa att han är driven - hur tusan kan han få Axel till driven? Man trodde ju att "experterna" lärt sig någonting efter golvläggaren och golfdamen. Men tydligen inte. Han fick iallafall sova i hennes lägenhet (om än i ett rum med kattlådan...)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in