2022-04-26, 23:11
Medlem
Men vadå? Så liten är inte Bell, min son är född i v 38, 2340g 45 cm. Visst, liten för åldern och drunknade i kläderna, även Stl 44 var stort. Men inom vården låg han ändå inom normalspannet, om än -2 på kurvan.
Men förstå inte fixeringen, man vill väl ha ett barn som mår bra, som är friskt,, och helst inte är för små (finns risker med det)
Citera
2022-04-26, 23:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Herregud ……

Bebisen är knappt ute innan hon lufter frågan om ”fler barn ”….för tja , KLART SOM KORVSPAD att det är hon själv som ”frågat den frågan”….

Och GIVETVIS påtalar hon att Simme vill ha fler barn NU NU NU NU ……

PRECIS samma visa som när hon sa att Markus och Gabbe var såååååååå glada över graviditeterna och ville sååååååå mkt ha fler barn….??!!

Hon är så jävla sjuk den människan !….
Vilket jävla tänk! Det bästa hade varit ifall hon inte kunde få barn öht. Sånna som henne ska inte ha barn.
Citera
2022-04-27, 08:20
Medlem
Hade bebisen legat kvar till vecka 40 hade den ju varit nästan lika stor som min som var vid födsel. Alltså är det ingenting direkt märkvärdigt att en fullgången bebis är ” stor” för vecka 38. Graviditeten räknas som fullgången vecka 37.
Citera
2022-04-27, 09:56
Medlem
Å nu är världens ”kärleksfilm” ute på hennes IG ..

Alltså .. seriöst ! Vilken värld lever denna människa i ?😹

Lär bli ett hårt fall för Linnsan när hennes ”karriär” är över så hon får gå tillbaka till ett vanligt ”Svensson -jobb” som ensamstående 3 / 4 barnsmamma………!…….
Citera
2022-04-27, 10:22
Medlem
Oj vilken stor bebis för v 38. Hade hon gått 40 hade bebisen fan varit himla stor. Tur hon kom vecka 38. Så lilla pytte Linn orkade föda. Och inte sprack från topp till tå.

P.s NUU ska dom vänta två år med att skaffa barn! Kanske något dom borde tänkt på INNAN 😂
Citera
2022-04-27, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Vilket jävla tänk! Det bästa hade varit ifall hon inte kunde få barn öht. Sånna som henne ska inte ha barn.
Det är tyvärr oftast så. Människor som inte ska ha barn producerar dom som en katt på löpande band. Medan andra som hade gjort allt för sina barn, inte hängt ut som på nätet, osv osv.. inte kan få. Orättvis. Men ja.
Citera
2022-04-27, 10:26
Medlem
Kärleksfilmerna på IG just nu! Om ni vill skratta! 😂😂 älskar hur Simon jagar henne på bakgården.. som han fått order om att göra.. hon tror hon lever i sagofilm på riktigt. Med sin dömda och fattiga, skuldsatta man. 😂
Citera
2022-04-27, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Å nu är världens ”kärleksfilm” ute på hennes IG ..

Alltså .. seriöst ! Vilken värld lever denna människa i ?😹

Lär bli ett hårt fall för Linnsan när hennes ”karriär” är över så hon får gå tillbaka till ett vanligt ”Svensson -jobb” som ensamstående 3 / 4 barnsmamma………!…….

I alla fall i America så pratas det mer och mer om att dessa "familje influencers" och hur illa det är mot barnen. Det är nog 2-3 år tills diskutionen når sverige, och då är det förmodligen många influcers som kommer stå utan jobb.

Florist är ju dessutom känt för att man tjänar väldigt lite pengar på det. ...

Jag kan se det framför mig hur Linn säljer radhuset och flyttar in i lägenhet längre från stan.
Citera
2022-04-27, 11:15
Medlem
Alltså videon. Nej nej nej. 😂
Citera
2022-04-27, 12:19
Medlem
geek12s avatar
Hade jag varit granne hade jag skämts
Citera
2022-04-27, 12:22
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Det är tyvärr oftast så. Människor som inte ska ha barn producerar dom som en katt på löpande band. Medan andra som hade gjort allt för sina barn, inte hängt ut som på nätet, osv osv.. inte kan få. Orättvis. Men ja.
Precis. Orättvist som du säger men det är den bistra sanningen.
Citera
2022-04-27, 12:36
Medlem
Luriosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
HUR kan den här människan vilja få det till att barnet är för tidigt född? Det vill väl ingen vettig människa?!
Sedan den där besattheten med att få så små barn som möjligt. Jag fattar bara inte det. Det är väl bättre om det ”finns lite att ta av” om ex. Amningen inte funkar och om barnet magrar som de ofta gör?
Har man den inställningen borde man inte ens få lov att skaffa barn. Det är som att barnen är dockor för henne, mycket obehagligt! Dockor som hon tjänar pengar på. Vi kan iaf ä vara säkra på att det här är varken sista ungen eller sista pappan.
Det finns en sak som jag inte fattar, är själv gravid och barnmorskan har örnkoll verkligen, håller korsförhör om ens släktförhållanden, ens egen uppväxt osv, detta trots att jag har varit i min relation 10 år plus och har ett väldigt ”stabilt liv”! Hur i helvete kan hennes barnmorska inte ana ugglor i mossen över bebismaskinen och slampan Linn?! Hur hon har tagit hem okända män till sina barn osv. Fullständigt obegripligt!
Stackars barn att begåvas med en sådan ”mamma”.
Nej, Linn är så långt från vettig människa man kan komma. Jag tror inte hon ser världen på samma sätt som andra vuxna gör. Hon verkar se på allt som en lek och lever i en egen fantasivärld. Att ens vilja ha ett prematurbarn är riktigt sjukt. Min ena kollega fick sitt ena barn i vecka 25 och barnet vägde knappt 500 gram. De fick bo länge på sjukhuset och det var inte säkert att barnet skulle överleva. Idag är barnet ca 8 år, men har en del hälsoproblem som är vanliga för prematurer. Exempelvis hjärtproblem, lungproblem och allergier. Vilken normal person vill ha ett barn som kommer dras hela livet med dessa problem?

Jag tycker det är helt sjukt att ta hem en främling som får träffa barnen snabbt och flytta in lika fort. Han hade ju kunnat vara en pedofil eller vara en våldsam själ. Linn har haft tur som har träffat normala snubbar.

Häromdagen såg jag en dokumentär om kvinnor som älskar att vara gravida och har fött 15 barn. Av någon anledning tänkte jag på Linn och hur hon verkar älska att vara gravid. Tydligen är det beroende för vissa att vara gravida och bryr sig inte om konsekvenserna. I vissa familjer med många ungar är det vanligt att de större barnen får ta hand om sina småsyskon för att föräldrarna inte orkar. Inte omöjligt att detta blir Tindras framtid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in