2022-04-26, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ointressant123
Sen att hon måste påpeka att hon är född tre veckor tidigt, inte så att det är en stor grej?

Ändå normalstor för att födas några veckor tidigare. 3200g o 50cm. Från Linns story " så för sin vecka hon föddes i var hon 'stor' kanske därför hon var redo att komma lite tidigare"
Blev hon igångsatt eller startade det av sig självt?
Citera
2022-04-26, 19:02
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Haha klart hon jick i skollan hon fick mvg på svenska och psykålogi det är därför hon sär skriver o stavvar så bra och älskar sina barn mer än nån kan förztå hahah ja korkad är rätta ordet.
Hon måste ha haft en knarkare till lärare som gav henne MVG i svenska.
Citera
2022-04-26, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Ändå normalstor för att födas några veckor tidigare. 3200g o 50cm. Från Linns story " så för sin vecka hon föddes i var hon 'stor' kanske därför hon var redo att komma lite tidigare"
Blev hon igångsatt eller startade det av sig självt?
Hon svarade i nån intervju att efter vattenavgång hade hon värkar i 3h innan Belle kom.
Dock så kan ju vattnet gå av sig självt och man kan väl ta hål på hinnorna vid en igångsättning?
Citera
2022-04-26, 19:38
Medlem
Kan inte för allt i världen förstå hur man kan vilja exponera det finaste man har för så många människor. Vad otrygg jag skulle känna mig om det var mina barn. Men det är klart, lånet på huset måste betalas av och barnen får ta smällen.
Citera
2022-04-26, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon måste ha haft en knarkare till lärare som gav henne MVG i svenska.

I know right. Det är nog ren och skär lögn som allt annat som kommer från henne
Citera
2022-04-26, 19:42
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
I know right. Det är nog ren och skär lögn som allt annat som kommer från henne
Ja eller att hon ljuger om sina betyg vilket är mer sannolikt.
Citera
2022-04-26, 20:25
Medlem
Ibland tycker jag nästan lite synd om L: hur osäker är man inte när man måste svara "amningen fungerar så bra" när någon kommenterar att B är duktig på att hålla nappen..
Citera
2022-04-26, 20:51
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Dom blir bortvalda och slussaS över till Simon! Istället för att vara med vuxna som dom har anknytning till och som kan ge dom 100%
Jag försvarar inte att de slussas över på Simon, utan som jag skrivit flera gånger bör de få vara delaktiga och närvarande och få tillgång även till sin mamma
Citera
2022-04-26, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Tur att tinkerbelle kom tidigt, tre veckor till så hade alla kläder i prematurstorlek varit köpta i onödan

Belle är väl född i v 38?
Då är hon inte född för tidigt.
Man räknas som fullgångens då.
Men det är så att Linn vill få till att B är född för tidigt. Låter bättre liksom
Citera
2022-04-26, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Belle är väl född i v 38?
Då är hon inte född för tidigt.
Man räknas som fullgångens då.
Men det är så att Linn vill få till att B är född för tidigt. Låter bättre liksom
🤦🏼
Citera
2022-04-26, 22:34
Medlem
HUR kan den här människan vilja få det till att barnet är för tidigt född? Det vill väl ingen vettig människa?!
Sedan den där besattheten med att få så små barn som möjligt. Jag fattar bara inte det. Det är väl bättre om det ”finns lite att ta av” om ex. Amningen inte funkar och om barnet magrar som de ofta gör?
Har man den inställningen borde man inte ens få lov att skaffa barn. Det är som att barnen är dockor för henne, mycket obehagligt! Dockor som hon tjänar pengar på. Vi kan iaf ä vara säkra på att det här är varken sista ungen eller sista pappan.
Det finns en sak som jag inte fattar, är själv gravid och barnmorskan har örnkoll verkligen, håller korsförhör om ens släktförhållanden, ens egen uppväxt osv, detta trots att jag har varit i min relation 10 år plus och har ett väldigt ”stabilt liv”! Hur i helvete kan hennes barnmorska inte ana ugglor i mossen över bebismaskinen och slampan Linn?! Hur hon har tagit hem okända män till sina barn osv. Fullständigt obegripligt!
Stackars barn att begåvas med en sådan ”mamma”.
Citera
2022-04-26, 22:42
Medlem
Herregud ……

Bebisen är knappt ute innan hon lufter frågan om ”fler barn ”….för tja , KLART SOM KORVSPAD att det är hon själv som ”frågat den frågan”….

Och GIVETVIS påtalar hon att Simme vill ha fler barn NU NU NU NU ……

PRECIS samma visa som när hon sa att Markus och Gabbe var såååååååå glada över graviditeterna och ville sååååååå mkt ha fler barn….??!!

Hon är så jävla sjuk den människan !….
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in