Citat:
Ursprungligen postat av
Enmansdemo
Jag vet inte vad stilig innebär, man måste ju uteslutande bo i andra hand i en kvinnohjärna för detta, har du nånsin hört en kille säga att en tjej var stilig?
Nej, ordet stilig används för att beskriva män, ej kvinnor.
Det hör till allmänbildningen att känna till detta.
Citat:
Om jag ser Gustav Mandelman i en TV-studio (Hjulet) iförd sin basker & hängslen då anser jag att du anser honom vara stilig
Högst märklig slutsats, tillika felaktig.
Citat:
Det var förövrigt ett pedagogiskt & korrekt sätt att beskriva en annan slags daddy issues?

att hitta någon som är lik en förebild indikerar att den nye mannen ska bli en förebild för dig också & sedan bara addera romantik och attraktion till det, så när ni har busig sex finns ingen risk för förväxlande bilder :P
Precis som att gifta sig med sina mommy issues som varit viktig under uppväxten och format en under uppväxten, både medvetet och omedvetet, fick du upp bilder i huvudet, varsågod:
Om jag ska tala för mig själv, blir jag extremt avtänd om jag ser en tjej som påminner om morsan
Människor präglas av sin omgivning, av vänner, syskon och inte minst föräldrar.
Som jag sa, medvetet eller omedvetet, så formar dessa förebilder och upplevelser oss och har en inverkan på val av partner. Det är högst normalt och behöver inte inte kopplas till "daddy eller mommy issues" av problematiskt slag som du verkar göra gällande.