Citat:
Ursprungligen postat av
SimonLeBon
Satt du och drack folkl och t chips och runkande d medan Cyril var i ett omringat Kiev? Verkligen trkit Stig som jag vidhller r ett geni ftt den hr formen av smuts till fljare. Fr jag antar inte orsaken r att Cyril, som jag knner ytligt, sljer fem gnger mer idag n Stig. Ni r bittra, feta vita mn och str er p att Stig gr sin podd med en vettig snubbe som hller s t som frmlingsfientlighet stngen. Vi r mnga ur 80-talets anarkorrelse som alltid kommer backa Cyril fr det han r och inte minst gjort och fortstter gra.
😂😂😂 sjukaste jag lst. Frgan ld huruvida man har stoff nog att skriva en bok som enligt arbetstiteln utspelar sig p fronten, och i det hr fallet fronten i kriget mot Ryssland, nr man inte ens befunnit sig p fronten? Hade Kiev varit omringat som du skriver hade Cyril eller ngon annan inte ens kunnat ta sig dit - men tget har gtt till Kiev non stop sedan invasionens brjan. S nej, Kiev har aldrig varit ngon front. Frstr inte vad detta har med Stig att gra verhuvudtaget????
Men dremot frstr jag att du mste vara ett stort Cyril-fan, du gr till och med samma standardtypon som honom s snacka om dedikering 😉