2022-04-21, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFirmin
Men man märker ju det på större delen av er alla ihopa här. Ni är bittra white trash losers vilket vanligtvis är liktydigt med SD-troll. Vad har ni själva varit i för värld utanför Phuket och Thailand, va? Big up till Cyril som tar kampen. Ska bli riktigt spännande läsa hans andra bok från krig. Den förra var som en thriller. Är datum satt?

Det är väl snarare så att Cyril är den som flirtar med SD. Detta skrev han för ett par dagar sedan på sin Facebook: ”Den 30 nobember 2017 under Yom Kippur gav Disneyclownen till dåvarande kulturminister Alice Bah Kuhnke NMR tillstånd att marschera framför synagogan i Göteborg. Det brändes inga bilar - just sayin'.”

För övrigt har jag inte varit superimponerad av Cyrils instagramuppdateringar från ”fronten” i Kiev. Han lade mest ut bilder och filmer på när han drack bärs och käkade god mat på restauranger.

Mvh
En som alltid har avskytt Sverigedemokraterna
Citera
2022-04-21, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny-Zack
Det är väl snarare så att Cyril är den som flirtar med SD. Detta skrev han för ett par dagar sedan på sin Facebook: ”Den 30 nobember 2017 under Yom Kippur gav Disneyclownen till dåvarande kulturminister Alice Bah Kuhnke NMR tillstånd att marschera framför synagogan i Göteborg. Det brändes inga bilar - just sayin'.”

För övrigt har jag inte varit superimponerad av Cyrils instagramuppdateringar från ”fronten” i Kiev. Han lade mest ut bilder och filmer på när han drack bärs och käkade god mat på restauranger.

Mvh
En som alltid har avskytt Sverigedemokraterna

Och du menar då att han framhåller judar som ett föredöme som använder huvudet istället för att låta sig uppviglas framför islamister gör honom till SD - ett parti skapat av SS-medlemmar (som ville utroa judar)?
Citera
2022-04-21, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFirmin
Och du menar då att han framhåller judar som ett föredöme som använder huvudet istället för att låta sig uppviglas framför islamister gör honom till SD - ett parti skapat av SS-medlemmar (som ville utroa judar)?

Läser man mellan raderna menar han att det är ett problem med islam som religion.
Citera
2022-04-22, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget
Ok så Cyril var i Irpin i 20 minuter och satt sedan på ett 4 stjärnigt hotell i Kiev i två veckor och skriver nu en rapportbok från ”fronten”. Är det ok för dig, SimonLeBon, att man inte köper detta? Och sedan återigen, ”SD-troll”, wtf? Är man automatiskt sverigedemokrat för att man kritiserar dig… förlåt Cyril?
Han var i Ukraina max 7 dagar - inte 14 dagar
Citera
2022-04-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Han var i Ukraina max 7 dagar - inte 14 dagar

C är inget annat än en posör. Han överdriver allt. Tex hans son är värsta fotomodellen som köpt dyraste jackan , han själv värsta byggjobbaren ( trots att han bara jobbade fyra dagar som byggjobbare ) , hans fru är värsta läkaren osv.
Citera
2022-04-22, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abpial
C är inget annat än en posör. Han överdriver allt. Tex hans son är värsta fotomodellen som köpt dyraste jackan , han själv värsta byggjobbaren ( trots att han bara jobbade fyra dagar som byggjobbare ) , hans fru är värsta läkaren osv.

Jag som följer Cyrils instagram får då hans bildbevis till över två veckor. Jag håller också med några av föregående här att många framstår som ett gäng sd-troll, någon här hyllar Jonas Inde som dömts till fängelse för hets mot folkgrupp, antisemit mm. Eftersom jag bor på Essingen, besöker jag Rosa Drömmar varje vecka och känner även Stig och därför vet jag att han stalkas av rasistkärringen Katarina Janouch (finns på tinder för pojkar yngre än hennes söner) söner, uppvaktats av SD`s Kenneth Ekroth m fl från det partiet som han bara ser på med förakt. Stig säger ofta sanningen men tråkigt han ska få sånt här drägg som fans.
Senast redigerad av AnaisMiller 2022-04-22 kl. 14:44.
Citera
2022-04-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnaisMiller
Jag som följer Cyrils instagram får då hans bildbevis till över två veckor. Jag håller också med några av föregående här att många framstår som ett gäng sd-troll, någon här hyllar Jonas Inde som dömts till fängelse för hets mot folkgrupp, antisemit mm. Eftersom jag bor på Essingen, besöker jag Rosa Drömmar varje vecka och känner även Stig och därför vet jag att han stalkas av rasistkärringen Katarina Janouch (finns på tinder för pojkar yngre än hennes söner) söner, uppvaktats av SD`s Kenneth Ekroth m fl från det partiet som han bara ser på med förakt. Stig säger ofta sanningen men tråkigt han ska få sånt här drägg som fans.
20 mars -30 mars blir 10 dagar, inte mer än 14dagar. Lär dig räkna!
Citera
2022-04-23, 18:18
Medlem
Blev chockad när jag såg Stig för ca en månad sen. Han har ju alltid varit lite konservativt klädd ( kavaj osv ) men nu hade han fin dunjacka , uppvikta jeans och finfina sneakers. Såg ut som en minihipster.
Citera
2022-04-27, 18:09
Medlem
Poeten Kristian Lundberg gick bort i dag. Självfallet var Cyril snabb med att lägga ut en bild på honom på sin insta, beklaga sorgen och- vilket han alltid lyckas med när det kommer till kändisar- dra en rant om hur jävla tight han och Kristian var, att han försökte hjälpa honom ur missbruk och att han älskar honom.

Samma sak när den kände poeten Yahya Hassan dog. Då skrev han att han en gång hade rökt upp Hassans hasch och att de varit i kontakt med varandra. Senare visade det sig att Hassan hade lämnat kvar en bit hasch på ett bord och att Cyril norpat åt sig det efter att Hassan had enheter sig därifrån.
Vilken tönt.
Citera
2022-05-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakirflyget
Cyril skriver ny bok om sina erfarenheter från besöket i Ukraina (rapport från fronten mot Ryssland). Funderar bara på vilken front det är han syftar på eftersom denne endast tycks ha snabbesökt Lviv, Kiev och Odessa?

Cyrre har tydligen bytt namn på boken nu 😏 En resa genom krigets Ukraina. Frågan är om det var förlaget eller Cyrre själv som blev ängslig
Citera
2022-07-29, 07:28
Medlem
L-Y-Fs avatar
Han känner alla - på instagram - är socialarbetare men skriver som en kratta. Har han lättsam hållning till sanningen?
Citera
2022-08-02, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L-Y-F
Han känner alla - på instagram - är socialarbetare men skriver som en kratta. Har han lättsam hållning till sanningen?

För Hellman och hans vänner är nog inte det viktiga hur han formulerar sig på instagram eller twitter utan i böcker, artiklar och muntligt radio/podd där han gjort ett ypperligt jobb. Rekommenderar senaste boken från Ukraina och Mitt mörka hjärta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in