2022-04-25, 15:52
Medlem
Just avsnittet med Kajsa Ekis Ekman fick mig att bli patreon. När hon börjar prata om trans kunde jag bara inte sluta lyssna.
Andra halvan, när hon taggat ner och faktiskt började diskutera, var skitbra.

Nu, som patreon ser jag att avsnittet med Bianca Kronlöv bara finns för patreons. Någon som vet varför?
Citera
2022-04-26, 01:34
Medlem
zlizzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Jo! Om siffran är allt du har.

- 10 män i Spanien har mördat. Hur många? Hur ofta? Var de alla från samma familj? + 100 andra frågor...
- 2 kvinnor i Spanien står för samtlig prostitution i hela landet. Hur många kunder per tidsenhet?
- 45% av männen i Spanien har köpt sex. Under hur lång tid? Räknar du samtliga män sen 1500-talet? Eller alla män som lever just nu?

Jag tycker det här gränsar till rättshaveristbeteende. Siffrorna är inget kontroversiellt så bevisbördan ligger på dig här.
Citera
2022-04-26, 07:48
Medlem
Kvillebacken1s avatar
Så pinsamt när kvasi-intellektuella Ashkan började pladdra på om svampar, Hegel och Marx. Dubbelt pinsamt att han bajsnödigt var tvungen att uttala Marx på engelska.

Skön kommentar av Kajsa: "är sånt här vad era lyssnare går igång på?"
Citera
2022-04-26, 18:45
Medlem
Folkkommissaries avatar
Väldigt bra avsnitt med Jimmy Jansson (s) från Eskilstuna. Hade gärna varit Patreon så jag kunnat höra hela.
Citera
2022-04-26, 21:42
Medlem
Lyssnade på Ekis-avsnittet. Väldigt roligt hur överkörda fråmst Ashkan och Omar blir. Tillslut måste "tuffa blattegrabbarna som behöver stålar och flis" börja böla över tonen... ja jävlar.

"but... but... the principle..."
Citera
2022-04-27, 00:35
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga
Lyssnade på Ekis-avsnittet. Väldigt roligt hur överkörda fråmst Ashkan och Omar blir. Tillslut måste "tuffa blattegrabbarna som behöver stålar och flis" börja böla över tonen... ja jävlar.

Varför är det jämt vänster-CP:n som anklagar andra för att inte klara av tonen? 90% av er får ju uppsöka Sankt Görans om någon råkar kalla er hen istället för hin. Med det sagt var Kajsas enda egentliga argument ungefär att anklaga hela gruppen för att vilja köpa horor själva.
Citera
2022-04-27, 05:54
Medlem
TompaOs avatar
Bra insats av Omar i senaste avsnittet med Eskilstuna-sossen. Sossen framstod också som vettig, hade sossarna varit som han så hade jag med stolthet kallat mig för Socialdemokrat.
Citera
2022-04-27, 07:11
Medlem
Folkkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlorianKanga

Precis min upplevelse! Att Mustafa tog "time-out" för att tala om Kajsas ton var rätt tragiskt. Kanske gjorde han det för att rädda Omar och Ashkan? Ingen av dem var pålästa nog för att bemöta i sak och då blir det tonen man angriper. Precis som vänsterliberaler.
Citera
2022-04-27, 08:56
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvillebacken1
Så pinsamt när kvasi-intellektuella Ashkan började pladdra på om svampar, Hegel och Marx. Dubbelt pinsamt att han bajsnödigt var tvungen att uttala Marx på engelska.

Skön kommentar av Kajsa: "är sånt här vad era lyssnare går igång på?"

Skrattade högt när jag hörde det, så rolig avsnoppning.
Citera
2022-04-27, 20:43
Medlem
Senaste med han ifrån Eskilstuna, märks han är politiker för satan vad han smet undan från att svara klart på frågor
Citera
2022-04-27, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Bra insats av Omar i senaste avsnittet med Eskilstuna-sossen. Sossen framstod också som vettig, hade sossarna varit som han så hade jag med stolthet kallat mig för Socialdemokrat.

”Saknar du Göran Persson, den sista monarken?”

Ibland kommer Chang med fantastiska one-liners.
Citera
2022-04-29, 22:33
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zlizzard
Jag tycker det här gränsar till rättshaveristbeteende. Siffrorna är inget kontroversiellt så bevisbördan ligger på dig här.

Säg nåt negativt om enkätstudier här nu...så är vi framme...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in