Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-23, 19:44
Medlem
wpgnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Förmodligen var "vulkan"fisken militär-Jonas med sin vulkantömning i filmen. Dumpen släppte det lite tidigare än planerat bara.
Jag kan ha fel såklart, men någon som har koll på när podden när detta sades och jämföra med när Jonas hamnade på kroken kan säkert förtydliga om jag tänker rätt eller fel.

15/4 (Fredag)pratade dom om vulkanen,Jonas klippet släpptes 20/4 (onsdag)
Så det lutade åt att det var han som var vulkanen då det skulle släppas under denna vecka.
Citera
2022-04-23, 19:46
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
"Age of Consent in Germany
The age of consent in Germany is 14 years old. Prosecution for statutory rape (or the local equivalent) can result in prison time ranging from 6 months to 10 years. The age of consent in Germany is 14 if both partners are under 18. Sexual activity with a person under 18 is punishable if the adult is a person of authority over the minor in upbringing, education, care, or employment.

A person who is over 21 may engage in sexual activity with someone who is 14 or older, but not yet 16, so long as the younger individual's lack of capacity for sexual self-determination is not exploited. If it is, the younger individual would need to file a complaint against the person who is over 21 for legal action to begin. Sexual activity performed without consent or by force in any situation is illegal.

The age of consent of 14 (16 for "unblemished" girls whose parents filed a complaint) was established by the German Empire's Criminal Code in 1872. When Germany split into West Germany and the Democratic Republic of Germany after World War II, each territory established slightly different codes concerning consent. After the reunification of Germany, the age of consent remained at 14 and Code Section 182 was refreshed with the current guidelines."

och

"Age of Consent in Italy
The age of consent in Italy is 14 years old, and rises to 16 when one participant is in a position of authority or influence over the other (teacher, clergyman, etc). Additionally, it is illegal to perform sexual acts when an individual under 14 is present to witness them, even if said minor does not participate. Sexual activity with a prostitute under the age of 18 is illegal in Italy. Additionally, Italy does have a close-in-age rule where 13-year-olds can legally consent to partners who are less than three years older (or younger)."
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/age-of-consent-by-country

Italiens lagstiftning om byxmyndighet är ett strålande exempel på när lagstiftarna har tänkt till lite. Undrar vad italienarna skulle tänka om de hade koll på hur det ser ut i Sverige. Troligen hade de betraktat svenskarna som fast i det sexualmoralistiska 1800-talstänket med Martin Luther som störste förebild.
Lite ironiskt komiskt blir det när ett katolskt land som av många svenskar felaktigt betraktas som gammaldags har en lagstiftning som är ljusår mer progressiv och liberal, trots att många svenskar inbillar sig att Sverige skulle vara just "progressivt" och nytänkande. Så är det ju inte. Många svenskar är fortfarande inbitna lutheraner, som tycker att allt ska vara grått och tungt, oavsett hur sekulära de än är i andra frågor tycks den lutherska sexualfientligheten vara djupt rotad. Inte konstigt att Dumpen har så många fans här.

Sara kanske skulle åka till Mexico och spela in en ny säsong av "Hall of Shame" i Acapulco. Där är "age of consent" 12 år! Sara skulle ju få käka blodtryckssänkande som godis för att ens kunna lämna hotellrummet där!
Citera
2022-04-23, 19:46
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpgnok
15/4 (Fredag)pratade dom om vulkanen,Jonas klippet släpptes 20/4 (onsdag)
Så det lutade åt att det var han som var vulkanen då det skulle släppas under denna vecka.
Veckan är inte slut än. Mer än 24 timmar kvar liksom.
Citera
2022-04-23, 19:51
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pleurodes
Nä 16 var hon.
Enligt den inofficiella versionen var hon långt ifrån 16.

Enligt Wikipedia och andra "seriösa
" sidor är det 15 som gäller.
Men det skall finnas filmer gjorda innan de officiella.

Poängen var att många tänt och runkat till en minderårig, är man pedofil då?
Citera
2022-04-23, 19:51
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Den amerikanska porrstjärnan Tracy Lords var 13 eller 14 när hon började sin karriär inom vuxenfilm.
Jag tror nog att ganska många svenska män har runkat till hennes filmer ovetandes om hennes låga ålder.

Är de barnknullare då enligt din definition?

Traci Lord var 15. Med tanke på att alla hennes filmer utom den absolut sista har varit olagliga sen 1986 så har ju alla som runkat till dem efter det varit högst medvetna om hennes ålder.
Citera
2022-04-23, 19:53
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Traci Lord var 15. Med tanke på att alla hennes filmer utom den absolut sista har varit olagliga sen 1986 så har ju alla som runkat till dem efter det varit högst medvetna om hennes ålder.

Så ser du dessa män som barnknullare då?

De drar i snabeln även fast de vet att hon är 15.
Citera
2022-04-23, 20:03
Medlem
Halte Haralds avatar
Jag tror faktiskt jag lyckats skrapa fram Femfinger-Tobbe... Att gå in på alla vid namn Oskar i 2forty2 gruppen för att hitta någon från Nyköping gav resultat.
I Femfinger-Tobbes kommenterar hade en Oskar skrivit att det var hans chef. Jag lyckades hitta en person som både stämmer in på namnet och som har en firma med en tidigare anställd vid namn Oskar.

Personen är född 1974 i Juni.

Jag gräver vidare.... rebus kommer
Citera
2022-04-23, 20:03
Var inte Brooke Shields 11år när hon hade huvudrollen i Pretty Baby? En film där hon skulle ses som attraktiv.

Sök på "Pretty baby Brook shields" och ni kommer se rätt utmanande bilder på en 11-åring. Helt klart anspelar filmen på sex, där Shields skall vara något sexobjekt.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-04-23 kl. 20:15.
Citera
2022-04-23, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Tycker Dumpen.se är löjliga. Lättförtjänta pengar. Pöbeln går så klart igång på pedofiler. Vad folk inte tycks förstå är att sånt här ALDRIG sker "på riktigt". Att en 13-årig flicka faktiskt bestämmer träff med en random äcklig gubbe och har samlag händer inte.

Sexchatt/dickpicks är en sak, att det verkligen går så långt som till träff är en annan.

Hoppas att jag har fel dock.
Finns domar där 13-14-åringar blivit sjuk utsatta för övergrepp på toaletter och bilar av män de stämt möte med över nätet , finns domar där män begått övergrepp mot minderåriga som bott på hbv hem .
För några år sedan var det en 13-åring som tog livet av sig som utsatts för en man 40+ som över nätet fått henne att utföra en massa saker ..
Några ärenden under åren har varit väldigt unga tjejer som genom påtryckningar och hot förmåtts att sälja sex till män
Citera
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Men för fan...Roberto hängde ut sig själv.
Det var ju för att slippa allt skitsnack trodde han, uthängd hade han blivit iallafall.
Citera
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Så ser du dessa män som barnknullare då?

De drar i snabeln även fast de vet att hon är 15.

Barnkullarna är hennes motspelare. De som runkar till det drömmer om att knulla barn.
Citera
2022-04-23, 20:15
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Kollade nyss på J*nas L*nde, A.K.A. ex-militärens runkvideo samt Patriks och Saras försök till konfrontation av honom igen, och måste säga att jag (tyvärr) inte kan låta bli att garva hysteriskt åt honom där han ligger på sängen och drar i snabeln, springer som "Usain Bolt", och sedan försöker ljuga sig fri från ansvar genom att påstå att han också är en fiskare och att han var ute i samma ärende som fradgatuggande Sara. Bra försök, han ger sig inte.

Vi har hittills inte sett ett sådant försök till att ducka som L*nde försökte med, även om en av de tidigare männen gjorde ett lamt försök att säga att han ville avslöja "troll". Givetvis är det uppenbart att ex-militären ljuger, men man måste ändå ge honom cred för att han försökte och gick all-in när han märkte att här börjar det brinna i knutarna.

Men just det faktum att man hånskrattar åt L*nde är problematiskt. Jag har nog klargjort ganska tydligt var jag tycker om Dumpen och deras metoder, men (tyvärr) är jag inte immun mot den lyteskomik som sidan trots allt bjuder på, även om det är moraliskt tveksamt att sitta och skratta åt stackars män som får sina liv raserade. Så det är inget att uppmuntra.

Men L*nde är utan tvekan den som hittills har fått ta emot mest hat, och jag kan säga att jag själv känner noll sympati för honom. Men därifrån till att skriva hatfulla och hotfulla kommentarer om honom, som många har gjort på Dumpen, är steget långt. Och det är synd om hans familj som får så mycket oförtjänt skit nu.

Den absolut största lyteskomiken bjuder dock inte "gäddorna" på, utan Patrik och Sara själva. Var fanken hittade dessa karaktärer sig själva? Det är helt osannolikt hur man kan vara så lost och ofrivilligt komisk (men samtidigt obehaglig) människa som Sara. Vad Patrik beträffar måste man dock ge honom cred för hans insatser som idrottsman, även om han inte är särskilt imponerande idag.
Senast redigerad av Ronnie.ONeal 2022-04-23 kl. 20:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in