Citat:

Ursprungligen postat av 
SimonLeBon

Satt du och drack folköl och åt chips och runkande då medan Cyril var i ett omringat Kiev? Verkligen tråkit Stig som jag vidhåller är ett geni fått den här formen av smuts till följare. För jag antar inte orsaken  är att Cyril, som jag känner ytligt,  säljer fem gånger mer idag än Stig. Ni är bittra, feta vita män och stör er på att Stig gör sin podd med en vettig snubbe som håller så t  som främlingsfientlighet stången. Vi är många ur 80-talets anarkorörelse som alltid kommer backa Cyril för det han är och inte minst gjort och fortsätter göra.

😂😂😂 sjukaste jag läst. Frågan löd huruvida man har stoff nog att skriva en bok som enligt arbetstiteln utspelar sig på fronten, och i det här fallet fronten i kriget mot Ryssland, när man inte ens befunnit sig på fronten? Hade Kiev varit omringat som du skriver hade Cyril eller någon annan inte ens kunnat ta sig dit - men tåget har gått till Kiev non stop sedan invasionens början. Så nej, Kiev har aldrig varit någon front. Förstår inte vad detta har med Stig att göra överhuvudtaget????
Men däremot förstår jag att du måste vara ett stort Cyril-fan, du gör till och med samma standardtypon som honom så snacka om dedikering 😉