Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-04-21, 00:57
Medlem
Mowglinos avatar
Hur många "gäddor" är det som vi vet med säkerhet som har lämnat jordelivet? Är det 2 eller flera?
Citera
2022-04-21, 00:58
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Jävla gnäll.. 🙂 Borde vara ganska enkelt att hålla sig borta från barnen..så slipper man problem från mitt håll iallafall.

Tycker trots allt ni ska tänka på er säkerhet än mer. Aldrig mer konfrontationer ensam. Det är ju trots allt gränslösa personer ni träffar
Citera
2022-04-21, 01:01
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Hur vet du att han är vänsterextremist? (jag vet inte, första gången jag hör det, låter anmärkningsvärt)
Jonas Linde är våldsbejakande vänsterextremist kopplad till Syndikalisterna och deras tidning Arbetaren. Nordfront och Avmaskerat har skrivit en del om honom. Från senaste artikeln på Nordfront:
Citat:
Lindes vänsterextrema engagemang

I vapenbrottsutredningen hittade polisen ett brev där Linde skrev att han ”varit kommunist sedan 8 års ålder och arbetat aktivt autonomt sedan ca 2004”. Polisen hittade också vänsterextrem propaganda i Lindes hem och flera av personerna som utreddes i vapenhärvan var vänsterextrema vänner till Linde som AFA-veteranen Claes Gerleman (19750821-2516).

Redan 2014 misstänktes han för brott i samband med en vänsterextrem motdemonstration mot Svenskarnas parti, men likt många andra vänsterextremister kunde Linde hålla sig undan polisen och få brottet preskriberat. Han lyckades också vara deltidsanställd inom Försvarsmakten fram till 2017, trots det vänsterextrema engagemanget och brottsmisstankarna mot honom.

2017-2018 ska Linde enligt Arbetarens VD Thomas Carlsson (19690325-2432) ha utfört journalistiskt arbete för den syndikalistiska tidningen i Syrien. Detta gjorde han tillsammans med en annan kriminellt belastad syndikalist, Erik Berglund (19871001-2439), samt läkaren Linus Perlerot (19851224-8512) som varit riksdagskandidat för Miljöpartiet.

https://nordfront.se/taggat/jonas-linde

https://avmaskerat.com/vapenfixerade-vansterextremisten-jonas-linde-forsatts-pa-fri-fot/
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Jag ÄLSKAR dessa suddiga gränser.

Jag föreställde mig precis senaste klippet där gäddan löper iväg, med pålagd Benny Hill musik...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det står ju allra överst i uthängningen.

Å andra sidan känns han mer "hillbilly" är traditionellt vänster.

1. Har suttit inne.
2. Gillar vapen.
3. Gillar att ha sex med syskon.

Enda som saknas är ett banjo-komp till runkvideon.

Banjo-komp till runkvideon, det vore ju lite tantra/hippie-aktigt. Btw så hävdade han att Patrik/Sara (om jag inte är ute och cyklar på okända cykelvägar) skulle vara vänsterextermister (var det inte de han kallade vänsterextremist, har även sett vissa andra kalla dem för vänster etc.). Men som sagt, är lite osäker med lite sömn i bagaget
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Hur många fler pedofiler har Linde fiskat upp om detta är något han brukar hålla på med? Och varför har han inte informerat några vänner om den här hobbyn och gjort det i samarbete med andra för att undvika missförstånd som detta? Varför låtsas han vara en vuxen man, om målet är att hitta pedofiler borde han väl ha en profil som låtsas vara ett barn? Varför flyr han när han konfronteras? Varför var han inte själv beredd att konfrontera peddomamman med kamera? Varför skickade han riktiga kukbilder och sin selfie om han bara jagade pedofiler och kunde ha använt fejkbilder?

Alla som är bekanta med Lindes tidigare rättsfall fattar att han är helt bränd i huvudet. Han är nog någon form av autist och sexuella störningar överlappar ju med andra psykiska problem. I mina ögon är han 100% skyldig.

När polisen jagade honom för vapenbrott höll han på och gjorde knäppa tankekartor och kalkylerade odds för olika utfall. Han sitter nog och grubblar febrilt nu på hur han ska skademinimera detta och den här förvirringsstrategin han tänkte ut efter konfrontationen är ju hans enda kort och visar ju att han är lite klipsk, dårskapen till trots.

Linde videofilmar när han runkar och sprutar för att sedan skicka videon till en pedofilmamma som han vet om begår övergrepp mot sitt egna barn. Vem vid sitt fulla sinnes bruk tror att han är en "fiskare"?
Citera
2022-04-21, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Tycker trots allt ni ska tänka på er säkerhet än mer. Aldrig mer konfrontationer ensam. Det är ju trots allt gränslösa personer ni träffar

Det har diskuterats tidigare. Dumpen fiskar inte i getton där personer med ev kopplingar till maffian finns. Möjligtvis att den här militären kunde ha gjort något men annars är det svennar med gravidmage dvs helt ofarliga.
Citera
2022-04-21, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusSpengler
Jonas Linde är våldsbejakande vänsterextremist kopplad till Syndikalisterna och deras tidning Arbetaren. Nordfront och Avmaskerat har skrivit en del om honom. Från senaste artikeln på Nordfront:

https://nordfront.se/taggat/jonas-linde

https://avmaskerat.com/vapenfixerade-vansterextremisten-jonas-linde-forsatts-pa-fri-fot/

Är bannemej inte PK, men säger (med lite sarkasm) tackler för Nordfrontler-länken, jag vet inte om de är 100% trovärdiga (såsom all annan alternativ- och mainstream-media), men det tyder ju på en vänsterblivenhet hos peddot
Citera
2022-04-21, 01:06
Medlem
oceandrives avatar
Bara att publicera chatten i sin helhet om du ska hävda att det är klippt och klistrat i den. Inte svårare än så att bevisa att du inte är en skenhelig vänsterpedofil. Kom igen nu och spela in när du scrollar i chatten.
Citera
2022-04-21, 01:07
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmfast
Linde videofilmar när han runkar och sprutar för att sedan skicka videon till en pedofilmamma som han vet om begår övergrepp mot sitt egna barn. Vem vid sitt fulla sinnes bruk tror att han är en "fiskare"?
Det ska nog vara den autonoma vänstern i Småland som kan välja att tro det för att det är bekvämast för dem. Men vi får väl se om de väljer att hålla honom om ryggen eller tar avstånd nu. Om inte ens rödingvännerna fortsätter att stå ut med honom är han nog socialt körd i hela Sverige och får ta till repet.
Citera
2022-04-21, 01:10
Medlem
JuliusSpenglers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allexx2
Är bannemej inte PK, men säger (med lite sarkasm) tackler för Nordfrontler-länken, jag vet inte om de är 100% trovärdiga (såsom all annan alternativ- och mainstream-media), men det tyder ju på en vänsterblivenhet hos peddot
Mycket av det Nordfront skriver beläggs helt enkelt av bilder från förundersökningen från det där vapenmålet. Skulle tro att det mesta eller allt de skriver går att kolla upp i förundersökningen som funnits på Flashback förut åtminstone.
Citera
2022-04-21, 01:10
Medlem
Ronnie.ONeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Jävla gnäll.. 🙂 Borde vara ganska enkelt att hålla sig borta från barnen..så slipper man problem från mitt håll iallafall.

Hålla sig borta från barnen? Det är ju era "barn" till fiskare som oftast är de mest drivande i chattloggarna och som spelar förbannade om männen signalerar misstänksamhet eller att de vill dra sig ur.

De borde dock tänka på att försöka vara lite mer trovärdiga när de spelar fjortisar, många av deras repliker är rent pinsamma, och påminner definitivt inte om hur riktiga ungdomar uttrycker sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in