2022-04-26, 15:07
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Eftersom jag är helt fenomenal på koppleri, så tänker jag att någon tjej inom tantra-rörelsen kanske skulle vara något för Axel?

Evt kanske någon sån där Moder Jord-typ skulle passa Axel. Alltså en sån där som kallar sig Månstråle, Varg, Vildhjärta och håller på med shamanism och alternativmedicin.

Om han nu inte är en sån som tror på shamanism, så tror jag ändå att han klarar av "att ställa om" för att få sig en brud.
Eftersom det inte var några problem att flirta med feminismen för att ställa sig in, så kan han även flirta med en tantra-shaman-brud, tänker jag.

Axel kan tacka mig sen, för att jag är så bra på att hitta en partner till honom.
Så moder Jord-typer attraheras av mjuka män, varför?

Jag tror inte att han har ställt sig in hos feminismen, jag tror att det där är hans personlighet
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag kan inte tänka mig ett one night stand med Hans nu när jag sett honom lite tydligare.

Det erbjudandet vill jag ta tillbaka.
Bra! vad skönt att du kunde se livet genom mina ögon äntligen Hasse ser också väldigt mjäkig ut, det är väl! det att ni inte vant er vid rödhåriga män ännu, evolutionen hägrar
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 15:13.
Citera
2022-04-26, 15:11
Medlem
timpanis avatar
Märtha var brutal I sitt ordval när hon dumpade soyboy-Axel.

"Jag känner ingen attraktion."

Det är exakt samma sak som att säga "Du är jätteful."

Hon hade kunnat säga "Jag känner inte tillräcklig attraktion" eller ännu hellre "Jag känner inte det den där romantiska kemin som krävs för att komma förbi kompisstadiet" – för att inte krossa Axel totalt.
Citera
2022-04-26, 15:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Nej kolla i höger hörn https://imgur.com/uuv4WmT Tror hon behöver vara med i stylingakuten i Go Kväll bara så löser det dig, deras morsa såg hela 14 år äldre ut än storasyster
Okay då! det står väl moster då, vid en närmre kritisk okulärbesiktning, har jag såna villfarelser? men dom var ju lika varandra!
Citera
2022-04-26, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

Hon hade kunnat säga "Jag känner inte tillräcklig attraktion" eller ännu hellre "Jag känner inte det den där romantiska kemin som krävs för att komma förbi kompisstadiet" – för att inte krossa Axel totalt.
Nej, det är inte nödvändigtvis samma sak. Finns många personer man inte känner någon attraktions alls till utan att man tycker de är fula. Avsaknad av snygg är inte ful. Finns många personer som varken är fula eller snygga.
Citera
2022-04-26, 15:32
Medlem
Citat:
Hade Märtha sagt till produktionen att hon tänder på blekfeta rödskäggiga soyboys?

Hon sa att hon gillade bra manligt hår. Och det fick hon också. Håret hans var det inget fel på!
Citera
2022-04-26, 15:38
Medlem
Citat:

Verkar vara något fel på dom som parar ihop par här. Jag trodde direkt att det inte skulle hålla. Hon hade ju mer maskulin energi än vad han hade.
Citera
2022-04-26, 15:43
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulflash
Nej, det är inte nödvändigtvis samma sak. Finns många personer man inte känner någon attraktions alls till utan att man tycker de är fula. Avsaknad av snygg är inte ful. Finns många personer som varken är fula eller snygga.

Okej, men om hon inte finner nånting attraktivt hos honom, måste hon berätta det?
Citera
2022-04-26, 15:45
Medlem
Steff83s avatar
Citat:

Att inte känna attraktion är inte samma som att tycka någon är ful. Nej. Det kan du väl gå tillbaka till dig själv och tänka efter?

Finns snygga personer som iaf jag inte känner attraktion till. Attraktion innehåller så mycket mer än så.
Citera
2022-04-26, 15:48
Medlem
Citat:
Okej, men om hon inte finner nånting attraktivt hos honom, måste hon berätta det?
Egentligen är nog lika bra att göra det. Då behöver han inte gå runt och hoppas utan har en klar bild av hur hon känner så han kan lägga henne åt sidan och fokusera på annat.
Citera
2022-04-26, 15:50
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bossard
Vad spelar det för roll att man har ett öppet sinne? Du förväntar dig att en heterosexuell kvinna ska avstå sin sexualitet. Om man står lågt i den sexuella hierarkin så förstår jag att man behöver göra en sån kompromiss men det får nog stå mer för dig.
Men blir man inte olycklig då? ifall man inte kan tända på sin partner lika låg som en själv i den sexuella hierarkin, alla har vi kvar snusk fantasier om någon ultimatare, får man inte detta så borde ju impotens komma som ett brev på posten

Citat:
Skönt att det finns någon för alla!

Synd om det finns någon för alla! för då skulle man ju aldrig bli nöjd
Citat:
Jag förstår att det blir svårt för dig att sätta dig in i att det finns kvinnor som har möjlighet att välja bort män med sidor som försvårar möjligheten till ett sexuellt kärleksliv. Jag klandrar ingen.
Så bra att du förstår att också män väljer bort kvinnor som försvårar möjligheten till sexuellt kärleksliv
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-04-26 kl. 15:56.
Citera
2022-04-26, 16:00
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av densistasovjet
Nu ska vi gå alldeles off topic här men generellt så gillar kvinnor intelligens och det tog ett långt tag för mig att fatta. Hade en kompis som var som en sockerbit på discon för kvinnor. Men i det långa perspektivet så är det inte alltid den bildsköna som går vinannde. Kvinnor vill inte bara ha bra avkomma utan även se till att avkomman blir vuxen och då måste mannen kunna ge skydd och ett sådant skydd är intelligens. Även fysiskt skydd har historiskt varit viktigt fram till de sista 2 generationerna så dessa gener är starka med. Så du måste komma i kontakt med kvinnor naturligt. Detta minskar ju nu i de digitala tidevarven men något kanske finns?
Intelligens per se vete tusan om kvinnor generellt tänder på, då är styrka och aggressivitet viktigare.
Sen går kvinnor igång på statuts och makt, de flesta män som har status och någon form av makt är intelligenta.
Det är klart bättre att vara en halvkorkad badboy än en intelligent och välklädd snällis om du vill för dina gener vidare om vi skall generalisera.
Det kommer dröja många generationer före att det förändras om det någonsin gör det.
Citera
2022-04-26, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Håller verkligen med! På något sätt har han blivit skadad i livet. Han håller tillbaka sitt riktiga jag och det är sjukt avtändande!
Mesig och mjäkig, jag förstår Märtha.

Hoppas hon hittar en riktig karl och att Axel vågar ta för sig och slutar vara låtsasbög.

Eller så kan han matcha med en pansexuell kvinna eller dylikt. Jag tycker han verkar toppen, men inte för en heterosexuell kvinna med ett normalt sexdriv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in