Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-23, 19:22
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Men att Sveriges all media hänger ut Paulo Roberto för sexköp så att hans familj blir lidande är ok?

En uppenbar pedofil som påstår sig ha knullat grannens lilla dotter och stämmer träff med en pedofil mamma?

Ingen rök utan eld.

Klart som fanken man vill ha en rebus på karln.
I fallet Paulo Roberto så var det väl han själv som trädde fram så det känns som ett lite haltande (!!) exempel. Men visst, hade det varit efter en fällande dom i en rättegång så hade det varit OK att hänga ut i och med att han väl får anses vara en offentlig person. Annars inte.
Citera
2022-04-23, 19:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.84
Jo absolut kan det va så. Men man får ju se vad myndigheterna kommer fram till. Känns ju som att det ändå fanns nåt syfte med att åka dit...
Jag ska iaf ta mig ur detta med barnen starkare än vi va innan.

Ja visst fanns det ett syfte med att han åkte dit.
Du är både en klok och stark kvinna.
All styrka till dej och barnen.
Citera
2022-04-23, 19:30
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Du/ni gör hur du/ni vill. Jag bara tyckte det vittnade om lite dålig fingertoppskänsla att välja just det fallet samtidigt som E.84 berättat om vilka konsekvenser hela omgivningens vetskap fått för hennes barn.

Men återigen: Jag stoppar ingen. Jag bara uttrycker min åsikt precis som du uttrycker din.
Femfinger-Tobbe har separerat från frun och får inte träffa sina barn sedan före konfrontationen, enligt vad som framgår. Det kanske påverkar risken att barnens lidande ökar om Tobbes personuppgifter gick att härleda här i tråden. Det behöver dock inte vara så. Däremot är det positivt att veta var han befinner sig. Sen har jag personligen inget intresse av att vare sig kontakta eller spöa upp honom. Men det är av allmänintresse att veta var han håller hus eftersom han onekligen inte berörs av konsekvenserna av sitt handlande.

Så återigen, den som har info om Femfinger-Tobbe får gärna skapa en rebus som ger oss möjligheten att identifiera honom.
Citera
2022-04-23, 19:31
Medlem
fluffypuffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
De är stjärnor utan tvekan...

Vulkanfisken vill jag ha snart. Spriten är redan inköpt för ändamålet.

Förmodligen var "vulkan"fisken militär-Jonas med sin vulkantömning i filmen. Dumpen släppte det lite tidigare än planerat bara.
Jag kan ha fel såklart, men någon som har koll på när podden när detta sades och jämföra med när Jonas hamnade på kroken kan säkert förtydliga om jag tänker rätt eller fel.
Citera
2022-04-23, 19:37
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
De är stjärnor utan tvekan...

Vulkanfisken vill jag ha snart. Spriten är redan inköpt för ändamålet.

Ja undrar hur många som sitter på dumpen.se ni och uppdaterar webbläsaren maniskt, blir stor besvikelse om inget kommer i kväll
Citera
2022-04-23, 19:38
INFOLINA skulle du fortsätta med ditt arbete även om nettoeffekten vore att fler barn utsattes för sexuella övergrepp? Varför lyssnar ni inte på Childhood, forskare, rättspsykiatriker mm när det gäller detta (som säger att det är fel väg att gå, för barnens säkerhet)?
Citera
2022-04-23, 19:40
Medlem
Lonlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy
Förmodligen var "vulkan"fisken militär-Jonas med sin vulkantömning i filmen. Dumpen släppte det lite tidigare än planerat bara.
Jag kan ha fel såklart, men någon som har koll på när podden när detta sades och jämföra med när Jonas hamnade på kroken kan säkert förtydliga om jag tänker rätt eller fel.
Podden släpptes 15 april och videon 20 april. Kan ju vara det dem syftade på. En äcklig kuk som släppte ut det vita guldet haha.
Citera
2022-04-23, 19:40
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffypuffy

Nä han var inte vulkan gäddan han var en teaser
Citera
2022-04-23, 19:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Som sagt. Du vill knulla barn, med andra ord har du ingen talan om vad som är rätt eller fel.
Den amerikanska porrstjärnan Tracy Lords var 13 eller 14 när hon började sin karriär inom vuxenfilm.
Jag tror nog att ganska många svenska män har runkat till hennes filmer ovetandes om hennes låga ålder.

Är de barnknullare då enligt din definition?
Citera
2022-04-23, 19:42
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Men att Sveriges all media hänger ut Paulo Roberto för sexköp så att hans familj blir lidande är ok?

En uppenbar pedofil som påstår sig ha knullat grannens lilla dotter och stämmer träff med en pedofil mamma?

Ingen rök utan eld.

Klart som fanken man vill ha en rebus på karln.
Men för fan...Roberto hängde ut sig själv.
Citera
2022-04-23, 19:43
Medlem
Pleurodess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Den amerikanska porrstjärnan Tracy Lords var 13 eller 14 när hon började sin karriär inom vuxenfilm.
Jag tror nog att ganska många svenska män har runkat till hennes filmer ovetandes om hennes låga ålder.

Är de barnknullare då enligt din definition?

Nä 16 var hon.
Citera
2022-04-23, 19:43
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Tycker Dumpen.se är löjliga. Lättförtjänta pengar. Pöbeln går så klart igång på pedofiler. Vad folk inte tycks förstå är att sånt här ALDRIG sker "på riktigt". Att en 13-årig flicka faktiskt bestämmer träff med en random äcklig gubbe och har samlag händer inte.

Sexchatt/dickpicks är en sak, att det verkligen går så långt som till träff är en annan.

Hoppas att jag har fel dock.
Senast redigerad av Ko-vid-19 2022-04-23 kl. 19:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in