2022-04-22, 17:02
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chumpa280
Absolut, större av jobbet måste jag ju göra såklart….finns ingen Quick-fix men funderar på antingen Ksm66 eller l-teanin som tydligen oxå ska ha liknande effekt… nåt du vet?
Hur lång tid tar det innan man märker efter av Ksm66?

du kan använda både och, bra om man gymmar.

man märker direkt tycker jag ... speciellt om du har ångest och så. innan man hittar sin lagomdos kan man få vredesutbrott på småsaker.
Citera
2022-04-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kasperwolfgang
du kan använda både och, bra om man gymmar.

man märker direkt tycker jag ... speciellt om du har ångest och så. innan man hittar sin lagomdos kan man få vredesutbrott på småsaker.
Va? Vredesutbrott?
Det lät ju lagom kul… trodde det var enkel dosering, 1 morgon och 1 kväll…. ( och att man kan öka till 3-4 men läst att många blir illamående av det )
Citera
2022-04-22, 17:44
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Va? Vredesutbrott?
Det lät ju lagom kul… trodde det var enkel dosering, 1 morgon och 1 kväll…. ( och att man kan öka till 3-4 men läst att många blir illamående av det )

Det är inte så illa, men temperament och kortare stubin, det hände mig i början..nu händer det aldrig..och det var när jag tog 4 kapslar. Jag tar inte morgon och kv'll som det står på burken. Jag tycker den är uppiggande så funkar inte att ta på kvällen för mig.

Jag har mest käkat ksm66 för att jag blir nervig av kaffe..och jag blir lugnare då. men låtit bli kaffe i över en månad snart så behovet att ksm är mindre nu. men som sagt tycker jag får en boost som är bra till träning tex
Citera
2022-04-22, 19:03
Medlem
Citat:
Det är inte så illa, men temperament och kortare stubin, det hände mig i början..nu händer det aldrig..och det var när jag tog 4 kapslar. Jag tar inte morgon och kv'll som det står på burken. Jag tycker den är uppiggande så funkar inte att ta på kvällen för mig.

Jag har mest käkat ksm66 för att jag blir nervig av kaffe..och jag blir lugnare då. men låtit bli kaffe i över en månad snart så behovet att ksm är mindre nu. men som sagt tycker jag får en boost som är bra till träning tex
Kan man även uppleva sig klarare i skallen av den?
Många frågor 🙈
Citera
2022-04-22, 19:11
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Kan man även uppleva sig klarare i skallen av den?
Många frågor 🙈

Fråga på ... Svarar gärna.

Du får ett klarare fokus helt klart. Men det får du av löpning också, och löpningen går bättre med ksm66
Citera
2022-04-22, 20:14
Medlem
Citat:
Fråga på ... Svarar gärna.

Du får ett klarare fokus helt klart. Men det får du av löpning också, och löpningen går bättre med ksm66
Min ångest tar så mkt energi så att löpträna känns inte aktuellt just nu… måste få ner den malande ångesten ( nervsystemet måste lugnas )
Citera
2022-04-22, 20:43
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Min ångest tar så mkt energi så att löpträna känns inte aktuellt just nu… måste få ner den malande ångesten ( nervsystemet måste lugnas )

ångest är kroppens känslosvar på nånting du tänker ... eller ältar rättare sagt. snurrar det en repig lpskiva i huvudet på dig ??
Citera
2022-04-22, 20:49
Medlem
Citat:
ångest är kroppens känslosvar på nånting du tänker ... eller ältar rättare sagt. snurrar det en repig lpskiva i huvudet på dig ??
Ångest kanske var fel… mer utbränd.
Citera
2022-04-22, 20:58
Medlem
Citat:
Vad tror du effekten av Ksm66 har på utbrändhet - kan det hjälpa något? Att få hjärnan lite mer i balans?
Citera
2022-04-22, 21:37
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Vad tror du effekten av Ksm66 har på utbrändhet - kan det hjälpa något? Att få hjärnan lite mer i balans?

Ja det tror jag det kan hjälpa med.
Citera
2022-04-22, 21:45
Medlem
Citat:
Ja det tror jag det kan hjälpa med.
Ska testa! Ska köpa en burk imorgon…
E lite nojig för biverkningar, typ jag e alltid lite rädd att börja med nån ny medicin/tillskott… läste om nån som fått yrsel, känt overklighetskänslor mm…. Så rädd jag kommer få ångest av att bara ta den 😬🙈
Citera
2022-04-23, 07:16
Medlem
kasperwolfgangs avatar
Citat:
Ska testa! Ska köpa en burk imorgon…
E lite nojig för biverkningar, typ jag e alltid lite rädd att börja med nån ny medicin/tillskott… läste om nån som fått yrsel, känt overklighetskänslor mm…. Så rädd jag kommer få ångest av att bara ta den 😬🙈

Det behöver du inte vara ...

Men gör inte så att du tar den och sen sitter och känner efter.

Ta en kapsel i samband med frukost....GÖR nåt och tänk inte på att du käkat den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in