Peter heter Szabo och pratar om ungersk goulash. Är han från Ungern eller är han som Alexandra Pascalidou som hävdar att hon är grekinna trots att hon kommer från Rumänien?
Jag skulle önska att det blir: Peter, Shevin och Desirée/maskinen. Tror ju inte att alla tre åker ut i Örådet men bara någon av dessa tre ryker så har man verkligen försvagat Lag Nord ordentligt.
Shevin är ju dålig i alla tävlingar så de höjer ju bara sitt lag om hon åker. Jag tror Shevin kommer åka ut under sammanslagningen på någon tävling.
Men har ni ingen humor? Anspelningen på IKEAs möbler var ju klockren, framförallt att sätta surgubben Mattias namn på det- en person som inte verkar ha nån gnutta självironi.
Fyfan vad skadeglad man blev att se Shevin värdelös igen på "sin" gren.
Svara gärna på denna fråga, ifall jag överdriver: Blev fruktansvärt provocerad av Peter och Shevin främst, men även Jessica när Angela låg på stranden. Noll empati gentemot henne. Hon är trots allt deras gamla lagmedlem och fixade mat åt de alla. Precis innan Angela reser sig upp, ser man Peter och Shevin i bakgrunden, de TITTADE INTE ens på henne. Ogillar de allt mer efter varje avsnitt. I alla fall, överdriver jag eller är det en sådan extrem brist på empati från dem? Förstår att alla inte ska flockas kring Angela när hon mår dåligt, men man kan väl titta iaf och se ifall personen blir bättre tänker jag
Då är det bästa att de 3 får gå på örådet. Alternativt ifall Hanna och Filip har en pakt så kan man också slänga in dem med Peter, så ryker han.
Om 2pers i mobbartrion deltar i örådet så röstar de förstås ut den som inte ingår i deras pakt.
Då kan trion kanske bestå av EN av dessa Peter, Shevin eller Jessica och de övriga två kan bli Desrée och Filip. Då ryker någon av de starka i Lag Nord och hels då Peter
Gött att Öst tog hem det. Det måste bli Peter, Shevin, och Jessica i öråd. Allt annat kommer leda till att den pakten inte bryts upp.
För övrigt brukar vi här i tråden bajsa på Annas lögn om 7m och 14s men nu börjar det bli ännu mer ljug from Shevins sida och hennes eviga tjatande om hur hon är gammal basketspelare, hon har väl kanske tränat basket en gång. I avnsittet hävdar hon också att hon är gjord för "detta" när hon kanske är den sämst byggda basketspelaren jag har sett.
Gött att Öst tog hem det. Det måste bli Peter, Shevin, och Jessica i öråd. Allt annat kommer leda till att den pakten inte bryts upp.
För övrigt brukar vi här i tråden bajsa på Annas lögn om 7m och 14s men nu börjar det bli ännu mer ljug from Shevins sida och hennes eviga tjatande om hur hon är gammal basketspelare, hon har väl kanske tränat basket en gång. I avnsittet hävdar hon också att hon är gjord för "detta" när hon kanske är den sämst byggda basketspelaren jag har sett.
Mm... Minns ännu hur hon sade till Joel att hon sätter väggen emot om man inte presterar.... Tur för henne att andra inte har samma attityd som hon själv. 🙃 Eller var det kanske bara mot Joel som det gällde.
Peter heter Szabo och pratar om ungersk goulash. Är han från Ungern eller är han som Alexandra Pascalidou som hävdar att hon är grekinna trots att hon kommer från Rumänien?
Szabo (eller Szabó) är ett ungerskt namn så chansen är väl stor att han har ungerskt påbrå..