Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Intelligens per se vete tusan om kvinnor generellt tänder på, då är styrka och aggressivitet viktigare.
Sen går kvinnor igång på statuts och makt, de flesta män som har status och någon form av makt är intelligenta.
Det är klart bättre att vara en halvkorkad badboy än en intelligent och välklädd snällis om du vill för dina gener vidare om vi skall generalisera.
Det kommer dröja många generationer före att det förändras om det någonsin gör det.
Tror jag inte på.
Styrka OCH intelligens tänder mig iallafall. Ihop med att han är händig och intellektuell, samt människokännare i ett paket (min sambo alltså).
Sen har han ju massa andra brister.
Vi får jobba som attans på vår relation hela tiden.
Sen tyckte jag det var spännande att slussas in i hans intressen och talang som jag inte var så bekant med.
Det där som Raw-Freddan säger att det underlättar om man har exakt samma intresse är skitsnack.
När jag dejtade tyckte jag det var skitkul med folk som höll på med intressen som jag inte var bekant med. Det kan vara jättespännande.
Intressen förresten, det har varierat hela livet för mig.
Fan, vad trist att ha ett banalt intresse som ett tävlingsprogram på tv och kolla på det resten av livet.