Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Jag fattar inte ens varför hon vill gifta sig. En kvinna med den livsstilen, som vill resa mycket och inte nödvändigtvis skaffa barn, brukar heller inte känna sig pressad till äktenskap för att följa en norm som hon redan avviker ifrån.
Märtha bor i Stockholm, jobbar som ekonom, har hund och är intresserad av inredning. Jag kan inte se något särskilt udda eller ovanligt med den livsstilen (särskilt inte något som skulle hindra henne från att gifta sig). Snacket om "okonventionell" är mest en SVT-konstruktion.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lostworld
Om pappis är så stilig vet jag väl inte, jag ser snarare ett typiskt kulturman-utseende. Men visst, med annan frisyr och andra brillor kunde farsan nog passera som Hells Angels-medlem. Vilket, intressant nog, kan sägas även om Axel!
Citat:
Ursprungligen postat av
timpani
Istället för att sitta där och rapa ur sig sina vanliga floskler, borde expert-Fredric avslöja exakt vilka önskemål Märtha hade kring sin partners utseende. På så sätt kan vi tittare själva få bedöma om experterna gjorde en miss eller ej.
This. Det är fortfarande väldigt oklart vad Märtha egentligen har framfört för önskemål. Jag gissar dock att deltagarnas intervjuer hålls hemliga (Freddan kompromissar ju ALDRIG med deltagarnas integritet, med undantag för Elahes sexfantasier). Det kommer att bli intressant att se om Märtha säger något offentligt när skitstormen börjar blåsa upp. Eller så trivs hon med att bli hela rikets Evil Ice Queen.