Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Hur kunde du missa hennes pappa?

Han höll ju t o m tal på bröllopet.
Stilig man helt klart.
Som tjej vill man givetvis inte ha en man som är "blek" och svag i förhållande till ens pappa.
Har man en bra relation till sin pappa så har ju detta varit en förebild genom livet och format en under uppväxten, både medvetet och omedvetet.
Bilder, varsågod:
https://imgur.com/a/VvwINqb
Jag vet inte vad stilig innebär, man måste ju uteslutande bo i andra hand i en kvinnohjärna för detta, har du nånsin hört en kille säga att en tjej var stilig? om han tidigare var snygg men på ålderns höst vart stilig så är det ättestupan som gäller
Om jag ser Gustav Mandelman i en TV-studio (Hjulet) iförd sin basker & hängslen då anser jag att du anser honom vara stilig
Det var förövrigt ett pedagogiskt & korrekt sätt att beskriva en annan slags daddy issues?

att hitta någon som är lik en förebild indikerar att den nye mannen ska bli en förebild för dig också & sedan bara addera romantik och attraktion till det, så när ni har busig sex finns ingen risk för förväxlande bilder :P
Precis som att gifta sig med sina mommy issues som varit viktig under uppväxten och format en under uppväxten, både medvetet och omedvetet, fick du upp bilder i huvudet, varsågod:
Om jag ska tala för mig själv, blir jag extremt avtänd om jag ser en tjej som påminner om morsan