Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
22-05-17, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Fin profilbild 😂 Pekka is the man. Det går åt helvete med frugan och allting 👏

Hahaha, tidigare hade jag snömorfarn som profilbild 😂, om du vet vem han är. Vilken är din favoritgädda då?
Citera
22-05-17, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Förresten så börjar jag bli lite tänd på tanken av att bli utskälld av Sara.

Föreställer mig även själv om hur det vore att bli konfronterad på dumpen se när man är mer eller mindre än 20 såsom mig
Citera
22-05-17, 02:17
Avslutad
Citat:
Ja det tycker jag. Hoppas någon gräver i deras förehavanden också.
Ok men det får stå för dig. Jag tycker inte det, lika lite som jag tycker att det är schysst eller rättfärdigt att gräva i gäddors personliga liv, familj, barn och bakgrunder.
En sak är väl om man är faktaresistent och är övertygad om att uthängningar minskar antalet övergrepp på barn, och så att säga gör det av den anledningen.
Eller för t.ex. pengar alt. för att Patriks flickvän vill det och att han då känner sig eller framstår som mer moralisk. Whatever.

Men om man gör det uteslutande, egentligen med eller utan insikt, bara jävlas och av ont uppsåt så är det ett mycket lågt beteende som medmänniska. Även om det så vore t.ex. djurplågare, terrorister eller dömda pedofiler och våldtäktsmän.

Det är inte yttrandefrihet och därför hör sådant hör inte hemma i Sverige mellan människor, annat i bevisligen brottsförebyggande åtgärd.
Citera
22-05-17, 02:18
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Hahaha, tidigare hade jag snömorfarn som profilbild 😂, om du vet vem han är. Vilken är din favoritgädda då?

Han är också cool. Det måste jag fundera på. Har ingen klar favorit. Och nu är det dags för sömn här 😁
Citera
22-05-17, 02:19
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoHansson
Förresten så börjar jag bli lite tänd på tanken av att bli utskälld av Sara.

Regga dig på KIK.
Citera
22-05-17, 02:20
Medlem
Citat:
Han är också cool. Det måste jag funder på. Har ingen klar favorit. Och nu är det dags för sömn här 😁

Samma här egentligen. Men Pekka, snömorfarn, mannen med osten, bastugubben ("bastugubben, bastugubben, bastugubben. Ojojojojoj"), kent och julgransgäddan var ju komiska, trots att det är sorgligt att barn blir utsatta av såna som dem. Komedi (ett gott skratt förlänger livet) men samtidigt ilska och sorg
Citera
22-05-17, 03:40
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Samma här egentligen. Men Pekka, snömorfarn, mannen med osten, bastugubben ("bastugubben, bastugubben, bastugubben. Ojojojojoj"), kent och julgransgäddan var ju komiska, trots att det är sorgligt att barn blir utsatta av såna som dem. Komedi (ett gott skratt förlänger livet) men samtidigt ilska och sorg
Duuu. Jävla fin profilbild
Citera
22-05-17, 03:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Ah. Du skulle bara ana. Köpte guldrolle igår för senaste lönen jag fick från mina högkvalitativa inlägg. Visste du att en rebus ger instantswish på 50 000kr. Ett sarkastiskt inlägg 1000 kr. Skattefritt!
Då hoppas jag snart få se Sjöberg i en Bugatti eller i ett Koenigsegg.
Citera
22-05-17, 03:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Duuu. Jävla fin profilbild

Men "jaaa, ja åker runt lite bara". Fast du har ju inga fysiska bevis för att jag tänkt ha just denna profilbild. Men snälla, snälla, hen ... heng inte ut mig.

"Det är inga j*** konsekvenser för dem!" sa gäddan när han var i chock och Sara började tjata på honom "vad är konsekvenserna av övergrepp"
Citera
22-05-17, 06:04
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OodeeJacob
Då hoppas jag snart få se Sjöberg i en Bugatti eller i ett Koenigsegg.

Tänkte jag skulle köpa en Yacht till sommaren för alla pengar jag dragit in på inlägg av varierad kvalitet här på flashback.
Citera
22-05-17, 06:05
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Men "jaaa, ja åker runt lite bara". Fast du har ju inga fysiska bevis för att jag tänkt ha just denna profilbild. Men snälla, snälla, hen ... heng inte ut mig.

"Det är inga j*** konsekvenser för dem!" sa gäddan när han var i chock och Sara började tjata på honom "vad är konsekvenserna av övergrepp"

Det blir ju psykiska och alla möjliga. Undra om hur många varv hamburgerkiosken han drog med sin lilla juckazukibil
Citera
22-05-17, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvisslaren
Låter som ett bra initiativ!

Två problem.
Först får vi i sverige bestämma oss för om det är lagligt med brottsprovokation?
Sedan är det polisen som skall hindra och beivra brott och det är rättssystemet som skal lagföra och straffa.

I övrigt är jag för att det blir lagligt med brottsprovokation och att polisen jagar langare, pedofiler etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in