Citat:
Ursprungligen postat av
neuron-drone
Du resonerar så här att hjärtkamrarna är inte anslutna till varandra. Du lär dig hjärtats fysik. Och sedan träffar du en med hål i hjärtat och säger att så ser inte ett hjärta ut för det har jag lärt mig.
Du kan berätta hur normala funkar, men tror inte TS är normal i sömn. Därför hjäloer du honom inte eftersom hans sö,m är dålig på sätt du inte lärt dig.
Tror du du vet bättre än dem som jobbar med sömnstörningar som enda yrke? Därifrån tar jag mycket av min kunskap.
Att man skulle sluta bli hungrig om man struntar i frukosten. Då har du löst hela världens övervikt.
Har du fått en psykos nu igen? Vad pratar du om, hjärtat? Det är hjärnan vi pratar om din kretin.
Du får gärna länka till någon vetenskaplig studie som motbevisar att det är hjärnans produktion av melatonin som kontrollerar sömn och dygnsrytmen, och även att produktionen av melatonin är direkt kopplat till dagsljus och blått ljus.
Istället för att skriva "TrOr DU DU veT bÄTTrE än Dem som Jobbar mED sÖmnSTÖrNiNgAr SoM eNda yRKe? DÄrifRåN TAr jAG MYcKet av MIn kuNSKap." så tar du och länkar till någon studie istället.
Man slutar bli hungrig vid frukosten om du slutar äta frukost, detta är vedertaget och alla som kör intermittent fasting vet om detta. Herregud, att man kan vara så korkad och ändå sitta och skriva. Problemet är inte att man inte längre är hungrig, utan det är folk som dig, utan någon självdisciplin eller självkontroll som inte kan gå 3 timmar utan mat. Sedan skyller de alla sina problem på att de är så patetiska att de inte kan sluta äta, likt grisar, och frossar i sig utan att kunna säga stopp.
Du tror att du är så speciell, och att alla människors sömn fungerar olika, men alla har precis samma hormon. Melatonin kontrollerar sömnen i alla människor i hela världen, även dig, trots att du inte fattat det. Så ta och käka dina tabletter, och lägg ner lite tid och skriv ett intelligent inlägg för en gångs skull med någon typ av studie som backar dina påståenden, herregud.