Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Jag och de flesta förstod precis vad hon sa och menade. Du verkar inte ha gjort det. Ebba är en skogstokig psykopat och du försvarar henne..
Det är just det du skriver som ger otäcka associationer till envåldshärskare. Söndra och peka ut specifika grupper för att orsaka motsättningar bara hon kan få slut på. Med alla sådana medel, som övervåld och andra medel som demokratiska ledare inte kan använda.
Putin legitimerade sitt krig med Ukraina med generaliseringar om att de var alla nazister, och diskriminerade ryssar, en osanning som är lika befängd som när Ebba Busch påstår att det kan skjutas skarpt mot 100 islamister, då det sunda förnuftet var att det var blandad skara med folk. Det enda de hade gemensamt var olika orättvisor de tycker de varit utsatta för. I en mix av hat mot polisen och Sverige.
Ebba Busch tabbe var att hon talade
tydligt om islamister. Där hon bestämde att de som deltar i kravallerna tillhör en specifik grupp, dömda på förhand. Ett ord som islamister, som ska legitimera att de blir lovligt byte, där hon inte reflekterar över
colleteral damage.
När det ska förklaras för mig att jag inte hör det jag hör, och att den person som sa det, menade något annat än det jag hörde, vet jag att det inte är fel på min hörsel eller förstånd. Jag ser som dig, att vi har med en psykopat att göra eller med en person med ett autismspektrumtillstånd. Med allvaret att hon skyddas av KD, i ett demokratiskt land
Ebba Busch uppfattar inte lagar som förtal, dess konsekvenser, hon ser inte en åldrings livssituation och utsatthet när hon ska lösa sitt livspussel, hon kränker de som deltar i kravallerna värre än Paludan då hon kallar dem för islamister som man ska skjuta. Hon förstår inte hur hon uppfattas av omgivningen, och vilken sorts likasinnade som ser henne som ledare.
(Gemensamt för alla autismspektrumtillstånd är begränsningar i social kommunikation, socialt samspel, beteenden, intressen och aktiviteter. Personer med autismspektrumtillstånd har begränsningar i social kommunikation och socialt samspel, och begränsade beteenden, intressen och aktiviteter.)