2022-04-27, 13:04
Medlem
Är det någon som vet vad Simon är dömd för?
Citera
2022-04-27, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprika2
Är det någon som vet vad Simon är dömd för?

Någon har tidigare skrivit här att han har skulder. Inte betalat foodora eller nåt sånt.😅
Citera
2022-04-27, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Någon har tidigare skrivit här att han har skulder. Inte betalat foodora eller nåt sånt.😅

Hahaha ahaaa 😅 men blir man verkligen dömd för det? Går inte det till kronofogden ”bara”?
Citera
2022-04-27, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paprika2
Hahaha ahaaa 😅 men blir man verkligen dömd för det? Går inte det till kronofogden ”bara”?
Han har utöver skulderna en dom på sig. För något. Det står på mr koll. Har ingen lust att betala för att få den informationen. Är inte så intresserad 😂
Citera
2022-04-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luriosan
Nej, Linn är så långt från vettig människa man kan komma. Jag tror inte hon ser världen på samma sätt som andra vuxna gör. Hon verkar se på allt som en lek och lever i en egen fantasivärld. Att ens vilja ha ett prematurbarn är riktigt sjukt. Min ena kollega fick sitt ena barn i vecka 25 och barnet vägde knappt 500 gram. De fick bo länge på sjukhuset och det var inte säkert att barnet skulle överleva. Idag är barnet ca 8 år, men har en del hälsoproblem som är vanliga för prematurer. Exempelvis hjärtproblem, lungproblem och allergier. Vilken normal person vill ha ett barn som kommer dras hela livet med dessa problem?

Jag tycker det är helt sjukt att ta hem en främling som får träffa barnen snabbt och flytta in lika fort. Han hade ju kunnat vara en pedofil eller vara en våldsam själ. Linn har haft tur som har träffat normala snubbar.

Häromdagen såg jag en dokumentär om kvinnor som älskar att vara gravida och har fött 15 barn. Av någon anledning tänkte jag på Linn och hur hon verkar älska att vara gravid. Tydligen är det beroende för vissa att vara gravida och bryr sig inte om konsekvenserna. I vissa familjer med många ungar är det vanligt att de större barnen får ta hand om sina småsyskon för att föräldrarna inte orkar. Inte omöjligt att detta blir Tindras framtid

Linn lever livet som man spelar Sims haha. Nya barn med nya killar så snabbt som möjligt...
Citera
2022-04-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Linn lever livet som man spelar Sims haha. Nya barn med nya killar så snabbt som möjligt...

Meen Simon äär juh hennes liiivs käärlek..dee har ju ett kääärleksbarn och allt, det är vääl bevis nog att de är menade för varandra. Du såg väl deras kärleksfilm på IG, han sprang ju efter henne och allt..det om något är true love!!
Citera
2022-04-27, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Meen Simon äär juh hennes liiivs käärlek..dee har ju ett kääärleksbarn och allt, det är vääl bevis nog att de är menade för varandra. Du såg väl deras kärleksfilm på IG, han sprang ju efter henne och allt..det om något är true love!!

Haha, det otäcka är att jag kan tänka mig att Linns mentala process är så stillastående (sedan 12 års ålder) att hon nog kan tänka så.
Citera
2022-04-27, 15:58
Medlem
Nu bevisar hon för alla att hon umgås med sina stora barn, och Simon med sin Belle.
Citera
2022-04-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Nu bevisar hon för alla att hon umgås med sina stora barn, och Simon med sin Belle.
Hon lever sitt liv efter den här tråden 😂
Citera
2022-04-27, 16:28
Medlem
Incendios avatar
Varför tjatar hon om att Belle är född för tidigt. Vecka 38 snackar vi väl om? Det är inte för tidigt. Sorgligt nog låter det också som att hon vill ursäkta Belles storlek(fullt normal btw). Jag gick två dagar över tiden, men min dotter föddes ändå pytteliten(47 cm och 2,8 kg). Det var ett orosmoment då nyfödda alltid går ner lite i vikt innan mjölken rinner till ordentligt och amningen kommer igång. Att då ha lite mer marginaler är bara bra.
Citera
2022-04-27, 16:36
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qasa
Känns som att man har hört det där förut. Lite som en repig skiva.
Citera
2022-04-27, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Varför tjatar hon om att Belle är född för tidigt. Vecka 38 snackar vi väl om? Det är inte för tidigt. Sorgligt nog låter det också som att hon vill ursäkta Belles storlek(fullt normal btw). Jag gick två dagar över tiden, men min dotter föddes ändå pytteliten(47 cm och 2,8 kg). Det var ett orosmoment då nyfödda alltid går ner lite i vikt innan mjölken rinner till ordentligt och amningen kommer igång. Att då ha lite mer marginaler är bara bra.

Belle är född ”för tidigt” men inte prematurt. Den gränsen klarade hon med 3 dagar.
Nästan tre veckor före bf, och ja då brukar man benämna det som tre veckor för tidigt även om det räknas som ”fullgånget” (statistiskt så är det också bättre att stanna ett par veckor till i magen).
Sedan behöver man naturligtvis inte ”tjata” om det.

Belle är absolut ”stor” för den vecka hon föddes i om man nu tittar på genomsnitt. I vecka 40+0 hade hon vägt knappt 3,8 kg om hon haft normal viktökning. Absolut ingen konstigt eller ”gigantiskt” men åt det större hållet.

Jag antar att Linn känner sig tvungen att kommentera att hon var stor för veckan eftersom det kommenterats så mycket om hennes besatthet av att barnen skall vara små, men även efter hennes påstående om att Juvelia var liten (vilket hon absolut inte var för veckan hon föddes i)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in